Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

nigel555 zei:Zoals al gezegd das al bezig.
Elke dag pilleke paken, enja dan lekker int zonneke gaan. Perfect weer nu
Tmag warmer woren van mij maar dan moeten ze een short boven de knie toelaten in het VTI Waregem
![]()



spijtig da't al wa berg af gaat in de loop vd week.RazorBlade0075 zei:de zomer gaat extreem warm zijn niet alleen in België maar overal in de wereld al wie nog geen airco heeft zou er goed aan doen om er ééntje nu al te installeren ik denk dak de meeste tijd van de zomer in mijn auto ga doorbrengen lekker in de koelte lol
conquerpoy_123 zei:Ja, dat is allemaal serieus erg, maar jij gaat dat nu ff op de personen steken die met de wagen rijden?
En uw manier van posten was echt puberaal, men excuses, maar dat was er echt niet naar, en ivm het iq idem.
Hou alsjeblieft op met die domme opmerkingen... Ik erger mij enorm aan mensen die net 19 jaar geworden zijn en denken dat ze inneens volwassen zijn en zomaar op iedereen commentaar beginnen geven...
Jack Malibu zei:vrijdag al maar 15 graden niemeer volgens kmi site![]()
ad:. Mij kan het absoluut niet schelen als het warm, het is enkel klote om te slapen in mijn kamer dan, mja je kan niet alles hebben 
Virago zei:Ik denk dat we een warme lente gaan hebben en een natte zomer.
Doom Dragon zei:..
ja, ik moest toch een voorbeeld nemen, natuurlijk zit de vervuilende industrie er ook wat voor tss
infeitelijk alles
het is natuurlijk dat de wereld 'opwarmt'..
maar het is ook zo dat de mens meer dan behoren zijn graden bijdraagd, en hierdoor heel de 'balans' uit balans brengt.
Jack Malibu zei:vrijdag al maar 15 graden niemeer volgens kmi site![]()
mega_stihl zei:en dat ligt aan onze 4cilinders ?:ironic:
het grootste deel van vervuiling ligt bij China/Amerika. Amerika rijden ze allemaal rond met V8 moteurs om dagelijks in de file te staan.

het is ook geen vrijdag hemega_stihl zei:wa?!? brussel/zaventem --> een dikke 25°C vandaag

Darks zei:Zomer.. gatver. Zweterige, irritante mensen, vliegen en andere insecten, ge kunt niks doen of ge zijt buiten adem, 's nachts niet slapen, geld uitgeven aan airco.
Er gaat niks boven een prachtig mooi wit landschap (van sneeuw dus) met een geweldige gezonde koude lucht. Ideaal om buiten vanal te doen om het warm te krijgen, en 's avonds lekker knus voor de kachel.
Ja ik weet het. Zit hier niet op mijn plaats. Rap diploma halen en dan pak ik mijn koffers![]()

hatetn zei:de warmste 15 april ooit en dan 5 min later tonen ze het vorig record van de jaren 60 da maar 0.9°C kouder is en waar mijn grootouders zelfs zeggen da ze in hun tijd ook zo'n jaren hadden en dan totaal andere jaren
trouwens de enige reden wrm ze nu zo zeveren over da broeikaseffect is omda de bedrijven er geld kunnen uitslaan(tzijn maar de oliegiganten en china die er tegen zijn)
et klimaat wordt trouwens al warmer sinds de vorige ijstijd dus boehoe als de mens er nog 2 graden bijdoet, t'is nu trouwens ideaal weer want kzit in de winter niemeer thuis
