Arcan
Legacy Member
kefkef zei:Weinig mensen zullen overstappen van COD naar BF en omgekeerd.
Ik denk dat heel veel COD spelers gaan overstappen naar BF. Ik ben daar één van.
Ik heb mij MW 2 aangeschaft, dan BO. Dit waren voor mij twee kopies van elkaar met een ander tintje. MW 3 is gewoon nog meer van hetzelfde. Daar wil ik geen geld voor betalen. Zeker als ik zie hoe dat hun publiek uitmelken met hun mappacks.
bereid je maar voor op een hoop 'wenende kinderen'. We zullen zien wie er zal wenen wanneer je keer op keer outskilled zal worden



