Archief - COD MW3:"why it should not win this fall!"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ChunWai.

Legacy Member
kim gillissen zei:
Een R&B freak neem ik aan?
Oke ik zal hiervoor even off-topic gaan, mijn excuses naar de andere mensen toe.

De huidige R&B is de naam niet eens waardig meer en laat het op vele vlakken duidelijk zien dat R&B en hiphop alleen maar draait om 'money, cars, naked bitches'. En dat is ook alles wat er van die muziek gezegd kan worden (en durf niet te zeggen dat metal enkel geschreeuw is, want meer dan 3/4de van alle metal is met clean vocals want zelfs Metallica, Nightwish, Linkin Park, Papa Roach... behoren tot metal).;)

Even een simpele vergelijking....
- Rock en Metal hebben: inspiratie, creativiteit, afwisseling in de muziek, refreinen, solo's, goede teksten, metal heeft voor iedereen z'n smaak iets omdat er meer dan 50 subgenres in bestaan,....:niceone:

- R&B: hun artiesten pakken een deuntje van 5 seconde lang en herhalen die 500 keer na mekaar, doen niet eens moeite voor er een refrein in te steken, schrijven een tekst van hoeveel geld en wijven ze genaaid hebben vorige fuif, ze zingen niet eens maar praten hun tekst gewoon, R&B heeft geen enkel subgenre dus het klinkt allemaal hetzelfde op den duur, er zit geen 'power' of 'leven' in die muziek want het is allemaal een heel traag en eentonig ritme, ...:sleep:

R&B luisteren doen mensen tegenwoordig alleen om bij hun vriendjes te horen en om hete wijven te kunnen scoren.
Dus hiernaar luisteren is hetzelfde als toegeven dat je anders geen vrienden of liefjes kan krijgen.:rofl:

Hoe je het ook draait of keert (en hoeveel fans er van R&B hier ook mogen rondlopen), om R&B nog steeds leuk te vinden na 10 liedjes, dan moeten je hersenen dicht bij die van een zombie komen.:confused:

PS: Dit kun je dus exact vergelijken met COD en BF, COD is de eentonige en saaie versie van de twee, BF brengt elke keer iets nieuw en met een knal!

25 jaar?:) Ik heb een gevoel dat ik volwassener ben dan u. Hoe eenzijdig je kan zijn.. Veel plezier in je metalwereld, junky. (Om toch nog eens obvious te zijn op dat laatste: See what I did there?)

Misterblort

Legacy Member
Ik denk dat Activision zelf ook wel beseft daze dik slaag gaan krijgen ;-)

SHFT

Legacy Member
kim gillissen zei:
Deze vind ik goud waard, echt de moeite om op te reageren vind ik zelf.

Ik zal even kort uitleggen hoe dat komt.... Tegenwoordig zijn mensen meer dan ooit kuddebeesten, want bv je vrienden zeggen dat het leuk is, dus ga jij het ook kopen om met hun te spelen ondanks wat er gezegd wordt van het spel, hetzelfde heb je met muziek.
Rock/metal/alternative muziek hebben zoveel meer variatie en creativiteit te bieden dan Hip hop en R&B, maar toch zijn die laatste twee het meest gedraait op TV en radio gewoonweg omdat de mensen gemanipuleerd worden door de media en meelopen met hun vriendjes.:wtf:
Een goed voorbeeld van de media die mensen manipuleert tegen de waarheid in was bv toen dat de journalisten zeiden dat COD: BO fantastisch was, maar niet zeiden dat ze tijdens de preview naar een luxe resort mochten in Spanje en daar allerlei 'extras' aangeboden kregen.
En raar maar waar, BO had niet alleen record verkoopcijfers, maar ook een record teleurgestelde spelers.
Dus uiteindelijk is er niet meer echt sprake van eigen mening, maar meer sprake van proberen bij de rest te horen en doen wat de rest doet.;)

Dus ook hier zegt de kwantiteit niks over de kwaliteit zoals bij velen zaken.
Point proven...

Als gij denkt dat "kuddebeest-effect" van toepassing is op de meerderheid van de spelers voor CoD waarom zou het dan ook niet van toepassing zijn bij BF? Het spel komt ook genoeg in de media hoor. Kunt gij aantonen met cijfers dat het ook een record aantal teleurgestelde spelers had, ik zou dat wel eens graag willen zien. Haters zijn ook kuddebeesten hoor ;) iets dat bekend wordt/is heeft altijd een grote kans om gehaat te worden. Microsoft, Apple, Justin Bieber, etc... Ge zijt zelf R&B en Hiphop aan het haten. Moest er nu een nieuwe FPS op de markt komen die alles gaat domineren in verkoopscijfers dan gaat iedereen daarop bashen.

Mijn vrienden drinken coca-cola en daarom drink ik dat ook :ironic:

Furiez

Legacy Member
Bwah, ik lees toch regelmatig in CoD topics dat men het gewoon koopt omdat de vrienden het kopen en omdat men per se samen wil spelen.

u4ea

Legacy Member
Bwa, vind het anders wel duidelijk dat bij BF3 hetzelfde "kudde-beest" effect aan de gang is ongeveer. Voor elke "MW3 rulez!11!!" zijn er een stuk of 100 "R.I.P. Cod, BF3 FTW!" in de plaats. :s
Durf bijna wedden dat 90% van de personen van die lame-ass comments nog niet eens BF2 hebben gespeeld en wel al prestige 15 zijn op Black-Ops.:p

thelordofpee

Legacy Member
Waarschijnlijk, maar mogen zij dan niet vinden dat CoD eigenlijk in hun ogen slechter is dan de aankomende BF3?

Ricky Bobby

Legacy Member
ÆN!M4 zei:
De CoD franchise die je kende is dood, let it go.

Ook al verkopen ze onder de verwachtingen is het geen garantie dat ze zich gaan herpakken op een goede manier. Voor het eerst in jaren krijgen ze een andere AAA shooter tegenover zich, en hun antwoord is CoD Elite :doh:

MW3 haal ik wel binnen tijdens steamsales, zal wel aan -50% staan 2 jaar na release, kheb geduld.
Verkoop onder de verwachtingen, ik denk niet dat je beseft dat de cod (welke dan ook) verkoops titel bij uitstek is die de kassa doet rinkelen.modw 2 was heel lang beste verkocht product 1ste weekend bij release aller tijden, zo had het het record verbroken van de release van de film dark knight dus onder de verwachtingen denk het niet, over de kwaliteit kan je idd discussiëren, speel zelf veel cod en ben ook van mening dat het spel bijna ieder jaar hetzelfde is en dat er niet veel veranderd qua gameplay/graphics.Maar of je het nu leuk vind of ni mdw 3 gaat terug massaal verkopen en dan mag bf 3 nog beter zijn.Voor mij persoonlijk is gears of war de shooter, ma ieder speelt wa em wilt hé.

Ricky Bobby

Legacy Member
Vergeet ook ni da bf3 trage gameplay kent, je moet lang lopen op die gigantische mappen voor je iemand tegenkomt en dat spreekt gewoon niet iedereen aan maar desondanks ga ik het mij wel aanschaffen omda de graphics gewoon kick ass zijn.

Ricky Bobby

Legacy Member
wim_gunner zei:
Alletwee retail. Op de release.
Heb bij MW2 zelf nen t-shirt gekregen dak gebruik om te schildere nu.:p

Mja, Dreamland was dan ook de enige winkel waar ze ni extra vroegen omdat het CoD is. :ironic:
Da is dan ook de echte toekomstige gamewinkel en dan moet je maar eens de prijzen vergelijken bij gamemania. 10 euro verschil per spel.

u4ea

Legacy Member
thelordofpee zei:
Waarschijnlijk, maar mogen zij dan niet vinden dat CoD eigenlijk in hun ogen slechter is dan de aankomende BF3?

Natuurlijk mogen die da vinden, ma u lijk ne retard gedragen door op alles te bashe waar da de naam Call of Duty in voorkomt is nogal onnozel imo.

De echte fans kopen gewoon BF3 en geven ni zoveel aandacht aan CoD, aangezien ze da toch ni spelen en da hun dus helemaal ni boeit.

VV@rl()rd

Legacy Member
kim gillissen zei:
Een R&B freak neem ik aan?
Oke ik zal hiervoor even off-topic gaan, mijn excuses naar de andere mensen toe.

De huidige R&B is de naam niet eens waardig meer en laat het op vele vlakken duidelijk zien dat R&B en hiphop alleen maar draait om 'money, cars, naked bitches'. En dat is ook alles wat er van die muziek gezegd kan worden (en durf niet te zeggen dat metal enkel geschreeuw is, want meer dan 3/4de van alle metal is met clean vocals want zelfs Metallica, Nightwish, Linkin Park, Papa Roach... behoren tot metal).;)

Even een simpele vergelijking....
- Rock en Metal hebben: inspiratie, creativiteit, afwisseling in de muziek, refreinen, solo's, goede teksten, metal heeft voor iedereen z'n smaak iets omdat er meer dan 50 subgenres in bestaan,....:niceone:

- R&B: hun artiesten pakken een deuntje van 5 seconde lang en herhalen die 500 keer na mekaar, doen niet eens moeite voor er een refrein in te steken, schrijven een tekst van hoeveel geld en wijven ze genaaid hebben vorige fuif, ze zingen niet eens maar praten hun tekst gewoon, R&B heeft geen enkel subgenre dus het klinkt allemaal hetzelfde op den duur, er zit geen 'power' of 'leven' in die muziek want het is allemaal een heel traag en eentonig ritme, ...:sleep:

R&B luisteren doen mensen tegenwoordig alleen om bij hun vriendjes te horen en om hete wijven te kunnen scoren.
Dus hiernaar luisteren is hetzelfde als toegeven dat je anders geen vrienden of liefjes kan krijgen.:rofl:

Hoe je het ook draait of keert (en hoeveel fans er van R&B hier ook mogen rondlopen), om R&B nog steeds leuk te vinden na 10 liedjes, dan moeten je hersenen dicht bij die van een zombie komen.:confused:

PS: Dit kun je dus exact vergelijken met COD en BF, COD is de eentonige en saaie versie van de twee, BF brengt elke keer iets nieuw en met een knal!

Mensen zoals u geven metal een slechte naam :puke:.

en lol linkin park metal??

Sorry voor :offtopic:.

Jonathan

Legacy Member
tynoesj zei:
Deze vind ik goud waard, echt de moeite om op te reageren vind ik zelf.

Dat moet echt de grootste zever zijn die ik deze week op het internet gelezen zal gelezen hebben.

Alhoewel ik gewoon naar alles luister en die kerel zich echt zwaar verkeerd uit drukt is het wel opvallend dat hip-hop nu echt "stoer" is terwijl de mainstream hip-hop gewoon vies slecht is.

Either way, dit lijkt mij een discussie voor het muziek forum!

Ik heb spijt gehad van mijn Black Ops aankoop, het was de eerste COD die ik kocht sinds COD4 en eerlijk gezegd heeft dat spel er bij van overtuigd om nooit meer die reeks te spelen. Jammer aangezien ik er vroeger nog veel plezier aan beleefd heb.

kefkef

Legacy Member
Ge kunt het grote publiek hun mening niet zomaar veranderen. "I don't like change" is hier wel gepast denk ik.

Weinig mensen zullen overstappen van COD naar BF en omgekeerd. En ik ben aar blij om, aangezien ik totaal geen goesting heb om campende, retard kinderen te hebben die door hun micro schreeuwen en niets bijbrengen tot de objective.

*Niet dat alle COD-spelers zo'n kinder zijn, maar je hebt meer kans om zo'n retards tegen te komen.

Het feit dat het beiden shooters zijn is een mooie vergelijking, maar stopt het.
Als ik spreek voor mezelf: kalme, tactische shooters spreken mij meer aan dan hectisch wat mensen afknallen. Als ik daar dan toch goesting heb, speel ik TF2.


BF vs COD is een eindeloze discussie...



IVM met RnB vs Metal
Ik vind het grappig dat er zoveel alternatieve bashers zijn op hedendaagse muziek, omdat hedendaagse muziek mainstream is.
Ik denk dat het ge-bash op mainstream-muziek uit de "alternatieve kant" zelf mainstream begint te worden en bovendien behoorlijk saai en eentonig.

Deze basher begrijpen immers niet dat smaken gewoon verschillen, leer gewoon anderen respecteren. Ik kan zelf ook zeggen van metal dat dat ook over-rated shit is eh.

Ik zelf luister gewoon wat ik goed vind en snap dan ook niet waarom je je zou beperken tot 1 stijl. In mijn ogen ben je dan nogal klein van geest: Metal owned alles :niceone:

Ik zelf luister van alles, zolang het maar goed is. Het enige waar ik echt niet naar kan luisteren is rap. Tenzij Eminem en Fort Minor.

aneki

Legacy Member
- Diablo 3 (Auction house for real money)
- COD al die map packs
- DLC in het algemeen
- etc.

Het is duidelijk dat activision geen A+ games meer levert maar games die zoveel mogelijk mensen aanspreken om zoveel mogelijk geld te verdienen.
Alle games die ze maken worden makkelijker en makkelijker gemaakt zodat het ook kinderen en casual players zou aanspreken. (simpel voorbeeld hiervan is diablo2 tegenover diablo3 stat point distribution removed gaat allemaal automatisch in diablo3, skill trees removed enz..)

Vroeger was gaming geen enorme industrie en moest je echt een top product afleveren wou je meekunnen. (ik spreek hier wel pre ps1 N64 era)
Tegenwoordig is gaming enorm gehyped en heeft iedereen wel een console of pc en is het voor sommige gaming producers gewoon puur business geworden en zijn ze de passie ergens kwijtgeraakt.

Persoonlijk koop ik niets meer van activision/blizzard puur voor die redenen.
Maar dit is echter iets wat ieder voor zich moet beslissen en ik kan begrijpen dat sommigen zich hier niets van aantrekken en gewoon elke rotgame die een major company genoeg hyped koopt en dat is hun volste recht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan