spl3nd!d
Legacy Member
Waarom moet cod een totaal nieuwe engin krijgen? Is dat een vereiste om het een geslaagd spel te noemen misschien? Ik vind alle mw's tot nu toe schitterend, en als mw3 verderbouwt aan die reeks komt mij dat goed uit.
Dat het niet competitief is, is gezever. Dat het minder competitief is dan bf, is waar. Maar wat dan nog? Als ik eens 30 minuten wil gamen ga ik toch geen bf spelen?! Cod is gewoon zalig om efkes te shooten, en op kleinere maps met veel tegenstanders wordt dat lekker chaotisch zoals ik het graag heb. Maar dat iedereen hier cod afbreekt omdat het ANDERS is dan bf, vind ik dom. Niemand verplicht u iets te kopen. En dat blackops fail is, zegt niets over mw3.
Cod is cod. De gameplay zal altijd die welgekende gameplay blijven. Daarom koop je ook cod. Wil je iets anders spelen? Andere engin? Andere gameplay? Koop dan een ander spel en stop dan met de vergelijking te maken tussen 2 totaal andere games.
Dat het niet competitief is, is gezever. Dat het minder competitief is dan bf, is waar. Maar wat dan nog? Als ik eens 30 minuten wil gamen ga ik toch geen bf spelen?! Cod is gewoon zalig om efkes te shooten, en op kleinere maps met veel tegenstanders wordt dat lekker chaotisch zoals ik het graag heb. Maar dat iedereen hier cod afbreekt omdat het ANDERS is dan bf, vind ik dom. Niemand verplicht u iets te kopen. En dat blackops fail is, zegt niets over mw3.
Cod is cod. De gameplay zal altijd die welgekende gameplay blijven. Daarom koop je ook cod. Wil je iets anders spelen? Andere engin? Andere gameplay? Koop dan een ander spel en stop dan met de vergelijking te maken tussen 2 totaal andere games.

). Dus hopen op een deftige anti-cheat.
