Archief - COD MW3:"why it should not win this fall!"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arcan

Legacy Member
kefkef zei:
Weinig mensen zullen overstappen van COD naar BF en omgekeerd.

Ik denk dat heel veel COD spelers gaan overstappen naar BF. Ik ben daar één van.
Ik heb mij MW 2 aangeschaft, dan BO. Dit waren voor mij twee kopies van elkaar met een ander tintje. MW 3 is gewoon nog meer van hetzelfde. Daar wil ik geen geld voor betalen. Zeker als ik zie hoe dat hun publiek uitmelken met hun mappacks.

bereid je maar voor op een hoop 'wenende kinderen'. We zullen zien wie er zal wenen wanneer je keer op keer outskilled zal worden ;)

Oranje Leeuw

Legacy Member
Het mooie is dat alle CoD-spelers die geen BF gewend zijn en het nu voor het eerst gaan proberen, en die niet intelligent genoeg zijn voor een tactische/realistische shooter als BF en het dus niet eens kunnen leren, maar alleen arcade rondjes kunnen rennen in CoD zonder diepgang of recoil... die zullen het verrot vinden en zullen snel weer terug gaan naar CoD, en BF zullen ze voor altijd vervloeken.

Op die manier blijft de échte BF-base tenminste over, zonder gewhine van 12-jarigen. BF zal daar denk ik nooit door vervuild worden.

Laat ook maar weer zien welke doelgroepen CoD aanspreekt...

the_real_hex

Legacy Member
ze kunnen niet eens een deftige demo leveren laat staan een volledige game, dat game of the year moet worden :)

u4ea

Legacy Member
Oranje Leeuw zei:
Het mooie is dat alle CoD-spelers die geen BF gewend zijn en het nu voor het eerst gaan proberen, en die niet intelligent genoeg zijn voor een tactische/realistische shooter als BF en het dus niet eens kunnen leren, maar alleen arcade rondjes kunnen rennen in CoD zonder diepgang of recoil... die zullen het verrot vinden en zullen snel weer terug gaan naar CoD, en BF zullen ze voor altijd vervloeken.

Op die manier blijft de échte BF-base tenminste over, zonder gewhine van 12-jarigen. BF zal daar denk ik nooit door vervuild worden.

Laat ook maar weer zien welke doelgroepen CoD aanspreekt...

Ge hebt juist bewezen dat de klein mannen BF spelen en CoD haters zijn, proficiat. De échte BF-base hoe gij ze noemt spelen gewoon hun spel en houden hun ni bezig met deze zeverderij.

Furiez

Legacy Member
Oranje Leeuw zei:
Het mooie is dat alle CoD-spelers die geen BF gewend zijn en het nu voor het eerst gaan proberen, en die niet intelligent genoeg zijn voor een tactische/realistische shooter als BF en het dus niet eens kunnen leren, maar alleen arcade rondjes kunnen rennen in CoD zonder diepgang of recoil... die zullen het verrot vinden en zullen snel weer terug gaan naar CoD, en BF zullen ze voor altijd vervloeken.

Op die manier blijft de échte BF-base tenminste over, zonder gewhine van 12-jarigen. BF zal daar denk ik nooit door vervuild worden.

Laat ook maar weer zien welke doelgroepen CoD aanspreekt...

Moet ge dan intelligent zijn voor BF? Het is uw stijl of niet hè, meer niet. Ik speel liefst BF, maar af en toe switch ik wel eens naar CoD om eens wat anders te spelen.

SXe

Legacy Member
Ik speel ook BF en CoD, en CoD ligt mij gewoon meer. Ben ik daarom een 12 jarige mongool? Ik dacht het niet. Ik zou zelfs het tegenovergestelde beginnen denken als ik veel van de reacties hier lees...

tynoesj

Legacy Member
Je kan CoD gewoon niet vergelijken met BF, twee compleet verschillende games.

Cadiuro

Legacy Member
En zo zal ik misschien onverwachts toch nog MW3 in huis halen. Onze clan, die zowat uiteen was gevallen kort voor de release van BO, wil herbeginnen in MW3. Omdat het wel een fijne vriendengroep was, ga ik misschien weer meedoen...

Tis te hopen dat IW heeft geleerd uit de (vele) fouten van MW2.

u4ea

Legacy Member
Cadiuro zei:
En zo zal ik misschien onverwachts toch nog MW3 in huis halen. Onze clan, die zowat uiteen was gevallen kort voor de release van BO, wil herbeginnen in MW3. Omdat het wel een fijne vriendengroep was, ga ik misschien weer meedoen...

Tis te hopen dat IW heeft geleerd uit de (vele) fouten van MW2.

Ik verwacht de gameplay van mw2, die imo heel goed was. Maar met een serverbrowser (good) en een sh*tload aan DLC (bad).

thelordofpee

Legacy Member
Ik moet zeggen dat de nieuwe trailer er zeer goed uitziet. Hopelijk maken ze dit ook waar in het spel zelf.

u4ea

Legacy Member
Ze maken hun echt belachelijk met da soort dingen. Spijtig genoeg gaan er veel mensen ook speciaal Doritos kopen in de US voor die bonus xp te krijgen. :sop:

Mja, das weer extra geld voor Activision en Pepsi natuurlijk. Slimme zet eigenlijk.

Scr1fle

Legacy Member
Ikaruga zei:
Arkaine: tis een eindeloze poging om dat eens te laten doordringen. Het zou niemand iets kunnen schelen hoeveel geld activision aftroggelt van haar dedicated fans ALS dat geen impact zou gehad hebben op andere developers.
Der wordt door andere developers steeds meer naar activision gekeken mbt distributie, waar vaak ook hun melkpraktijken doorsijpelen.
Kortom zijn niet alleen cod spelers de dupe van die wanpraktijken, maar op termijn ook elke andere speler die in 't zak gezet wordt naar voorbeeld van Activision door een studio die absoluut niets met CoD te maken heeft.

En het "gebash" op CoD spelers gaat er hem op die manier ook om dat ze maar blijven nemen wat activision naar hen smijt. Hun "onverschilligheid" zet andere mensen ook in 't zak, ge zou voor niet minder beginnen "neerkijken" op de CoD fanbase.
Dit.

wim_gunner zei:
Ze maken hun echt belachelijk met da soort dingen. Spijtig genoeg gaan er veel mensen ook speciaal Doritos kopen in de US voor die bonus xp te krijgen. :sop:

Mja, das weer extra geld voor Activision en Pepsi natuurlijk. Slimme zet eigenlijk.

Idd, bij al dat bashen zou je toch ook eens chapeau mogen zeggen aan de marketingmensen van Activision (en M$ ook). :niceone:

Ze krijgen het toch maar altijd mooi verkocht met gigantische winsten.
Elk jaar opnieuw.

u4ea

Legacy Member
Mja, kga het heel waarschijnlijk ook kopen dus ik zen ook iet wa schuldig:p

Vinded wel een beke spijtig voor infinity ward enzo. Die kunnen zeer degelijke games maken maar heb een beke het gevoel da Activision een beke de franchise de nek om doet.

Wel chapeau da ge van een quake 3 engine(dachtek?) nog redelijk degelijke graphics kunt neerzetten imo. Ook al lijkt het al jaren hetzelfde. Mja, het voordeel is wel da ge zeker zijt da da goed draait op consoles en pc's.

Behalve Treyarch games, die draaie vo geen kl*te op de pc. :p

Jonathan

Legacy Member
wim_gunner zei:
Mja, kga het heel waarschijnlijk ook kopen dus ik zen ook iet wa schuldig:p

Vinded wel een beke spijtig voor infinity ward enzo. Die kunnen zeer degelijke games maken maar heb een beke het gevoel da Activision een beke de franchise de nek om doet.

Wel chapeau da ge van een quake 3 engine(dachtek?) nog redelijk degelijke graphics kunt neerzetten imo. Ook al lijkt het al jaren hetzelfde. Mja, het voordeel is wel da ge zeker zijt da da goed draait op consoles en pc's.

Behalve Treyarch games, die draaie vo geen kl*te op de pc. :p

De "Treyarch" die verantwoordelijk is voor cod1, cod2 en cod4 bestaat al lang niet meer, de hoofddevelopers zijn toen vertrokken omdat ze heel dat melkkoe spelletje niet mee wilden spelen. Daarna is het alleen maar bergaf gegaan, voor het huidige Infinity Ward heb ik dan ook niet echt zo veel respect, het zijn sell-outs.

u4ea

Legacy Member
Jonathan zei:
De "Treyarch" die verantwoordelijk is voor cod1, cod2 en cod4 bestaat al lang niet meer, de hoofddevelopers zijn toen vertrokken omdat ze heel dat melkkoe spelletje niet mee wilden spelen. Daarna is het alleen maar bergaf gegaan, voor het huidige Infinity Ward heb ik dan ook niet echt zo veel respect, het zijn sell-outs.

Treyarch is toch ni verantwoordelijk voor 1, 2 en 4?:p

thelordofpee zei:
@wim_gunner: Reden van PC's/consoles is redelijk stom imo.

I know, maar ge kunt ni zeggen da mw2 ni soepel draait.:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan