cétn
Legacy Member
momenteel beschik ik over een zéér oude pc die ik speciaal had aangekocht voor bf2 te kunnen spelen.
Ik hoorde veel over Cod:mw wanneer hij uitkwam dus hebik die ook gekocht, de hoofdreden was eigenlijk vooral omdatik de nieuwe bf's niet meer kon draaien op mijn systeem en toch wel eens een nieuwe shooter wou.
Cod:Mw vond ik echt een geweldig spel, ook de multiplayer vond ik voor een korte tijd werkelijk super! Tot op het moment dat iedereen die tubes begon te gebruiken, en als je erop let zijn het eigenlijk allemaal 'kindjes' die dat spel spelen en cst zitten janken door die mic en als ze het via de mic niet doen spammen ze cst over onbenullige dingen.
Het kwam eigenlijk zo erg dat ik dacht van, gebeurt dit in bf2 ook? Hebik daar dan al die tijd overgekeken? Na bf2 terug te hebben gespeeld, viel het me op dat het gedrag stukken beter is op bf2 ook de leeftijd is gemm veel hoger.
Daarna hebik eigenlijk nooit meer Cod gespeeld, en tot vandaag speel ik nog altijd bf2. Nu een nieuw systeempje aangeschaft en wachten op Bf3. Hopelijk beleef ik even plezierige uren als ik met Bf2 heb beleefd!!!!
Ik hoorde veel over Cod:mw wanneer hij uitkwam dus hebik die ook gekocht, de hoofdreden was eigenlijk vooral omdatik de nieuwe bf's niet meer kon draaien op mijn systeem en toch wel eens een nieuwe shooter wou.
Cod:Mw vond ik echt een geweldig spel, ook de multiplayer vond ik voor een korte tijd werkelijk super! Tot op het moment dat iedereen die tubes begon te gebruiken, en als je erop let zijn het eigenlijk allemaal 'kindjes' die dat spel spelen en cst zitten janken door die mic en als ze het via de mic niet doen spammen ze cst over onbenullige dingen.
Het kwam eigenlijk zo erg dat ik dacht van, gebeurt dit in bf2 ook? Hebik daar dan al die tijd overgekeken? Na bf2 terug te hebben gespeeld, viel het me op dat het gedrag stukken beter is op bf2 ook de leeftijd is gemm veel hoger.
Daarna hebik eigenlijk nooit meer Cod gespeeld, en tot vandaag speel ik nog altijd bf2. Nu een nieuw systeempje aangeschaft en wachten op Bf3. Hopelijk beleef ik even plezierige uren als ik met Bf2 heb beleefd!!!!
. Ga jij anders al je geld doneren?
)