Archief - COD MW3:"why it should not win this fall!"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bumbolt

Legacy Member
Neen steam zal die past releasen morgenvroeg om 8u zoals bij blackops het geval was. We kunnen wel al preloaden. Maw downloaden en installen.

Hornymoose

Legacy Member
zo ik heb mijn exemplaar, ik kan gewoon installeren nu ja, kan niet worden gebanned of weet ik veel?

Hornymoose

Legacy Member
heb em nog niet geinstalleerd, spelen zal wrs niet gaan tot morge.

SneeK

Legacy Member
LOL wtf is dit , ik blij dat dat spel al uit is , direct naar bart smit.
Kom thuis installeer die bulle, blijkt dat pas speelbaar is vanaf 8 november ... ok , niet meer als normaal. Ik ga dan naar die store page zie ik daar binnen 14 uur staan ????
WTF is dit. Ik was miss nog van plan naar die midnight launch te gaan... ook volledig nutteloos.

Laat ons dan tenminste die single player spele ...nee.

Activision neukt pc gamers weeral kei hard in de kont, schijtdeveloper

FleXe

Legacy Member
Zojuist drie exemplaarkes gaan uithalen in de Bart Smit hier. Wordt morgen na het werk lekker knallen.

dadash

Legacy Member
lol dat is tegenwoordig bijna standaard hoor. Zeker games die via Steam werken hebben allemaal zo'n systeem. Is een manier om winkels die te vroeg durven te verkopen tegen te werken.

Dat ze op die manier middernacht openingen verknoeien is wel wat te ver maar goed daar gaat Activision niet over dat is GM en co die beslissen om het spel om middernacht te verkopen.

SXe

Legacy Member
sneekingbee zei:
LOL wtf is dit , ik blij dat dat spel al uit is , direct naar bart smit.
Kom thuis installeer die bulle, blijkt dat pas speelbaar is vanaf 8 november ... ok , niet meer als normaal. Ik ga dan naar die store page zie ik daar binnen 14 uur staan ????
WTF is dit. Ik was miss nog van plan naar die midnight launch te gaan... ook volledig nutteloos.

Laat ons dan tenminste die single player spele ...nee.

Activision neukt pc gamers weeral kei hard in de kont, schijtdeveloper

:wtf:

Heeft 0,0 te maken met Activision. Het gaat hier om Steam. De hoofd Steam server of w/e staat in de VS, waar het pas 8 uur later dinsdag 8 november is. In de VS wordt het gereleased om 24 uur bij ons is dat gewoon 8 uur 's morgens.



Dus doe is normaal gast... Als ge met een VPN uw ip veranderd naar een Amerikaanse zult ge wél om 24 uur vandenacht kunnen spelen.

maartendq

Legacy Member
wim_gunner zei:
Ja maar op console is het denk ik wel al speelbaar. Meeste winkels hebben release datum niet gerespecteerd denk ik.:p

Ik heb gisterenavond al enkele uren gespeeld, en vanmorgen weer. Heerlijke game, opnieuw. Samen met BF3 dé shooters van het jaar.

Hornymoose

Legacy Member
SXe zei:
:wtf:

Heeft 0,0 te maken met Activision. Het gaat hier om Steam. De hoofd Steam server of w/e staat in de VS, waar het pas 8 uur later dinsdag 8 november is. In de VS wordt het gereleased om 24 uur bij ons is dat gewoon 8 uur 's morgens.



Dus doe is normaal gast... Als ge met een VPN uw ip veranderd naar een Amerikaanse zult ge wél om 24 uur vandenacht kunnen spelen.

janee, dan kunt ge nog niet spelen omdat ze daar 8 uur achter zitten, als het hier 8 is, is het daar 24. dusja :D

ZyphO

Legacy Member
dan ga ik niet naar de nachtopening lol.

kan dan even goed 's morgens naar de MM gaan achter de game.

Kennethdw

Legacy Member
Huh hij ligt toch morgen pas in de rekken?

Ik ga em morgenmiddag ook halen in game mania wss. Maar tverbaasd me dat jullie hem nu allemaal al hebben.

Bumbolt

Legacy Member
Ze gaan zowiezo altijd eerst in amerika releasen. Dus als iedereen zit te zagen over die middernachtrelease... dan leggen ze heb voor ons gwn op 9nov als dat een probleem zou zijn. Dan speel ik lieven 8u smorgens hoor. Niet zagen zijt blij daj binnen 12u kunt spelen.

Binne 5-10 min http://apps.facebook.com/callofdutylivelaunch/us

thelordofpee

Legacy Member
Mensen in Nederland die het spel hebben door een bedrijf dat te vroeg verstuurde zeggen dat het net MW2 is...

dadash

Legacy Member
thelordofpee zei:
Mensen in Nederland die het spel hebben door een bedrijf dat te vroeg verstuurde zeggen dat het net MW2 is...

Ga wat in je BF3 thread neuten. Echt kerel geraak je daar zelf eigenlijk niet moe van telkens dat zelfde te whinen? :doh: Get a fucking life man. BF3 is nu uit ga toch gewoon spelen ipv de loser uit te hangen.

thelordofpee

Legacy Member
dadash zei:
Ga wat in je BF3 thread neuten. Echt kerel geraak je daar zelf eigenlijk niet moe van telkens dat zelfde te whinen? :doh: Get a fucking life man. BF3 is nu uit ga toch gewoon spelen ipv de loser uit te hangen.

Nee, ik ga even Minecraft doen. Ik zeg overigens alleen wat ik gehoord heb van andere mensen, zeg tegen die mensen dat ze moeten stoppen met whinen. En ik ben eigenlijk wel een beetje moe ja, al ligt dat hier niet aan... Als ge over MW3 wilt praten moet ge een algemeen MW3-thread maken en niet hier posten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan