Huasheng
Legacy Member
Achteraan de 20 graden en een lekker fris briesje. Meer moet dat niet zijn.captain asshole zei:Vooraan de 20 graden en een lekker fris briesje. Meer moet dat niet zijn.
De meesten doen hier alsof het snikheet is. Ik heb totaal geen last van de warmte. Van mij mag het gerust een goeie warme zomer worden. Zalig!

Kendet lekker gaan chillen me maten, duikske gaan doen in nen vijver ergens, gewoon vree kut om te slapen en om ergens naar toe te gaan want ge begint direct te warm te krijgen
;


