Archief - COD MW3:"why it should not win this fall!"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

flyingdutchman

Legacy Member
btw,

AAA-ratings e.d. worden niet gebruikt op 'de beurs' (aka, secundaire aandelenmarkt), maar op de obligatiemarkt.
Die rating wordt gegeven om aan te duiden hoe betrouwbaar de obligatie-gever is, aangezien een obligatie werkt als een lening waarbij de obligatie-nemer geld leent aan de obligatie-gever. Zo goed als alle instituties kunnen obligaties uitgeven (zowel naties als bedrijven,etc).
Aandelen die verhandelt worden op 'de beurs' krijgen geen rating maar zijn eigen risico.

flame on!

Omni^

Legacy Member
Het spel zal gekocht worden door vele mensen en elite zal betaald worden door vele mensen. zo gaat het zijn en deze threads veranderen er niets aan :)

kim gillissen

Legacy Member
Omni^ zei:
Het spel zal gekocht worden door vele mensen en elite zal betaald worden door vele mensen. zo gaat het zijn en deze threads veranderen er niets aan :)

Tja dan hebben we alleen maar gelijk dat een heel groot deel van de COD community kleine kindertjes zijn die met het geld van de ouders koopt wat ie wil.
Want een geld-bewust iemand (die zelf z'n geld moet verdienen) moet ofwel heel rijk zijn en ofwel niks geven om z'n geld om aan da gezever dat men 'COD' noemt, nog geld uit te geven.:wtf:

Mag je dat gerust kopen als je niet verder nadenkt, alleen spijtig dat de meeste Devs daardoor zich extra gaan richten op consoles en pubers, waardoor volwassen gamers niks degelijks meer krijgen.:angry:

u4ea

Legacy Member
kim gillissen zei:
Tja dan hebben we alleen maar gelijk dat een heel groot deel van de COD community kleine kindertjes zijn die met het geld van de ouders koopt wat ie wil.
Want een geld-bewust iemand (die zelf z'n geld moet verdienen) moet ofwel heel rijk zijn en ofwel niks geven om z'n geld om aan da gezever dat men 'COD' noemt, nog geld uit te geven.:wtf:

Mag je dat gerust kopen als je niet verder nadenkt, alleen spijtig dat de meeste Devs daardoor zich extra gaan richten op consoles en pubers, waardoor volwassen gamers niks degelijks meer krijgen.:angry:

Dus da is onmogelijk dat (volwassen) mensen CoD leuk vinden om te spelen?
Ge moogt alleen maar BF3 cool vinden, maar CoD ni want anders zedde nen onozelaar?

Geen idee of ik het ga kopen maar hoe kunde mensen nu klasseren puur op ofda ze CoD spelen of ni?

Als ze dan ook nog BF3 kopen zitten we precies ineens in een paradox, oeioei, het zijn kleine kindertjes en tegelijk coole volwassen gamers!

kim gillissen

Legacy Member
wim_gunner zei:
Dus da is onmogelijk dat (volwassen) mensen CoD leuk vinden om te spelen?
Ge moogt alleen maar BF3 cool vinden, maar CoD ni want anders zedde nen onozelaar?

Er zijn genoeg volwassenen die zich nog kinderlijk gedragen :rofl:

Tbh volwassen wilt o.a zeggen: op een rationele en volwassen manier kunnen nadenken.
Dus als die 'volwassenen' waar jij het over hebt, nog niet eens doorhebben dat je geld weggooid aan iets waarvan je weet dat het gaat falen kwa gameplay en content (want geef toe, in de trailer ziet het er knal hetzelfde uit als eerste MW alleen ander SP verhaal).... dan denk ik idd dat normale volwassenen dit niet zouden mogen kopen.

PS: BF games hebben duizend malen meer content in de game zitten, toch geraken zelfs die ook verveeld op den duur, maar die games zijn elke keer eens wat anders, dus hoe kan jij in godsnaam COD nog leuk vinden dan?
Allez, ik bedoel, het kan wel zijn dat jij het leuk vind, maar ik snap het gewoon niet langs de logische kant bezien.:confused:

Omni^

Legacy Member
Normale volwassen mensen investeren niet in games want das geld verspilling :) Die sparen en investeren in hun huisje tuintje kiendje

grinshu

Legacy Member
Omni^ zei:
Normale volwassen mensen investeren niet in games want das geld verspilling :) Die sparen en investeren in hun huisje tuintje kiendje

ja tis da games zo'n gigantische investering zijn he :p

vandeweek nog naar de bank geweest voor een hypothecaire lening voor battlefield te kunnen kopen

Xtralecherus

Legacy Member
Battlelog will be available for the monthly fee of (drum roll)... zero dollars.

kon het niet laten :p

/lol

maartendq

Legacy Member
kim gillissen zei:
Er zijn genoeg volwassenen die zich nog kinderlijk gedragen :rofl:

Tbh volwassen wilt o.a zeggen: op een rationele en volwassen manier kunnen nadenken.
Dus als die 'volwassenen' waar jij het over hebt, nog niet eens doorhebben dat je geld weggooid aan iets waarvan je weet dat het gaat falen kwa gameplay en content (want geef toe, in de trailer ziet het er knal hetzelfde uit als eerste MW alleen ander SP verhaal).... dan denk ik idd dat normale volwassenen dit niet zouden mogen kopen.

PS: BF games hebben duizend malen meer content in de game zitten, toch geraken zelfs die ook verveeld op den duur, maar die games zijn elke keer eens wat anders, dus hoe kan jij in godsnaam COD nog leuk vinden dan?
Allez, ik bedoel, het kan wel zijn dat jij het leuk vind, maar ik snap het gewoon niet langs de logische kant bezien.:confused:

Als een rationele en volwassen manier kunnen nadenken houdt in dat je de mening en smaken van anderen aanvaardt zonder hen onmiddelijk kleine kindjes te noemen als die niet overeenstemt met de jouwe.

Omni^

Legacy Member
L3ThaL zei:
Battlelog will be available for the monthly fee of (drum roll)... zero dollars.

kon het niet laten :p

/lol

seg grappige hebbekik zo nie eens met u in de clan gezeten ? :)
den tijden van ut2k3 ?? ;) achteraf ben ik naar AiM gestapt (white of witten)
En da wij ik gij en impro nen heftige free for all insta hebben gedaan op DM-Geal.... ??

Of is da nen andere Lethal :)

Yezz12

Legacy Member
Van wat ik gezien heb gaat MW3 er slecht uit zien.
Bij de perks zie ik dat het spel meer team-based zal worden wat stom is, als ik team-based wil dan speel ik TF2, niet COD.
Bij de killstreaks staat er een mini-helikopter die bestuurbaar is zoals een RC-XD. Oh God, no. Ze gaan voor noob-friendly alweer zoals in Black Ops. "Hier, noobs, na 3 kills krijg je een gratis kill!"
Cod-elite is een slecht idee tenzij ze heel goede support geven (wat waarschijnlijk niet zal gebeuren) met bvb. patches/nieuwe maps enz. Voor WoW moet je 15 euro/maand betalen maar je krijgt een HEEL goede support.
Pfft en ik had hoop omdat ze zeiden dat het speel gebaseerd zal worden op COD4.

COD4 is BEAST.

kim gillissen

Legacy Member
maartendq zei:
Als een rationele en volwassen manier kunnen nadenken houdt in dat je de mening en smaken van anderen aanvaardt zonder hen onmiddelijk kleine kindjes te noemen als die niet overeenstemt met de jouwe.

Iedereen mag een mening hebben, maar niet als het anderen hun plezier bederft.
(dat je met die spellen te kopen IW en Activision meer middelen en redenen geeft voor nog slechtere games uit te brengen en andere Devs die mss het voorbeeld volgen).
De Taliban hun geloof en visie op de wereld is ook een mening, toch verzieken die de hele wereld met hun visie op alles.

maartendq

Legacy Member
kim gillissen zei:
Iedereen mag een mening hebben, maar niet als het anderen hun plezier bederft.
(dat je met die spellen te kopen IW en Activision meer middelen en redenen geeft voor nog slechtere games uit te brengen en andere Devs die mss het voorbeeld volgen).
De Taliban hun geloof en visie op de wereld is ook een mening, toch verzieken die de hele wereld met hun visie op alles.
Ik zie niet in waarom mijn mening (COD is leuk) de pret bederft van andere gamers.

Xtralecherus

Legacy Member
Ieder zijn ding hé, mja een uitgemelkte spel zoals cod? Tthx but, no thx. Enigste goede aan CoD is de singleplayer imo. De mp trekt op geen ballen.

kim gillissen

Legacy Member
maartendq zei:
Ik zie niet in waarom mijn mening (COD is leuk) de pret bederft van andere gamers.

Je mening bederft geen pret, wel het kopen van het spel, op lange termijn geeft dat de verkeerde instelling/visie bij deze en andere Devs.
Wil jij mss dat Crysis de toer op gaat van COD? of mss zelfs dat Dice zo begint met BF games, of Metal Gear Solid, Halo, The Witcher, The Elder Scrolls, Operation Flashpoint, Duke Nukem, Resident Evil, Tomb Raider,..... :sop:
Laten we eventjes allemaal om het jaar een vervolg uitbrengen van al die spelletjes - als je weet dat sommige games na 4 jaar ontwikkeling nog 'crap' lijken - en eens kijken wat kwaliteit we dan nog overhouden....:crazy:
En niet vergeten dat we volle pot betalen voor een spel dat nog niet halverwege af is en mss dan de laatste levels voor het spel uit te kunnen spelen moeten betalen in DLC pack.
Wat een fantastische toekomst gaan we tegemoet dan :applause: NOT

Ik vind het al teveel dat COD, The Sims, WoW, Fifa en de NFS reeks zo doen, dat kan ik missen bij andere franchises/games.

Kennethdw

Legacy Member
Ondanks ik het eens ben met velen van jullie dat ze het aan het uitmelken zijn en weinig nieuws brengen ga ik het spel toch kopen.

Waarom? Omdat ik met elk cod spel dat ik heb gekocht sinds cod2 vele uren plezier aan heb gehad. Met cod5, mw2 en black ops hetzelfde, ook al waren ze minder als cod4 dat in mijn mening nog altijd den beste cod is toch heb ik er mij mee geamuseerd. Misschien niet zo lang als cod4 maar wel toch een goed aantal maanden dagelijks gespeeld en fun aan gehad en daar draait het bij mij om. Ook al weet ik dat mw3 waarschijnlijk ook niet zo lang zal meedraaien toch ga ik het halen en ik ben er vrij zeker van overtuigd dat ik er wel enkele maanden zoet mee zal zijn.

De dlc's van mw2 en bo heb ik nooit gekocht, met de simpele reden omdat ik ze de moeite niet waard vond, het spel was al te uitgedoofd om nog eens 15 euro wat ook al vrij veel is er tegenaan te smijten.

Als jullie je geld niet willen geven aan mw3 is dat jullie zaak maar dat geeft je nog niet het recht om mensen die het wel doen af te breken omdat ze iets kopen dat van mindere kwaliteit is als vroeger.

u4ea

Legacy Member
Kennethdw zei:
Ondanks ik het eens ben met velen van jullie dat ze het aan het uitmelken zijn en weinig nieuws brengen ga ik het spel toch kopen.

Waarom? Omdat ik met elk cod spel dat ik heb gekocht sinds cod2 vele uren plezier aan heb gehad. Met cod5, mw2 en black ops hetzelfde, ook al waren ze minder als cod4 dat in mijn mening nog altijd den beste cod is toch heb ik er mij mee geamuseerd. Misschien niet zo lang als cod4 maar wel toch een goed aantal maanden dagelijks gespeeld en fun aan gehad en daar draait het bij mij om. Ook al weet ik dat mw3 waarschijnlijk ook niet zo lang zal meedraaien toch ga ik het halen en ik ben er vrij zeker van overtuigd dat ik er wel enkele maanden zoet mee zal zijn.

De dlc's van mw2 en bo heb ik nooit gekocht, met de simpele reden omdat ik ze de moeite niet waard vond, het spel was al te uitgedoofd om nog eens 15 euro wat ook al vrij veel is er tegenaan te smijten.

Als jullie je geld niet willen geven aan mw3 is dat jullie zaak maar dat geeft je nog niet het recht om mensen die het wel doen af te breken omdat ze iets kopen dat van mindere kwaliteit is als vroeger.

²nd

kijk eigenlijk het meeste uit naar een goeie co-op eigenlijk, da mis ik de laatsten tijd.
ben daarom terug diablo2, r6 vegas 2 en borderlands beginnen spelen met vrienden.

dadash

Legacy Member
Wat heeft iedereen toch tegen CoD.

CoD heeft in 8 jaar 7 games uit gebracht

CoD, CoD UO, CoD 2, CoD MW, CoD WaW, CoD MW2 en CoD BO.


BF daar in tegen heeft in 9 jaar 10 games uitgebracht.

BF 1942, BF Vietnam, BF 2, BF 2142, BF BC, BF Heroes, BF 1943, BF BC 2, BF BC2 Vietnam.


Ow en bij de CoD reeks heb je dan ook nog eens 2 studios die ontwikkelen WaW en BO zijn van Treyarch de rest van IW. Terwijl bij BF alles van DICE is. Wie melkt er dan? En DICE is dan ook nog eens verantwoordelijk voor de MP van MoH.


Ow voor ik een hoop stront over mij krijg ik koop ze straks allebei :p

Ik heb niks tegen CoD en BF dus wel iets tegen dat constante gezeik vooral dan op de kap van CoD.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan