Archief - zomer --> hittegolf?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mega_stihl

Legacy Member
Vandaag is het in Sterrebeek (Zaventem) 29°C in de schaduw, en het is half april...
Zijn er nog mensen dat denken dat de temperatuur deze zomer afgrijselijk hoog zal zijn?

chosen1

Legacy Member
mega_stihl zei:
Vandaag is het in Sterrebeek (Zaventem) 29°C in de schaduw, en het is half april...
Zijn er nog mensen dat denken dat de temperatuur deze zomer afgrijselijk hoog zal zijn?

weersvoorspelling van mijn forecastfox: zondag 27°, maandag 25°, dinsdag 22° dus het gaat al naar beneden!

het weersysteem trekt gewoon op geen zak nimmer dus ik verschiet niet meer van ongewone temperaturen op ongepaste momenten! het is alleen spijtig dat de wintersport daaronder lijdt!

vyeate

Legacy Member
Bo,tkan even goed een koude zomer zijn,met minder geluk is het constant een laag druk gebied boven Belgie. Maar zowiezo zullen de zomer denkek altijd wel warmer en warmer worden

Ali_

Legacy Member
Het weer van de afgelopen dagen zegt niks over het weer dat gaat komen ze :p

ZoidBerg

Legacy Member
Kvin tees temperatuurke wel nog lekker :p
Wel ni zo leuk als ge op ne middag als deze een zaalsport beoefent, en ge dus een match hebt...

DA_MadAce

Legacy Member
Inde zomer minstens een hittegolf enlke 2 weken. Watch my words.

Ali_

Legacy Member
Marsmillo zei:
Het is voor mij nu al veel te warm!
Ik hou alvast mijn hart vast voor deze zomer...

Ben meer een liefhebber van winters koud, maar met open zonnig weer en afentoe een sneeuwbui (ipv regen) Jammer dat dit in België niet zoveel voorkomt...

Ik hou van beiden. Een mooie, koude winter en een mooie, warme zomer.
Die winters maak je hier in belgië niet meer mee, maar daar gaan we dus de alpen voor op zoeken. 10 dagen genieten van een heerlijke winter in de bergen :love:
Maar de zomer geniet toch mijn voorkeur, jeansbroek, polo/hemd, zonnebril en naar buiten!

madior

Legacy Member
Ik zit hier in Oostende, dus nog een briesje, en het is voor mij al warm genoeg. kheb veel liever de winter zoals Marsmillo

migelle

Legacy Member
k hou wel van warm weer ma dan moet het te doen zijn, k vindt het nu al veel te warm, denk da k in de zomer gewoon in ne frigo ga wone

Raukaris

Legacy Member
Perfect terrasjesweer. Hopen dat het zo nog ff blijft en ook in de zomer zo gaat zijn :p

Gentei

Legacy Member
de zomer gaat extreem warm zijn niet alleen in België maar overal in de wereld al wie nog geen airco heeft zou er goed aan doen om er ééntje nu al te installeren ik denk dak de meeste tijd van de zomer in mijn auto ga doorbrengen lekker in de koelte lol

Phoo

Legacy Member
migelle zei:
k hou wel van warm weer ma dan moet het te doen zijn, k vindt het nu al veel te warm, denk da k in de zomer gewoon in ne frigo ga wone


Een tent zetten tegen de frigo en erin gaan zitten, zoals in de Simpsons :P

Lon$daLe

Legacy Member
Raukaris zei:
Perfect terrasjesweer. Hopen dat het zo nog ff blijft en ook in de zomer zo gaat zijn :p

rond de 22-23 graden noem ik perfect terrasjesweer , 30 graden is vet erover , zeker omdat de helft van de terrasjes geen parasol heeft staan ofzo , mag jij van mij gaan inzitten dan me je nekvel , khou het wel op 22+- graden voor een terrasje , hoger dan dat zoek ik zaken op met airco binnenin :)

coewem

Legacy Member
ik vind de warmte niet zo erg ma wel wat er bij komt : Teken , daserikken , wespen , muggen pff dat is het ergste , en heb je al gezien wat er allemaal in de lucht rondvliegt wat niet leeft , hooikoorts gaat weer beginnen

Darks

Legacy Member
Zomer.. gatver. Zweterige, irritante mensen, vliegen en andere insecten, ge kunt niks doen of ge zijt buiten adem, 's nachts niet slapen, geld uitgeven aan airco.

Er gaat niks boven een prachtig mooi wit landschap (van sneeuw dus) met een geweldige gezonde koude lucht. Ideaal om buiten vanal te doen om het warm te krijgen, en 's avonds lekker knus voor de kachel.

Ja ik weet het. Zit hier niet op mijn plaats. Rap diploma halen en dan pak ik mijn koffers :)

Lon$daLe

Legacy Member
Math'ke zei:
Tis al bezig zelfs ;)

hangt ervan af van welke boom ge juist last hebt , kheb ook elk jaar een week of 5-6 serieuze hooikoorts , maar van wat nu in de lucht hangt niet , vrijdag 3 uur op een terrasje gezeten terwijl er vanal van pollen door de lucht vloog en khad geen last :)

:offtopic: ff parijs roubaix zien met lekker Ben & Jerry's ijs :p :offtopic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan