Das ne voorspeller hé... daarstraks voorspelde hij onweersbuien, en nu regent het bij u.
Nu voorspelt hij 16° en zonnig, dus straks wordt het zonnig. (of in elk geval geen wolken meer, maar alst donker is kan het nie zonnig zijn

)
En alst gene voorspeller is dan is da het minst nuttige voorwerp dat ik ken. Iedereen die kan aflezen op da schermke dat het regent kan evengoed uit zijn raam kijken... Dan ist gewoon nen dure thermometer