Archief - zomer --> hittegolf?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blanco

Legacy Member
Het valt nog mee nu.
Het koelt nog goed af 's nachts waardoor het draaglijk blijft binnen.
Vanaf dat de temperatuur 's nachts maar een paar graden zakt tov in de dag is het van de kloten...

Bartel

Legacy Member
Vorige week terug van skiën in zalige sneeuw. En nu al zo'n "hittegolf".

Zaaaalig :p

Unnamed

Legacy Member
Ik neem roaccutaan, dus ik mag niet in de zon. 2 minuten zon en ik verbrand volledig :p Dusjah, moge de wolkjes maar lekker terug komen, anders moet ik om de uur sunblock insmeren.

Al gok ik zelf op een extreme hittegolf deze zomer. Waarom niet? Het wordt toch elk jaar erger en erger.

Thinsulate

Legacy Member
Geef mij maar sneeuw :crazy: , is nu al te warm voor ik. Daarom dak binnen zit op de PC:) .

Bubba

Legacy Member
Kwou net naar de winkel rijden...Tot ik buiten kwam.

Echt, in ene keer zo'n golf van hitte over u. Mn goesting was al over en ben daar ma thuis gebleven.

Anyway, kmoet er niks van weten van de warmte en van de zon. Geef mij maar goed bewolkt met een 13° ofzo.

Khoop ni da het deze zomer weer zo warm word maja, ni da het veel uitmaakt. Kzit wrss toch te lere vur de herexames. :)

Inspector Monkfish

Legacy Member
Vooraan de 20 graden en een lekker fris briesje. Meer moet dat niet zijn.

tgc_9012

Legacy Member
Alst koud weer is zit men te zagen dat warmer moe zijn. Alst warm weer is zit men te zagen dat kouder moe zijn...
:crazy:

Karre

Legacy Member
Phoo zei:
Een tent zetten tegen de frigo en erin gaan zitten, zoals in de Simpsons :P

Of Homer die de airco steelt van Ned Flanders, ik wou dat wij een buur met airco hadden :sad:. Nou 26° hier en voor mij is dit genoeg maar aangezien dit nog maar April is gaat dat nog ferm stijgen denk ik.

Karre

Legacy Member
tgc_9012 zei:
Alst koud weer is zit men te zagen dat warmer moe zijn. Alst warm weer is zit men te zagen dat kouder moe zijn...
:crazy:

Het is gewoon altijd te warm of te koud, nooit wat we willen :p 25-26 tussen dat en ik ben tevreden. Zwemweertje enzo si :) Alleen jammer dat ik allergisch ben aan gras/pollen (hooikoorts dus :p) en soms flink kan leiden door het warme weer...Daarmee dat ik al een periode heb gehad met jeukende ogen, veel niezen. Vorige maand, het is vroeg deze keer :p.

zaffah

Legacy Member
waarom zitten mensen te zagen, voor een hondertal euro's heb je al een heel fatsoenlijke airco hoor.

dr.ken

Legacy Member
wil da het zo is 40 - 43 grade word :) hebbek da ook is gehad, en ik moet toch in airco werke, dus is wel is vet denk :doc:

Warlock

Legacy Member
pfff ik smelt al bij 30°C
en de zomers worden alleen maar warmer
gelukkig leef ik nog 60tal jaar :p
heb geen zin om tegen temperaturen van 50°C en meer hier voor mn airco te hange
ge kunt gene zak doen als het zo warm is, zelfs gamen lukt niet..

AnthonyBoone

Legacy Member
Als het iets te warm in de zomer zal ik me wel in de kelder instaleren met een trui aan :p drinken & eten staat er al dus alleen nog een tafeltje met laptop erop zetten :D Khou wel van de warmte maar het enigste wat me stoort is als ik moet slapen ^^

migelle

Legacy Member
m'n ouders hadde vorig jaar ne airco voor op m'n kamer gekocht omdat de zon hier de hele dag opstaat, heeft gene zak geholpen, bleef warm op m'n kamer en maakte veel te veel lawaai

Warlock

Legacy Member
waar is dne tijd dat het eens 3 weken aan een stuk sneeuwde, was tog nog niet zo lang geleden alsk me goed herinner

Avenger 2.0

Legacy Member
mega_stihl zei:
Vandaag is het in Sterrebeek (Zaventem) 29°C in de schaduw, en het is half april...
Zijn er nog mensen dat denken dat de temperatuur deze zomer afgrijselijk hoog zal zijn?

Met wat pech kan het in Belgie vanaf volgende week tot volgend jaar deze tijd aan een stuk smodder weer zijn. En dan hoor je weer iedereen klagen dat het een rot zomer is geweest.

Ik zou zeggen... PROFITEER ER VAN NU HET NOG SCHOON WEER IS !

Razzia

Legacy Member
Stomme warmte, ik vermoed dat zomer nog warmer wordt...

Geef mij maar winter :love:

Enigste voordeel is, BBQ :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan