Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:Ik kan niet wachten op de zomer eigenlijk

Dusjah, moge de wolkjes maar lekker terug komen, anders moet ik om de uur sunblock insmeren.
Phoo zei:Een tent zetten tegen de frigo en erin gaan zitten, zoals in de Simpsons![]()
ad:. Nou 26° hier en voor mij is dit genoeg maar aangezien dit nog maar April is gaat dat nog ferm stijgen denk ik.tgc_9012 zei:Alst koud weer is zit men te zagen dat warmer moe zijn. Alst warm weer is zit men te zagen dat kouder moe zijn...
![]()
25-26 tussen dat en ik ben tevreden. Zwemweertje enzo si
Alleen jammer dat ik allergisch ben aan gras/pollen (hooikoorts dus
) en soms flink kan leiden door het warme weer...Daarmee dat ik al een periode heb gehad met jeukende ogen, veel niezen. Vorige maand, het is vroeg deze keer
.mega_stihl zei:Vandaag is het in Sterrebeek (Zaventem) 29°C in de schaduw, en het is half april...
Zijn er nog mensen dat denken dat de temperatuur deze zomer afgrijselijk hoog zal zijn?