Een R&B freak neem ik aan?
Oke ik zal hiervoor even off-topic gaan, mijn excuses naar de andere mensen toe.
De huidige R&B is de naam niet eens waardig meer en laat het op vele vlakken duidelijk zien dat R&B en hiphop alleen maar draait om 'money, cars, naked bitches'. En dat is ook alles wat er van die muziek gezegd kan worden (en durf niet te zeggen dat metal enkel geschreeuw is, want meer dan 3/4de van alle metal is met clean vocals want zelfs Metallica, Nightwish, Linkin Park, Papa Roach... behoren tot metal).
Even een simpele vergelijking....
- Rock en Metal hebben: inspiratie, creativiteit, afwisseling in de muziek, refreinen, solo's, goede teksten, metal heeft voor iedereen z'n smaak iets omdat er meer dan 50 subgenres in bestaan,....
- R&B: hun artiesten pakken een deuntje van 5 seconde lang en herhalen die 500 keer na mekaar, doen niet eens moeite voor er een refrein in te steken, schrijven een tekst van hoeveel geld en wijven ze genaaid hebben vorige fuif, ze zingen niet eens maar praten hun tekst gewoon, R&B heeft geen enkel subgenre dus het klinkt allemaal hetzelfde op den duur, er zit geen 'power' of 'leven' in die muziek want het is allemaal een heel traag en eentonig ritme, ...
R&B luisteren doen mensen tegenwoordig alleen om bij hun vriendjes te horen en om hete wijven te kunnen scoren.
Dus hiernaar luisteren is hetzelfde als toegeven dat je anders geen vrienden of liefjes kan krijgen.
Hoe je het ook draait of keert (en hoeveel fans er van R&B hier ook mogen rondlopen), om R&B nog steeds leuk te vinden na 10 liedjes, dan moeten je hersenen dicht bij die van een zombie komen.
PS: Dit kun je dus exact vergelijken met COD en BF, COD is de eentonige en saaie versie van de twee, BF brengt elke keer iets nieuw en met een knal!