Archief - COD MW3:"why it should not win this fall!"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cétn

Legacy Member
momenteel beschik ik over een zéér oude pc die ik speciaal had aangekocht voor bf2 te kunnen spelen.
Ik hoorde veel over Cod:mw wanneer hij uitkwam dus hebik die ook gekocht, de hoofdreden was eigenlijk vooral omdatik de nieuwe bf's niet meer kon draaien op mijn systeem en toch wel eens een nieuwe shooter wou.

Cod:Mw vond ik echt een geweldig spel, ook de multiplayer vond ik voor een korte tijd werkelijk super! Tot op het moment dat iedereen die tubes begon te gebruiken, en als je erop let zijn het eigenlijk allemaal 'kindjes' die dat spel spelen en cst zitten janken door die mic en als ze het via de mic niet doen spammen ze cst over onbenullige dingen.

Het kwam eigenlijk zo erg dat ik dacht van, gebeurt dit in bf2 ook? Hebik daar dan al die tijd overgekeken? Na bf2 terug te hebben gespeeld, viel het me op dat het gedrag stukken beter is op bf2 ook de leeftijd is gemm veel hoger.

Daarna hebik eigenlijk nooit meer Cod gespeeld, en tot vandaag speel ik nog altijd bf2. Nu een nieuw systeempje aangeschaft en wachten op Bf3. Hopelijk beleef ik even plezierige uren als ik met Bf2 heb beleefd!!!!

thelordofpee

Legacy Member
Tgoh ja, CoD is eigenlijk wel nog leuk als je het op een private server speelt. Je moet natuurlijk wel weten welke.

b1nge

Legacy Member
doneer dan die 50 (waarschijnlijk 65 voor ps3) euro aan Valve zodat ze hl2 ep3 eens (kunnen?) afmaken

of bf3, ziet er veelbelovend uit en is tenminste geen copy-paste van de vorige battlefields

ik ben geen tegenstander van activision/treyarch of cod in het algemeen, ik heb cod 1, uo, 2 & 4 (de eerste MW) kapotgespeeld bij wijze van spreken, maar cod:mw2 & cod:bo zijn gewoon echt tijdverspilling voor mij

thelordofpee

Legacy Member
En waarom zou ik dat geld doneren aan Valve? Het is niet dat ik zoveel geef om Half Life :p. Ga jij anders al je geld doneren?

kim gillissen

Legacy Member
ShApeBE zei:
Niemand verplicht je om elite en die extra maps aan te schaffen, dat is een extra ervaring die ze aanbieden, het is aan jou om te beslissen of je hiervoor geld aan wild uitgeven.

Toch is 'Origin' van EA voor BF3 geheel gratis en zijn de eerste twee expansion packs voor BF3 ook nog eens gratis voor de limited edition pre-orders (een maand na release ook voor de gewone versies).

Schaakmat.;)

Shadowfox

Legacy Member
kim gillissen zei:
Toch is 'Origin' van EA voor BF3 geheel gratis en zijn de eerste twee expansion packs voor BF3 ook nog eens gratis voor de limited edition pre-orders (een maand na release ook voor de gewone versies).

Schaakmat.;)
So? Omdat EA het gratis weggeeft moet Activision dat ook maar doen?
Ik bekijk het zo, BF heeft bijlange de playerbase niet dat COD heeft, dus moeten ze die proberen te houden en dat doen ze met extra content.

Bij COD is de playerbase groot genoeg om mensen die zonder dlc spelen in een aparte playlist te steken dus kunnen ze er geld voor vragen.

ShApeBE

Legacy Member
kim gillissen zei:
Toch is 'Origin' van EA voor BF3 geheel gratis en zijn de eerste twee expansion packs voor BF3 ook nog eens gratis voor de limited edition pre-orders (een maand na release ook voor de gewone versies).

Schaakmat.;)

Man toch, de manier waarop jij het nu zegt getuigt toch ook van amateurisme bij EA niet? Wanneer je nu al weet dat ze dit gratis gaan geven aan iedere gamer binnen de maand, dan zijn die maps toch ook al volledig klaar, waarom stoppen ze ze dan niet onmiddellijk bij de game? Omdat het dan lijkt alsof ze alles voor de community doen niet?

Wordt het niet eens tijd dat er een echt mw3 topic wordt aangemaakt? In plaats van een gebash topic zoals deze?

thelordofpee

Legacy Member
Nee. Maak dan zelf een topic aan, en stop hier met zagen. Dit is een bash-topic.

@Shadowfox: BF heeft inderdaad bijlange de playerbase van CoD niet, maar daarom is het juist leuk. Je kan spelen tegen echte veteranen, niet tegen noobs... En zeg nu zelf: Activision vraagt geld voor mappacks: grotere playerbase, EA geeft gratis mappacks: kleinere playerbase? Geloof me, voor Battlefield 3 zullen er ook zeker genoeg spelers zijn om die met mappacks en zonder apart te steken. Natuurlijk de VIP-pass niet vergeten: als je het spel tweedehands aankoopt moet je nog een VIP-pass kopen wil je al de maps unlocken. Maar bij een CoD moet je daarna nog 45/60 euro betalen (Al een nieuw spel!) wil je alle maps hebben?

Shadowfox

Legacy Member
Goh jah, uiteindelijk kunnen we hier discussieren zoveel we willen, zolang er 'zotten' zijn die willen betalen voor die maps, zullen ze het aanbieden hé.

Is dat bedrag terecht voor die paar maps? Dat is een persoonlijke keuze.
Ik heb die geshared en voor €3 kan ik niet klagen, maar ik ga zeker ook nooit geen €15 betalen voor die (slechte) multiplayer maps, maar daar zit ook telkens een (goeie) zombiemap bij die ik wél wil.

Zolang we kunnen sharen, koop ik die maps dus waarschijnlijk wél, anders niet.

thelordofpee

Legacy Member
Als je kan sharen, dan zijn de maps natuurlijk wel zeer voordelig, maar uiteindelijk betaald het grootste deel van de CoD-spelers de volledige prijs. Waarschijnlijk ga ik MW3 wel spelen hoor, maar dan op private maps, waar je tenminste nog een leuke multiplayer-ervaring kan hebben.

Shadowfox

Legacy Member
thelordofpee zei:
Als je kan sharen, dan zijn de maps natuurlijk wel zeer voordelig, maar uiteindelijk betaald het grootste deel van de CoD-spelers de volledige prijs. Waarschijnlijk ga ik MW3 wel spelen hoor, maar dan op private maps, waar je tenminste nog een leuke multiplayer-ervaring kan hebben.
Hoe weet jij nu al dat de MP niet zo leuk zal zijn dan in Publics?
Er is nog helemaal niets bevestigd/aangekondigd over de MP qua inhoud.

thelordofpee

Legacy Member
Precies of de multiplayer zal een volledige vernieuwing brengen tegenover MW2, en precies of dezelfde mensen als in MW2 publics niet in MW3 publics gaan. Op private servers heb je nog regels die sommige toestanden vermijden zoals noobtube, en je kan met dezelfde leuke mensen spelen.

cétn

Legacy Member
het komt vooral op dit neer vind ik persoonlijk:

Heb je even 10min de tijd om een game te spelen? Dan kies je voor Cod reeks.
Heb je een uur of 2 de tijd, waar je letterlijk de game wordt ingezogen? Dan kies je voor bf reeks.

Altijd wel eens leuk dat hersenloos poffen op alles wat beweegt, maar het verveelt wel snel.. Ik ben meer voor diepgang, en teamverband en grotere maps dus kies ik automatisch voor Bf.

u4ea

Legacy Member
Altijd grappig hoe da mensen op voorhand weten hoe goed een spel gaat zijn^^.
(Ik weet nog hoe bv Homefront die nieuwe CoD-killer ging zijn:))
Heb altijd in publics gespeeld, altijd leuk gevonden.
Ik ben geen pro-gamer dus het is dat of hard ingemaakt worden.

Ksnap niet hoe men nu zo hard kan klagen over Elite eigenlijk, het heeft denk ik zelf een ander doel als battlelog. En het is compleet gratis als ge ni aan die tournaments meedoet.
Denk zelf niet dat Battlelog dat voorziet, verbeter mij indien nodig.

Er is gewoon veel te weinig content beschikbaar over MW3 om er al over te oordelen. Ja het gaat hoogstwaarschijnlijk gelijkaardig spelen als mw2 (hopelijk niet als BO) maar ineens telt "Don't fix what isn't broken" niet meer?

Als mensen het beu zijn CoD te spelen, stoppen ze ermee en gaan ze een ander spel spelen. Maar zitten zagen da ze niks veranderen omdat een paar mensen een andere ervaring willen klopt niet.Het spel blijft goed verkopen, wat dus betekend dat mensen het graag spelen. Ni omda ze stom zijn ofzo.

"Pfff, ik wil geen Call of Duty spelen maar ik ga der toch 50 euro aan uitgeven omdak ne mongool zen." Leuk ze als ge constant zo bestempeld word. Onmogelijk da CoD leuk is! Wij zijn allemaal aan het liegen!

tl;dr
Stop being a tit and let the people play what they want.

thelordofpee

Legacy Member
Ik weet hoe dat deze multiplayer gaat zijn, want het is gewoon weer een copy van MW2. EN inderdaad, voor de casual players zijn publics misschien beter, maar als je ietwat ervaren bent ben je beter af met private. Inderdaad, Elite is gratis als je aan tournaments meedoet. Maar... Heb je Elite wel nodig voor tournaments? En trouwens, CoD is helemaal geen competitief spel. "Don't fix what isn't broken"... CoD is broken.

michiel6661

Legacy Member
BF3 Not released yet
MW3 Not released yet

Niets over te zeggen dus.. MAAR:

De smurfen en sesam straat zijn wel al uit voor den DS dus praat daar maar over.

thelordofpee

Legacy Member
Natuurlijk wel! We hebben al van beiden gameplay gezien, en moogt ge ni over games praten voor ze released zijn ofzo?

u4ea

Legacy Member
thelordofpee zei:
Ik weet hoe dat deze multiplayer gaat zijn, want het is gewoon weer een copy van MW2. EN inderdaad, voor de casual players zijn publics misschien beter, maar als je ietwat ervaren bent ben je beter af met private. Inderdaad, Elite is gratis als je aan tournaments meedoet. Maar... Heb je Elite wel nodig voor tournaments? En trouwens, CoD is helemaal geen competitief spel. "Don't fix what isn't broken"... CoD is broken.

Mensen hadden precies toch geen problemen bij de copy paste van Bad Company?

Nee ge hebt Elite ni nodig voor tournaments, ge moet gewoon zo idioot ni zijn om daar voor te betalen, your point is?

CoD is wel een competitief spel, wtf zevert gij nu?:p

CoD is gewoon een solide game da veel mensen graag spelen. Niks broken.

Kga ook ni zeggen da Fifa broken is, slecht is en nen dikke copy paste omdak da ni graag speel.

Xtralecherus

Legacy Member
Ge moet betalen voor Elite om aan tournaments mee te doen. Stond in dat laatste filmke + Elite beta tournament is gratis enkel console en dit is niet de console sectie.

CoD competief? COD4 yup, als ge MW2 + BO beziet op clanbase is da lachen...

MW2/BO is broken. Balancing weapons any1? dolphin diving, quickscoping, knife van 2m, etc...

En support 1 jaar max aangezien ze na de release opnieuw aan MW4 beginnen. Zie naar MW2 hacks/cheats...

Er zijn al 4 cod's C/P. Wat ik zie van MW3 is gewoon de source code van MW2 aangepast en wat nieuwe mappen gemaakt. Plus hier en daar paar aanpassingen.
En van Treyarch, die zeiden zelf dat MW1/2 inspiratie was voor BO.

BC2 is ook maar gemaakt door een team van +-50 man fzo :'). En de eerste BC op PC Met een nieuwe engine dacht je dat ze opnieuw 1 gaan maken voor BC2??.
Ja, af en toe mag copy/paste. Maar om het jaar een nieuwe cod? Dat ze eens betere support geven, cheaper mappacks. Eventueel GRATIS content... Hun spel eens fixen.
Ik zie niet in waarom je 59 Euro voor moet betalen voor een "huge" patch. Voor mij lijkt het patch voor MW2 met SP en nieuwe mappen...

Tuurlijk mag je het spelen. Maar ik vind dit het niet waard om voor te betalen.

thelordofpee

Legacy Member
Copy paste, Bad Company 2? Inderdaad, er zijn elementen overgenomen. Maar zij werken tenminste aan hun engine, want de destructie van gebouwen was heel hard verbeterd tegenover die uit BC2, en met BF3 is het nog beter. De geluiden in het spel zijn magnifiek.
En zo kan ik nog verder doorgaan. DICE blijft hun games ondersteunen tot het meeste gefixt is, dat kan ik van IW en Treyarch niet zeggen.

Als gij in het rond spammen met uw geweer competitief vind, dan zijt ge gewoon een noob. Ik vind de CoD series één van de beste series ooit gemaakt, maar na Modern Warfare zijn ze gewoon zwaar bergaf gegaan, en hebben ze de naam helemaal verkloot.

Ook de prijzen: stel je iemand voor die alleen CoD speelt, niet op een forum zit en ook met niemand kan sharen. 60 euro (op console nog meer) voor de game. 4 mappacks: 15 euro stuk. Is ook al 60 euro. Elite: is ong. 5 euro per maand. Stel nu een jaar: 50 euro (abbonement actie). Is samen al 170 (!) euro. Daarme kunde al iets schoon kopen, ongeveer 3 games.

Battlefield? Stel nu voor dat je niet pre-order: 60 euro voor de game, plus 10 euro "Back to Karkand" DLC, en als je niet tweedehands koopt krijg je de andere mappacks erbij.

Misschien dat jij je geld eraan wilt wasten, maar ik toch niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan