Archief - COD MW3:"why it should not win this fall!"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Omni^

Legacy Member
The Yeti zei:
Grotere playerbase zegt niks over kwaliteit he :p
Lady Gaga en Britney Spears verkopen ook meer dan bvb Aphex Twin, maar dat maakt hun nog niet beter he, in tegendeel :D

kwestie van smaak idem met spellen

SHFT

Legacy Member
The Yeti zei:
Grotere playerbase zegt niks over kwaliteit he :p
Lady Gaga en Britney Spears verkopen ook meer dan bvb Aphex Twin, maar dat maakt hun nog niet beter he, in tegendeel :D

Voor u niet hé voor andere wel? Waarom zouden ze anders zoveel verkopen? Zelfde voor gamers. Grotere playerbase wil nog altijd zeggen dat meer mensen COD beter vinden, toch logisch? lol.

thelordofpee

Legacy Member
Er roken ook superveel mensen, wilt dat zeggen dat roken goed is?

SHFT

Legacy Member
Amai wat een vergelijking. Niet appelen met peren vergelijken hé. Neen goed voor de gezond is dat niet.

Maar het is toch logisch dat als iets veel verkocht wordt dat het in de smaak valt bij een publiek? Dat kunt ge niet ontkennen. Als COD meer examplaren verkoopt dan BF wil dat zeggen dat mensen COD leuker vinden dan BF. Hoe goed gij BF ook vindt das gewoon uw persoonlijke mening. De andere x miljoen vinden COD beter.

u4ea

Legacy Member
thelordofpee zei:
Online waarschijnlijk, en BC2 retail?

Of tweedehands.

Alletwee retail. Op de release.
Heb bij MW2 zelf nen t-shirt gekregen dak gebruik om te schildere nu.:p

Mja, Dreamland was dan ook de enige winkel waar ze ni extra vroegen omdat het CoD is. :ironic:

Fr33z

Legacy Member
wim_gunner zei:
Alletwee retail. Op de release.
Heb bij MW2 zelf nen t-shirt gekregen dak gebruik om te schildere nu.:p

Mja, Dreamland was dan ook de enige winkel waar ze ni extra vroegen omdat het CoD is. :ironic:

:unsure:

thelordofpee

Legacy Member
SHFT zei:
Amai wat een vergelijking. Niet appelen met peren vergelijken hé. Neen goed voor de gezond is dat niet.

Maar het is toch logisch dat als iets veel verkocht wordt dat het in de smaak valt bij een publiek? Dat kunt ge niet ontkennen. Als COD meer examplaren verkoopt dan BF wil dat zeggen dat mensen COD leuker vinden dan BF. Hoe goed gij BF ook vindt das gewoon uw persoonlijke mening. De andere x miljoen vinden COD beter.

Het was geen vergelijking tussen sigaretten en games, het is een vergelijking met uw "als veel mensen het doen moet het wel goed zijn".

thelordofpee

Legacy Member
Waarschijnlijk dezelfde als MW2? Ik denk dat ze nog niet announced zijn, maar dit is wat ik vond. Klik

The Yeti

Legacy Member
Heb mw2 idd goedkoper gekocht dan BC2.

Da's dus niet wat ik bedoelde ma soit...

SHFT zei:
Voor u niet hé voor andere wel? Waarom zouden ze anders zoveel verkopen? Zelfde voor gamers. Grotere playerbase wil nog altijd zeggen dat meer mensen COD beter vinden, toch logisch? lol.

SHFT zei:
Maar het is toch logisch dat als iets veel verkocht wordt dat het in de smaak valt bij een publiek? Dat kunt ge niet ontkennen. Als COD meer examplaren verkoopt dan BF wil dat zeggen dat mensen COD leuker vinden dan BF. Hoe goed gij BF ook vindt das gewoon uw persoonlijke mening. De andere x miljoen vinden COD beter.

Nee nee, dat wil zeggen dat meer mensen dénken dat ze COD beter vinden, ze weten gewoon niet beter :)

JackIsBack

Legacy Member
Bwa, ziet der nog vrij goed uit voor de huidige standaard.[/QUOTE]

Neemt gij als huidige standaard de andere COD games miss? Dan geef ik u gelijk

Jonathan

Legacy Member
Bon, ik zie dat ik mij ga moeten moeien ...

Je kan games eigenlijk heel goed vergelijken met film, de meest populaire films zijn allemaal films zoals Twilight, die film zijn over het algemeen van een heel middelmatig niveau, ik zou ze zelfs uitermate slecht durven noemen. Daarentegen zijn er een boel heel sterke films die bijzonder weinig kijkers hebben gewoon omdat ze niet gekend zijn bij het publiek en omdat het overgrote deel van het publiek de dag van vandaag geconditioneerd is om gewoon de makkelijke voorgekauwde optie te nemen.

MW3 same story, naamsbekendheid en voorgekauwde pap voor de breinloze massa. Is het spel beter omdat het meer verkoopt? Hell no ...

The Yeti

Legacy Member
Jonathan zei:
Bon, ik zie dat ik mij ga moeten moeien ...

Je kan games eigenlijk heel goed vergelijken met film, de meest populaire films zijn allemaal films zoals Twilight, die film zijn over het algemeen van een heel middelmatig niveau, ik zou ze zelfs uitermate slecht durven noemen. Daarentegen zijn er een boel heel sterke films die bijzonder weinig kijkers hebben gewoon omdat ze niet gekend zijn bij het publiek en omdat het overgrote deel van het publiek de dag van vandaag geconditioneerd is om gewoon de makkelijke voorgekauwde optie te nemen.

MW3 same story, naamsbekendheid en voorgekauwde pap voor de breinloze massa. Is het spel beter omdat het meer verkoopt? Hell no ...

exact wa ik bedoelde, heb het enkel niet zo goed verwoord :p

u4ea

Legacy Member
JackIsBack zei:
Neemt gij als huidige standaard de andere COD games miss? Dan geef ik u gelijk

Nee, ik bedoel alle andere hedendaagse FPS games. Er bestaan ook andere games als BF, Crysis en Cod. Voor de rest is het altijd gameplay over graphics. Tot het over CoD gaat, dan telt da nimeer. Cod heeft nog altijd een heel solide gameplay imo.

Jonathan zei:
Bon, ik zie dat ik mij ga moeten moeien ...

Je kan games eigenlijk heel goed vergelijken met film, de meest populaire films zijn allemaal films zoals Twilight, die film zijn over het algemeen van een heel middelmatig niveau, ik zou ze zelfs uitermate slecht durven noemen. Daarentegen zijn er een boel heel sterke films die bijzonder weinig kijkers hebben gewoon omdat ze niet gekend zijn bij het publiek en omdat het overgrote deel van het publiek de dag van vandaag geconditioneerd is om gewoon de makkelijke voorgekauwde optie te nemen.

MW3 same story, naamsbekendheid en voorgekauwde pap voor de breinloze massa. Is het spel beter omdat het meer verkoopt? Hell no ...

Ja, laten we anders iemand aanstellen dat beslist welke game IK en andere mensen leuk vinden... idd, makes no sense.

Precies of ne mens is stom als em één van de meest verkochte titels koopt.:ironic:

:offtopic: Dees doet mij eigenlijk een beetje aan Justin Bieber denken. Op zich kan die wel goed zingen enzo maar gewoon doordat hij zoveel aandacht krijgt en zoveel tienermeisjes als fan heeft wordt hij bestempeld als "van een heel middelmatig niveau, ik zou ze zelfs uitermate slecht durven noemen".
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan