Archief - COD MW3:"why it should not win this fall!"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

thelordofpee

Legacy Member
Nu ge dat laatste gezegd hebt zijn al uw posts discussiewaarde verloren.

Misschien heeft CoD een solide gameplay volgens u, maar die andere shooters geven gameplay EN graphics. Nu, ne mens is niet stom als hij één van de meest verkochte titels koopt, maar zijn die andere mensen dan wel stom?

Vertel mij anders eens wat ge slecht vind aan Battlefield? Mag via PB, om niet offtopic te gaan.

Fr33z

Legacy Member
ik hoop da andere mense nu ook zien dat in COD weinig vernieuwing is.. zelfde engine (een paar tweaks), efkes andere wapens er in stoppe wa nieuwe mapkes make en weer gaan verkope... BF heeft dit niet.. 3jaar werk aan een game.. oh dan moede toch efkes kijke za.. wa een spel.. MW3 is gwn een namaker van MW2

Xtralecherus

Legacy Member
Wat wil je als er: 1. Meer als de helft van IW naar Respawn vertrokken is 2. Nieuwe studio SH games aan meewerkt. IW moest nieuwe mensen aannemen --> veel tijdverlies voor MW3. Dus ze konden ook niet anders als gewoon MW2 als basis gebruiken en dingen aanpassen. SH games zal niet alles kennen van de engine/code/etc... Zelf die nieuwe leden bij IW. Nuja moesten ze wat meer tijd steken in development ipv altijd rond november te releasen. Iedereen heeft zen eigen mening van het spel goed of slecht. MW3 zal geen slecht spel zijn, maar ge moet toegeven dit is gewoon MW2 2.0 Dit is wat MW2 zou moeten geweest zijn kun je zeggen. Mijn eigen mening is dit gewoon veel te duur 60 euro voor PC. Helaas ligt de fout bij Activision en hebben de devs weinig zegs over. Wie weet krijgen West en Zampellla terug de rechten over MW en/of CoD.

Xtralecherus

Legacy Member
Correctie iets van 40+ van de 46 leden waren rond 2010 vertrokken naar respawn.

kim gillissen

Legacy Member
Aldus de fanboys na de MP trailer gezien te hebben: "Ik heb vliegen zien rondzoemen in de trailer, dit is DE verandering waar ik in de MP op zat te wachten, het realisme is echt omhoog gevlogen man!!!" :lol:
Ow ja en een raket werende turret was ik ergens nog vergeten....

kim gillissen

Legacy Member
SHFT zei:
Amai wat een vergelijking. Niet appelen met peren vergelijken hé. Neen goed voor de gezond is dat niet.

Maar het is toch logisch dat als iets veel verkocht wordt dat het in de smaak valt bij een publiek? Dat kunt ge niet ontkennen. Als COD meer examplaren verkoopt dan BF wil dat zeggen dat mensen COD leuker vinden dan BF. Hoe goed gij BF ook vindt das gewoon uw persoonlijke mening. De andere x miljoen vinden COD beter.

Deze vind ik goud waard, echt de moeite om op te reageren vind ik zelf.

Ik zal even kort uitleggen hoe dat komt.... Tegenwoordig zijn mensen meer dan ooit kuddebeesten, want bv je vrienden zeggen dat het leuk is, dus ga jij het ook kopen om met hun te spelen ondanks wat er gezegd wordt van het spel, hetzelfde heb je met muziek.
Rock/metal/alternative muziek hebben zoveel meer variatie en creativiteit te bieden dan Hip hop en R&B, maar toch zijn die laatste twee het meest gedraait op TV en radio gewoonweg omdat de mensen gemanipuleerd worden door de media en meelopen met hun vriendjes.:wtf:
Een goed voorbeeld van de media die mensen manipuleert tegen de waarheid in was bv toen dat de journalisten zeiden dat COD: BO fantastisch was, maar niet zeiden dat ze tijdens de preview naar een luxe resort mochten in Spanje en daar allerlei 'extras' aangeboden kregen.
En raar maar waar, BO had niet alleen record verkoopcijfers, maar ook een record teleurgestelde spelers.
Dus uiteindelijk is er niet meer echt sprake van eigen mening, maar meer sprake van proberen bij de rest te horen en doen wat de rest doet.;)

Dus ook hier zegt de kwantiteit niks over de kwaliteit zoals bij velen zaken.
Point proven...

ShApeBE

Legacy Member
kim gillissen zei:
Deze vind ik goud waard, echt de moeite om op te reageren vind ik zelf.

Ik zal even kort uitleggen hoe dat komt.... Tegenwoordig zijn mensen meer dan ooit kuddebeesten, want bv je vrienden zeggen dat het leuk is, dus ga jij het ook kopen om met hun te spelen ondanks wat er gezegd wordt van het spel, hetzelfde heb je met muziek.
Rock/metal/alternative muziek hebben zoveel meer variatie en creativiteit te bieden dan Hip hop en R&B, maar toch zijn die laatste twee het meest gedraait op TV en radio gewoonweg omdat de mensen gemanipuleerd worden door de media en meelopen met hun vriendjes.:wtf:
Een goed voorbeeld van de media die mensen manipuleert tegen de waarheid in was bv toen dat de journalisten zeiden dat COD: BO fantastisch was, maar niet zeiden dat ze tijdens de preview naar een luxe resort mochten in Spanje en daar allerlei 'extras' aangeboden kregen.
En raar maar waar, BO had niet alleen record verkoopcijfers, maar ook een record teleurgestelde spelers.
Dus uiteindelijk is er niet meer echt sprake van eigen mening, maar meer sprake van proberen bij de rest te horen en doen wat de rest doet.;)

Dus ook hier zegt de kwantiteit niks over de kwaliteit zoals bij velen zaken.
Point proven...

Mooie uitleg, alleen heb je één ding over het hoofd gezien. Heb je er ooit al eens aan gedacht dat er effectief veel mensen zijn die MW(1,2) graag spelen?

Ik ben overgestapt van W:ET naar modern warfare, wat de goedkoopste game in mijn leven moet zijn dat ik al gekocht heb, aangezien ik er een pak meer plezier aan beleefde dan alle andere games.
Heb ik andere shooters geprobeerd? Tuurlijk, spelen ze voor MIJ zo lekker als COD? NEE! Dat is ook de reden waarom ik altijd naar MW(1,2) terug grijp.

Zelfs al is het gewoon MW2.1 dan nog koop ik hem met mijn ogen toe, aangezien 2.1 staat voor kleine verbeteringen die het spel nog wat beter maken en ik weet dat ik er gemakkelijk 2 jaar mee zoet zal zijn.

CrUzEr[Be]

Legacy Member
komt er eigenlijk een Modern Warfare 3 Hardened Edition voor pc ?

u4ea

Legacy Member
CrUzEr[Be];15338303 zei:
komt er eigenlijk een Modern Warfare 3 Hardened Edition voor pc ?

Nope, Activision staat redelijk bekend voor hun consolestrategie.

thelordofpee zei:
Nu ge dat laatste gezegd hebt zijn al uw posts discussiewaarde verloren.

Misschien heeft CoD een solide gameplay volgens u, maar die andere shooters geven gameplay EN graphics. Nu, ne mens is niet stom als hij één van de meest verkochte titels koopt, maar zijn die andere mensen dan wel stom?

Vertel mij anders eens wat ge slecht vind aan Battlefield? Mag via PB, om niet offtopic te gaan.

  1. Ik ken amper shooters die op beide vlakken beter zijn dan.
  2. Nee die andere mensen zijn niet stom, waarom iets kopen wat u niet boeit?
  3. Ik vind Battlefield helemaal niet slecht, heb al een redelijk aantal uurtjes gestoken in BF Vietnam, BF2, BFBC1 en BFBC2 +Vietnam DLC.

Maar ik snap gewoon ni echt waarom CoD ineens zooooooo slecht is geworden de laatste maanden. Das nu toch echt geen slecht spel (imo)?

Van Activision moet ik ook ni meer hebbe de laatste tijd met hun overpriced DLC (herwerkte maps waren thank god gratis in Bad Company 2). Maar dan nog ga ik graag CoD spelen. Beetje lijk Fifa fans elk jaar hunne nieuwe fifa gaan kopen dat +- hetzelfde is.:p

inkei

Legacy Member
ShApeBE zei:
Zelfs al is het gewoon MW2.1 dan nog koop ik hem met mijn ogen toe, aangezien 2.1 staat voor kleine verbeteringen die het spel nog wat beter maken en ik weet dat ik er gemakkelijk 2 jaar mee zoet zal zijn.

Volgend jaar komt er weer een nieuwe en 90% vd fanbase vertrekt dan ook dus veel gegame na dat 1ste jaar zal er niet zijn vrees ik.

Shadowfox

Legacy Member
Zoals ik al zei in het PS3 topic;
MW3 is de eerste COD die voor mij maar teleurstellende features/updates heeft.

Games op zich zijn de laatste jaren altijd al makkelijker geworden (ik heb bv nooit Super Mario uitgespeeld toen ik klein was, terwijl ik nu de SP van gelijk welke COD kan uitspelen onder de 4 uur op de moeilijkste moeilijkheidsgraad) maar het probleem (voor mij althans) bevind zich in het online gedeelte.
Men kan onmogelijk de casuals (noobkes, zoals ik ze heet) bevoordelen zonder de rest te benadelen. En dat is nu wat er aan het gebeuren is met COD. Eerst hadden we die vervelende Martyrdom in COD4 (een kill kunnen halen nadat je dood bent gegaan), daarna kwam de Last Stand (Second Chance) in W@W toen ze die Martyrdom verwijderd hadden, toen kwam MW2 met die deathstreaks (painkiller, final stand, ...) en hun auto-aim/lunge knife en daarna werd Ghost het probleem in Black Ops. (Sommige van die perks zaten reeds in voorgaande versies maar werden zelden gebruikt omdat ze dan een andere belangrijke(re) perk moesten opgeven)

Ze proberen ons altijd maar te sussen de volgende game die ze uitbrengen, bv bij MW3 hadden ze ons beloofd geen Second Chance perk meer te gaan gebruiken echter zit hij wel nog steeds als deathstreak in het spel. Nog een voorbeeld, bij Black Ops hadden ze ons beloofd geen Commando perk meer in het spel te steken, maar ze hebben gewoon iedereen hetzelfde effect standaard gegeven.

In Black Ops heb ik (op PS3 welteverstaan) een K/D ratio van 1.96 en ik ben ervan overtuigd dat op zijn minst 1/4de van mijn deaths door belachelijk 'noobshit' komen (Second Chance en die belachelijke knife zijn daar de grootste oorzaken van).

Ik twijfel op dit moment zeer hard of ik wel MW3 zal kopen, maar dan zit ik met het probleem dat ik mijn 'vriendenkring' zal moeten veranderen want al die mensen zijn die-hard COD spelers en laat nou net die mensen de reden zijn dat ik tot nu toe nog steeds COD speel. Dus zitten we met het probleem van het 'kuddegedrag' die hierboven word aangehaald.

Dus ik zit met volgende dillema:
Ofwel koop ik MW3 niet, maar dan is er geen andere game die mij evenveel zal kunnen bezig houden (ik hou niet van de trage BF gameplay).
Ofwel koop ik MW3 wel (tegen mijn goesting) en dan denkt Activision dat ze goed bezig zijn want ze hebben mij een exemplaar kunnen aansmeren en doen ze volgend jaar gewoon verder zoals ze bezig waren.

Mijn enige hoop op dit moment is dat Respawn Entertainment snel met een FPS komt die dezelfde (of betere) gameplay zal bieden als COD en geen 100 features in een het spel steekt om de casuals te helpen!

tynoesj

Legacy Member
Deze vind ik goud waard, echt de moeite om op te reageren vind ik zelf.
kim gillissen zei:
Rock/metal/alternative muziek hebben zoveel meer variatie en creativiteit te bieden dan Hip hop en R&B, maar toch zijn die laatste twee het meest gedraait op TV en radio gewoonweg omdat de mensen gemanipuleerd worden door de media en meelopen met hun vriendjes.:wtf:

Dat moet echt de grootste zever zijn die ik deze week op het internet gelezen zal gelezen hebben.

Hoder

Legacy Member
ShApeBE zei:
Mooie uitleg, alleen heb je één ding over het hoofd gezien. Heb je er ooit al eens aan gedacht dat er effectief veel mensen zijn die MW(1,2) graag spelen?

Ik ben overgestapt van W:ET naar modern warfare, wat de goedkoopste game in mijn leven moet zijn dat ik al gekocht heb, aangezien ik er een pak meer plezier aan beleefde dan alle andere games.
Heb ik andere shooters geprobeerd? Tuurlijk, spelen ze voor MIJ zo lekker als COD? NEE! Dat is ook de reden waarom ik altijd naar MW(1,2) terug grijp.

Zelfs al is het gewoon MW2.1 dan nog koop ik hem met mijn ogen toe, aangezien 2.1 staat voor kleine verbeteringen die het spel nog wat beter maken en ik weet dat ik er gemakkelijk 2 jaar mee zoet zal zijn.

MW1 kan ik nog verstaan als je van W:ET komt, daarna is 2 hetzelfde, 2.5 of 3 of ... Ziet er mij allemaal hetzelfde uit.
En eerlijk? Ik speel liever W:ET opnieuw dan MW2 or MW:BO.
Nu aan het wachten op firefall, free to play fps van ex makers van wow, tribes, ... Met het principe: is het niet degelijk releasen we het niet. In tegenstelling tot MW3 waar je eerder de release date weet en hoeveel je krijgt bij het pre-orderen van het spel (een wallpaper op amazone.com, OLE, ne fucking wallpaper :p) dan dat je weet wat er eigenlijk effectief goed is aan het spel en nieuw.

Mij een keer laten overtuigen door men maten om MW2 te kopen zonder echt degelijke reviews te lezen, dagen/weken erna veel op moderwarfail2.com gezeten.

W:ET bood: replays, custom maps, observer mode, echte aim en free to play. MW2 bied betere graphics en dit kun je al niet zeggen van MW3 want engine is toch hetzelfde :').

ninja edit: juist eens die COD:Elite bekeken. Is me dat een wansmakelijk kluchtje :'). WTF -_-, kijk ik ben nu een eindje firefall aan het volgen (naar gamescom geweest om ht daar live te spelen en te praten met devs). Free to play, met de garantie dat er GEEN POWER FOR MONEY komt, graphics gelijkbaardig of zelfs beter dan MWx, een lore geschreven door een bekende scifi schrijver, PvE en PvP, open world met persistent characters (zoals een mmo), customization on U tegen te zeggen, first en third person view.
Het is simpel om te zeggen dat MW3 goed zal zijn en dat je ervoor wil betalen, maar voor een keer: kijk verder dan je neus lang is en zie dat er veel betere dingen voor hetzelfde/minder/geen geld op de markt zijn... Iemand die van W:ET komt zou dit toch wel moeten kunnen inzien imho...

kim gillissen

Legacy Member
tynoesj zei:
Deze vind ik goud waard, echt de moeite om op te reageren vind ik zelf.

Dat moet echt de grootste zever zijn die ik deze week op het internet gelezen zal gelezen hebben.

Een R&B freak neem ik aan?
Oke ik zal hiervoor even off-topic gaan, mijn excuses naar de andere mensen toe.

De huidige R&B is de naam niet eens waardig meer en laat het op vele vlakken duidelijk zien dat R&B en hiphop alleen maar draait om 'money, cars, naked bitches'. En dat is ook alles wat er van die muziek gezegd kan worden (en durf niet te zeggen dat metal enkel geschreeuw is, want meer dan 3/4de van alle metal is met clean vocals want zelfs Metallica, Nightwish, Linkin Park, Papa Roach... behoren tot metal).;)

Even een simpele vergelijking....
- Rock en Metal hebben: inspiratie, creativiteit, afwisseling in de muziek, refreinen, solo's, goede teksten, metal heeft voor iedereen z'n smaak iets omdat er meer dan 50 subgenres in bestaan,....:niceone:

- R&B: hun artiesten pakken een deuntje van 5 seconde lang en herhalen die 500 keer na mekaar, doen niet eens moeite voor er een refrein in te steken, schrijven een tekst van hoeveel geld en wijven ze genaaid hebben vorige fuif, ze zingen niet eens maar praten hun tekst gewoon, R&B heeft geen enkel subgenre dus het klinkt allemaal hetzelfde op den duur, er zit geen 'power' of 'leven' in die muziek want het is allemaal een heel traag en eentonig ritme, ...:sleep:

R&B luisteren doen mensen tegenwoordig alleen om bij hun vriendjes te horen en om hete wijven te kunnen scoren.
Dus hiernaar luisteren is hetzelfde als toegeven dat je anders geen vrienden of liefjes kan krijgen.:rofl:

Hoe je het ook draait of keert (en hoeveel fans er van R&B hier ook mogen rondlopen), om R&B nog steeds leuk te vinden na 10 liedjes, dan moeten je hersenen dicht bij die van een zombie komen.:confused:

PS: Dit kun je dus exact vergelijken met COD en BF, COD is de eentonige en saaie versie van de twee, BF brengt elke keer iets nieuw en met een knal!

belgianreaver

Legacy Member
kim gillissen zei:
Een R&B freak neem ik aan?
Oke ik zal hiervoor even off-topic gaan, mijn excuses naar de andere mensen toe.

De huidige R&B is de naam niet eens waardig meer en laat het op vele vlakken duidelijk zien dat R&B en hiphop alleen maar draait om 'money, cars, naked bitches'. En dat is ook alles wat er van die muziek gezegd kan worden (en durf niet te zeggen dat metal enkel geschreeuw is, want meer dan 3/4de van alle metal is met clean vocals want zelfs Metallica, Nightwish, Linkin Park, Papa Roach... behoren tot metal).;)

Even een simpele vergelijking....
- Rock en Metal hebben: inspiratie, creativiteit, afwisseling in de muziek, refreinen, solo's, goede teksten, metal heeft voor iedereen z'n smaak iets omdat er meer dan 50 subgenres in bestaan,....:niceone:

- R&B: hun artiesten pakken een deuntje van 5 seconde lang en herhalen die 500 keer na mekaar, doen niet eens moeite voor er een refrein in te steken, schrijven een tekst van hoeveel geld en wijven ze genaaid hebben vorige fuif, ze zingen niet eens maar praten hun tekst gewoon, R&B heeft geen enkel subgenre dus het klinkt allemaal hetzelfde op den duur, er zit geen 'power' of 'leven' in die muziek want het is allemaal een heel traag en eentonig ritme, ...:sleep:

R&B luisteren doen mensen tegenwoordig alleen om bij hun vriendjes te horen en om hete wijven te kunnen scoren.
Dus hiernaar luisteren is hetzelfde als toegeven dat je anders geen vrienden of liefjes kan krijgen.:rofl:

Hoe je het ook draait of keert (en hoeveel fans er van R&B hier ook mogen rondlopen), om R&B nog steeds leuk te vinden na 10 liedjes, dan moeten je hersenen dicht bij die van een zombie komen.:confused:

PS: Dit kun je dus exact vergelijken met COD en BF, COD is de eentonige en saaie versie van de twee, BF brengt elke keer iets nieuw en met een knal!

+1 rep

ShApeBE

Legacy Member
Shadowfox zei:
Je hebt slechts één geldig punt aangehaald in je reply, namelijk dat je off-topic bent gegaan! :niceone:

We zouden ze beter met gerust laten, ze zullen toch nooit snappen dat je voor jezelf een persoonlijke keuze maakt...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan