Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kim gillissen zei:Een R&B freak neem ik aan?
Oke ik zal hiervoor even off-topic gaan, mijn excuses naar de andere mensen toe.
De huidige R&B is de naam niet eens waardig meer en laat het op vele vlakken duidelijk zien dat R&B en hiphop alleen maar draait om 'money, cars, naked bitches'. En dat is ook alles wat er van die muziek gezegd kan worden (en durf niet te zeggen dat metal enkel geschreeuw is, want meer dan 3/4de van alle metal is met clean vocals want zelfs Metallica, Nightwish, Linkin Park, Papa Roach... behoren tot metal).
Even een simpele vergelijking....
- Rock en Metal hebben: inspiratie, creativiteit, afwisseling in de muziek, refreinen, solo's, goede teksten, metal heeft voor iedereen z'n smaak iets omdat er meer dan 50 subgenres in bestaan,....
- R&B: hun artiesten pakken een deuntje van 5 seconde lang en herhalen die 500 keer na mekaar, doen niet eens moeite voor er een refrein in te steken, schrijven een tekst van hoeveel geld en wijven ze genaaid hebben vorige fuif, ze zingen niet eens maar praten hun tekst gewoon, R&B heeft geen enkel subgenre dus het klinkt allemaal hetzelfde op den duur, er zit geen 'power' of 'leven' in die muziek want het is allemaal een heel traag en eentonig ritme, ...
R&B luisteren doen mensen tegenwoordig alleen om bij hun vriendjes te horen en om hete wijven te kunnen scoren.
Dus hiernaar luisteren is hetzelfde als toegeven dat je anders geen vrienden of liefjes kan krijgen.
Hoe je het ook draait of keert (en hoeveel fans er van R&B hier ook mogen rondlopen), om R&B nog steeds leuk te vinden na 10 liedjes, dan moeten je hersenen dicht bij die van een zombie komen.
PS: Dit kun je dus exact vergelijken met COD en BF, COD is de eentonige en saaie versie van de twee, BF brengt elke keer iets nieuw en met een knal!
Ik heb een gevoel dat ik volwassener ben dan u. Hoe eenzijdig je kan zijn.. Veel plezier in je metalwereld, junky. (Om toch nog eens obvious te zijn op dat laatste: See what I did there?)kim gillissen zei:Deze vind ik goud waard, echt de moeite om op te reageren vind ik zelf.
Ik zal even kort uitleggen hoe dat komt.... Tegenwoordig zijn mensen meer dan ooit kuddebeesten, want bv je vrienden zeggen dat het leuk is, dus ga jij het ook kopen om met hun te spelen ondanks wat er gezegd wordt van het spel, hetzelfde heb je met muziek.
Rock/metal/alternative muziek hebben zoveel meer variatie en creativiteit te bieden dan Hip hop en R&B, maar toch zijn die laatste twee het meest gedraait op TV en radio gewoonweg omdat de mensen gemanipuleerd worden door de media en meelopen met hun vriendjes.![]()
Een goed voorbeeld van de media die mensen manipuleert tegen de waarheid in was bv toen dat de journalisten zeiden dat COD: BO fantastisch was, maar niet zeiden dat ze tijdens de preview naar een luxe resort mochten in Spanje en daar allerlei 'extras' aangeboden kregen.
En raar maar waar, BO had niet alleen record verkoopcijfers, maar ook een record teleurgestelde spelers.
Dus uiteindelijk is er niet meer echt sprake van eigen mening, maar meer sprake van proberen bij de rest te horen en doen wat de rest doet.
Dus ook hier zegt de kwantiteit niks over de kwaliteit zoals bij velen zaken.
Point proven...
iets dat bekend wordt/is heeft altijd een grote kans om gehaat te worden. Microsoft, Apple, Justin Bieber, etc... Ge zijt zelf R&B en Hiphop aan het haten. Moest er nu een nieuwe FPS op de markt komen die alles gaat domineren in verkoopscijfers dan gaat iedereen daarop bashen.

Verkoop onder de verwachtingen, ik denk niet dat je beseft dat de cod (welke dan ook) verkoops titel bij uitstek is die de kassa doet rinkelen.modw 2 was heel lang beste verkocht product 1ste weekend bij release aller tijden, zo had het het record verbroken van de release van de film dark knight dus onder de verwachtingen denk het niet, over de kwaliteit kan je idd discussiëren, speel zelf veel cod en ben ook van mening dat het spel bijna ieder jaar hetzelfde is en dat er niet veel veranderd qua gameplay/graphics.Maar of je het nu leuk vind of ni mdw 3 gaat terug massaal verkopen en dan mag bf 3 nog beter zijn.Voor mij persoonlijk is gears of war de shooter, ma ieder speelt wa em wilt hé.ÆN!M4 zei:De CoD franchise die je kende is dood, let it go.
Ook al verkopen ze onder de verwachtingen is het geen garantie dat ze zich gaan herpakken op een goede manier. Voor het eerst in jaren krijgen ze een andere AAA shooter tegenover zich, en hun antwoord is CoD Elite :doh:
MW3 haal ik wel binnen tijdens steamsales, zal wel aan -50% staan 2 jaar na release, kheb geduld.
Da is dan ook de echte toekomstige gamewinkel en dan moet je maar eens de prijzen vergelijken bij gamemania. 10 euro verschil per spel.wim_gunner zei:Alletwee retail. Op de release.
Heb bij MW2 zelf nen t-shirt gekregen dak gebruik om te schildere nu.
Mja, Dreamland was dan ook de enige winkel waar ze ni extra vroegen omdat het CoD is. :ironic:
thelordofpee zei:Waarschijnlijk, maar mogen zij dan niet vinden dat CoD eigenlijk in hun ogen slechter is dan de aankomende BF3?
kim gillissen zei:Een R&B freak neem ik aan?
Oke ik zal hiervoor even off-topic gaan, mijn excuses naar de andere mensen toe.
De huidige R&B is de naam niet eens waardig meer en laat het op vele vlakken duidelijk zien dat R&B en hiphop alleen maar draait om 'money, cars, naked bitches'. En dat is ook alles wat er van die muziek gezegd kan worden (en durf niet te zeggen dat metal enkel geschreeuw is, want meer dan 3/4de van alle metal is met clean vocals want zelfs Metallica, Nightwish, Linkin Park, Papa Roach... behoren tot metal).
Even een simpele vergelijking....
- Rock en Metal hebben: inspiratie, creativiteit, afwisseling in de muziek, refreinen, solo's, goede teksten, metal heeft voor iedereen z'n smaak iets omdat er meer dan 50 subgenres in bestaan,....
- R&B: hun artiesten pakken een deuntje van 5 seconde lang en herhalen die 500 keer na mekaar, doen niet eens moeite voor er een refrein in te steken, schrijven een tekst van hoeveel geld en wijven ze genaaid hebben vorige fuif, ze zingen niet eens maar praten hun tekst gewoon, R&B heeft geen enkel subgenre dus het klinkt allemaal hetzelfde op den duur, er zit geen 'power' of 'leven' in die muziek want het is allemaal een heel traag en eentonig ritme, ...
R&B luisteren doen mensen tegenwoordig alleen om bij hun vriendjes te horen en om hete wijven te kunnen scoren.
Dus hiernaar luisteren is hetzelfde als toegeven dat je anders geen vrienden of liefjes kan krijgen.
Hoe je het ook draait of keert (en hoeveel fans er van R&B hier ook mogen rondlopen), om R&B nog steeds leuk te vinden na 10 liedjes, dan moeten je hersenen dicht bij die van een zombie komen.
PS: Dit kun je dus exact vergelijken met COD en BF, COD is de eentonige en saaie versie van de twee, BF brengt elke keer iets nieuw en met een knal!
.
.tynoesj zei:Deze vind ik goud waard, echt de moeite om op te reageren vind ik zelf.
Dat moet echt de grootste zever zijn die ik deze week op het internet gelezen zal gelezen hebben.