Archief - COD MW3:"why it should not win this fall!"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spl3nd!d

Legacy Member
Waarom moet cod een totaal nieuwe engin krijgen? Is dat een vereiste om het een geslaagd spel te noemen misschien? Ik vind alle mw's tot nu toe schitterend, en als mw3 verderbouwt aan die reeks komt mij dat goed uit.
Dat het niet competitief is, is gezever. Dat het minder competitief is dan bf, is waar. Maar wat dan nog? Als ik eens 30 minuten wil gamen ga ik toch geen bf spelen?! Cod is gewoon zalig om efkes te shooten, en op kleinere maps met veel tegenstanders wordt dat lekker chaotisch zoals ik het graag heb. Maar dat iedereen hier cod afbreekt omdat het ANDERS is dan bf, vind ik dom. Niemand verplicht u iets te kopen. En dat blackops fail is, zegt niets over mw3.
Cod is cod. De gameplay zal altijd die welgekende gameplay blijven. Daarom koop je ook cod. Wil je iets anders spelen? Andere engin? Andere gameplay? Koop dan een ander spel en stop dan met de vergelijking te maken tussen 2 totaal andere games.

Xtralecherus

Legacy Member
Het gaat daar niet over alleen, als je de post eens las zou je het mss begrijpen nja. Ge koopt CoD, krijgt een jaar support en moet betalen voor die mappacks... En ja dat spel zal helaas weer vol cheaters zitten en bugs, waar ze niks gaan aan doen omdat ze al aan de volgende CoD bezig zijn.

Fr33z

Legacy Member
Zoals DICE zei... COD zal over een paar jaar uitgestorven zijn net zoals alle andere Activision games "Tony hawk,..." , en trouwens als er COD game uitkomt zitten daar altijd klein kinderen op die de boel verzieken... COD MW2 vond ik een goei spel in het begin maar naarmate dat er meer campers,noobtuber,kleine kinderen die door de micro zitte te brullen dat ze van de PC afmoete... ben ik overgestapt naar BFBC2, en ben da nu nog altijd aan't spele... en DLC's zijn altijd (bij cod) duur... bij BFBC2 moesten we maar voor 1ne betalen!! de rest kregen we gratis... en pas is er nog een update gereleased.. en voor cod MW2??

Nee, het COD hoofdstuk is voor mij afgeslote.. als ze van Steam afstappen en een fatsoenlijk spwning systeem maken, en het meer competitive make, koop ik'm trg...

Hoder

Legacy Member
Na cod4 was het voor mij al afgelopen, eventjes MW2 gespeeld, geen dedi servers, geen mogelijk om degelijk met mates te spelen, geen promod, geen console, lijstje gaat nog wel eventjes door.

De kleine tweaks die ze nu maken om wederom 60€ te rekenen en dan nog proberen om een jaar lang geld eruit te persen? No thanks.

Al een half jaar aan het wachten op firefall dat binnenkort uitkomt, gratis, geen power for money, makers van wow, tribes, ...
Nu dat is wat de industrie zou moeten doen ipv COD verder uit te melken. Jammergenoeg zijn er nu eenmaal mensen die het nog steeds niet willen inzien en blijven dit soort games kopen. Zielig eigenlijk.

thelordofpee

Legacy Member
spl3nd!d zei:
Waarom moet cod een totaal nieuwe engin krijgen? Is dat een vereiste om het een geslaagd spel te noemen misschien?
De engine is zowat het skelet van een spel. Zonder een goede engine kunt ge inderdaad geen goede game bouwen. De engine van CoD is niet slecht, alleen sterk verouderd.
spl3nd!d zei:
Ik vind alle mw's tot nu toe schitterend, en als mw3 verderbouwt aan die reeks komt mij dat goed uit.
Uw mening.
spl3nd!d zei:
Dat het niet competitief is, is gezever. Dat het minder competitief is dan bf, is waar.
Je zegt het zelf in je volgende zinnen, efkes te shooten, chaotisch. Dat is niet competitief.
spl3nd!d zei:
Maar wat dan nog? Als ik eens 30 minuten wil gamen ga ik toch geen bf spelen?! Cod is gewoon zalig om efkes te shooten, en op kleinere maps met veel tegenstanders wordt dat lekker chaotisch zoals ik het graag heb.
Dan misschien wel, maar ik ben geen gamer die eventjes tussendoor gamet, dus ga ik geen CoD spelen. Ik speelde wel CoD, ook MW2, maar dat was zeker geen halfuur.

spl3nd!d zei:
Maar dat iedereen hier cod afbreekt omdat het ANDERS is dan bf, vind ik dom. Niemand verplicht u iets te kopen. En dat blackops fail is, zegt niets over mw3.
Het gaat hier niet om Black Ops, MW3 of MW3000. Het gaat over Call of Duty. Wij breken CoD niet af omdat het anders is dan BF, maar omdat het gewoon voor ons slechter is dan CoD, en 10x duurder.
spl3nd!d zei:
Cod is cod. De gameplay zal altijd die welgekende gameplay blijven. Daarom koop je ook cod.
Haha, wilt gij mij zeggen dat CoD MW2 nog altijd lijkt op de eerste CoD? Dat het bij zijn roots gebleven is? CoD is geen CoD meer, het is gewoon een naam dat het draagt om te verkopen.
spl3nd!d zei:
Wil je iets anders spelen? Andere engin? Andere gameplay? Koop dan een ander spel en stop dan met de vergelijking te maken tussen 2 totaal andere games.
Ik ga met plezier een andere game kopen, maar het zijn nu twee shooters met sommige elementen die op elkaar lijken. Dit is een thread om vergelijkingen te maken, en als ge da ni wilt, wa komt ge hier dan doen?

laloo

Legacy Member
lol :o

btw ziet er wel goed uit :o wel jammer dat je moet betalen

ha het tog uit proberen

btw kijk xD :Call of Duty Elite TheLegendofKarl Trailer - YouTube

edit en met dat bf en cod gedoe man egt

bf is geel wa anders dan cod...

de ene speeld liever bf en de andere cod

ik ga ze alle twee kopen bf om dat ik het leuk vin om te rijden met en auto en mijn vriend dood te laten gaan en cod gwn om de beste te zijn xD

tynoesj

Legacy Member
Disscusiëer eens op een deftige manier zonder elkaar uit te maken. Respecteer elkaars mening.

De mijne:
CoD, CoD2 en CoD:MW waren voor mij geslaagde spellen. Alledrie waren (CoD:MW is dit nog steeds***) competitief actief en konden mij bekoren.

***CoD:MW is RAZEND actief op competitief vlak! Meer en meer leagues worden wekelijks georganiseerd en de aanvoer van LAN's waar dan ook nog eens deftige cash-prijzen te winnen zijn is onophoudelijk. Er worden nieuwe maps gemaakt, ik bedoel; de betere Europese spelers hebben zelfs hun eigen Fanpages met tegen de 2000 fans. CoD:MW is door de community al die jaren al levend gehouden en is dit tot op de dag van vandaag nog steeds.

De komst van CoD:MW2 en WAW (voor sommigen ook al MW) was voor mij en voor vele anderen die de vorige CoD-series competitief gespeeld hebben gewoon niet aantrekkelijk. Beide games hadden veel te korten om competitief iets voor te stellen (WAW moest wachten op console, lean was eruit gehaald, MW2 geen dedi servers,...).

Ik houd hier op, chapeau dat ge zo ver hebt gelezen want volgens mij hangt dit totaal niet samen :p

SHFT

Legacy Member
Fanboys, enough said.

Ipv al dat gehaat speel gewoon uw fucking game en hou uw commentaren voor uw eigen. Ik heb nooit zo'n fanboy war begrepen. Heeft toch totaal geen nu om uw mening op te dringen.

"Mijn game is beter want die heeft betere GFX!"
"Nee, fuck GFX, gameplay is alles wat telt!"

:ironic:

thelordofpee

Legacy Member
Voor mij heeft CoD geen van die beiden, tenminste toch niet meer. en kijk eens naar de titel van dit topic. Juist ja.

u4ea

Legacy Member
thelordofpee zei:
Voor mij heeft CoD geen van die beiden, tenminste toch niet meer. en kijk eens naar de titel van dit topic. Juist ja.

Voor mij heeft CoD ze alletwee.
Das hier echt een never ending discussie.:p

Ik hoop gewoon da ze mw3 gaan verbeteren (dedi's,commando gaat weg,...).
\care of CoD gaat "winnen" of niet, voor de moment is BF3 het meest gehyped.

Ik hoop gewoon da EA niet de Activision toer opgaat, maar ze zijn al goed op weg.

Xtralecherus

Legacy Member
Mw3 zal dedicated servers hebben + ge kunt ze zelf op uw pc hosten maar of dit wel een goed idee lijkt ?(easy om hacks werkend te krijgen is wel een nadeel :( ). Dus hopen op een deftige anti-cheat.

Het enige dat we al weten is dat BF3 een lange termijn ondersteuning krijgt, wat zeker ten goede komt kheb geen zin om ieder jaar een nieuwe BF te kopen. Dat zou ook tegensteken. Nuja tijd dat ze uitkomen kunnen we eens zien wat beiden geven.

u4ea

Legacy Member
Self hosting ook?
Ben dan toch blij da ze da daar gaan insteken, is al lang geleden da der een AA titel uitkwam waar ge gratis zelf ne server kon opzetten voor u clan ofzo.

thelordofpee

Legacy Member
SHFT zei:
Kijk eens naar deze topic section. Juist ja.

Voor uw BF liefde verwijs ik u graag door naar hier: Battlefield Series - 9lives - Games Forum

Topic titel: COD MW3:"why it should not win this fall!'. Why is voor mij Battlefield. Ik kan Battlefield hier natuurlijk buiten laten, maar ik wil daar gewoon mee aantonen wat er beter kan/moet in Call of Duty. Ik wil helemaal niet dat het een Battlefield toer opgaat, maar ik vind dat als ze iets apart doen, ze het ook goed moeten doen.


Dedi's vind ik wel goed, misschien komt dit de speelervaring goed uit aangezien elke server z'n eigen regeltjes gaat hebben?

SHFT

Legacy Member
Dat MW3 beter kan ok maar dan moet men hier niet komen vertellen dat BF3 zoveel beter is. Nee discussieer over MW3 en wat er verbeterd kan worden. Geen vergelijkingen maken met andere games want dat is een fanboy war starten :)

thelordofpee

Legacy Member
Het was maar om een voorbeeld te geven van een game dat dat wel doet.

-balanced weapons
-gratis mappacks, of eenmaluge betaling voor alle
-betere anti-cheat
-geen copy/paste
-irritante killstreaks en perks

SHFT

Legacy Member
Toch heeft COD een grotere playerbase geloof ik, dus waar ligt het probleem?

The Yeti

Legacy Member
SHFT zei:
Toch heeft COD een grotere playerbase geloof ik, dus waar ligt het probleem?

Grotere playerbase zegt niks over kwaliteit he :p
Lady Gaga en Britney Spears verkopen ook meer dan bvb Aphex Twin, maar dat maakt hun nog niet beter he, in tegendeel :D

thelordofpee

Legacy Member
Inderdaad. Ik snap niet wat de playerbase te maken heeft met mijn gezaag.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan