Archief - zomer --> hittegolf?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Huasheng

Legacy Member
captain asshole zei:
Vooraan de 20 graden en een lekker fris briesje. Meer moet dat niet zijn.
Achteraan de 20 graden en een lekker fris briesje. Meer moet dat niet zijn.

De meesten doen hier alsof het snikheet is. Ik heb totaal geen last van de warmte. Van mij mag het gerust een goeie warme zomer worden. Zalig!

soupii

Legacy Member
't Zal wss weer akelig veel regenen de 1ste of 2de maand van de vakantie :sop:

Godlessarto

Legacy Member
Ik denk dat we een snikhete zomer gaan ervaren. Ik hoop het toch. Wat werken endan gewoon genieten.

skelly_king

Legacy Member
Valt het jullie gewoon niet op da we dees jaar 2006-2007 al enorm veel recors hebben verbroken ? Ik wil wa meer Sneeuw enzo in de winter ma lekkere warme zomers vink wel k :) Kendet lekker gaan chillen me maten, duikske gaan doen in nen vijver ergens, gewoon vree kut om te slapen en om ergens naar toe te gaan want ge begint direct te warm te krijgen :) ma aan de andere kant ge zijt lekker bruin :) Ik ben nu al veel verbuind ... ja ik bruin heel snel en ben ik ook blij om ze :) kan nie tgn 'wit' vel

Conqie

Legacy Member
Doom Dragon zei:
Puberale zever alom

U hebt alvast geen idee over wat u spreekt, een beoordeling maken over onze ganse planeet omdat het in uw korte leventje al TWEE VOLLE jaren warm is.

spijtig dat niet iedereen een iq heeft van boven de 100.

En proficiat voor uw leuke fietstochtje, mensen zoals u zullen onze planeet wel redden hoor.
btw snuggere, stoot jij ook geen co2 uit?

Zyh

Legacy Member
Kvond het vandaag al terug irritant warm en als ik dan denk aan vorige zomer met temperaturen boven de 35°C word ik op voorant al mottig :x;

Kheb wel graag zomer, daar niet van, maar meer dan 30 graden kan ik echt niet goed verdragen (ook al ben ik graatmager ^^).

moloko

Legacy Member
Doom Dragon,in de middeleeuwen was het ook een warme periode.Toen reden er geen auto,s.Ze hadden nog niet eens ne velo.

DA_MadAce

Legacy Member
Och nee... Mensen gaan zich weer belachelijk maken door global warming te ontkennen.

moloko

Legacy Member
Wie zegt er hier dat ik het ontken?Maar er zijn meer factoren dan alleen de mens.

DA_MadAce

Legacy Member
Het is enorm grappig dat de 2 mensen op deze pagina die de hoofdrol van de mens in global warming serieus verminderen een automerklogo als avatar hebben. :D

Raukaris

Legacy Member
DA_MadAce zei:
Het is enorm grappig dat de 2 mensen op deze pagina die de hoofdrol van de mens in global warming serieus verminderen een automerklogo als avatar hebben. :D

Ik heb geen automerklogo en ik vind dat ook.

Conqie

Legacy Member
DA_MadAce zei:
Het is enorm grappig dat de 2 mensen op deze pagina die de hoofdrol van de mens in global warming serieus verminderen een automerklogo als avatar hebben. :D

hoe dat die persoon dat verwoorde was er ook wel niet naar é, en nee ik geloof er zeker niet in dat de mens compleet de schuld heeft van de hogere temperaturen...
en sorry maar I blame the media voor de opwarming's rage

EternalSilence

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
U hebt alvast geen idee over wat u spreekt, een beoordeling maken over onze ganse planeet omdat het in uw korte leventje al TWEE VOLLE jaren warm is.

spijtig dat niet iedereen een iq heeft van boven de 100.

En proficiat voor uw leuke fietstochtje, mensen zoals u zullen onze planeet wel redden hoor.
btw snuggere, stoot jij ook geen co2 uit?

heum... :x

mocht je het nog niet zien
ik ben bijna 20, dus puberaal zal het wel nie zijn.
en mijn iq is WEL boven de 100

the joke is on you :tongue:

ja ik stoot miss co2 uit, maar nie zoveel als die auto's.


en toch zal ik gelijk hebben dat er ooit eens een water tekort zal zijn, en de er oudjes gaan sterven dees zomer!

conquerpoy_123 zei:
hoe dat die persoon dat verwoorde was er ook wel niet naar é, en nee ik geloof er zeker niet in dat de mens compleet de schuld heeft van de hogere temperaturen...
en sorry maar I blame the media voor de opwarming's rage

oke, natuurlijk is de mens niet voor 100% verantwoordelijk
ook de natuur deelt er een graadje in mee.

maar .. de mens verrapt wel het hele proces, daardoor kan de natuur niet mee, en flipt het gewoon (wijze van spreken)
en zullen er zich dus problemen voordoen
(zoals sneeuw in april in new york, terwijl het hier overdreven snikkend heet is)

Conqie

Legacy Member
Doom Dragon zei:
heum... :x

mocht je het nog niet zien
ik ben bijna 20, dus puberaal zal het wel nie zijn.
en mijn iq is WEL boven de 100

the joke is on you :tongue:

ja ik stoot miss co2 uit, maar nie zoveel als die auto's.


en toch zal ik gelijk hebben dat er ooit eens een water tekort zal zijn, en de er oudjes gaan sterven dees zomer!
Ja, dat is allemaal serieus erg, maar jij gaat dat nu ff op de personen steken die met de wagen rijden?

En uw manier van posten was echt puberaal, men excuses, maar dat was er echt niet naar, en ivm het iq idem.

EternalSilence

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
Ja, dat is allemaal serieus erg, maar jij gaat dat nu ff op de personen steken die met de wagen rijden?

En uw manier van posten was echt puberaal, men excuses, maar dat was er echt niet naar, en ivm het iq idem.

..

ja, ik moest toch een voorbeeld nemen, natuurlijk zit de vervuilende industrie er ook wat voor tss
infeitelijk alles

het is natuurlijk dat de wereld 'opwarmt'..
maar het is ook zo dat de mens meer dan behoren zijn graden bijdraagd, en hierdoor heel de 'balans' uit balans brengt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan