hybrid
Legacy Member
cram zei:Volgens ForcastFox is het droog en algemeen zonnig in Merksem op dit moment.![]()
binnen dan toch me dit onweer 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
cram zei:Volgens ForcastFox is het droog en algemeen zonnig in Merksem op dit moment.![]()
binnen dan toch me dit onweer 
Doom Dragon zei:die hittegolf zal wel nog komen denk ik.
alleen wnnr en hoelang die zal aanhouden weet ik niet.
nuja .. miss hebben we de zomer al gehad in mei of was hat april
en net de week waar ik moet werken gaat het 30°C worden
@moloko .. idd ..

ad:
Nieuw? een jaar geleden heb ik die ook al gezien hoordrieskeuh zei:Wat zitten ze nu al te zeveren over vrijdag. Ze kunnen het weer van morgen nog niet fatsoenlijk voorspellen, komt die vrouw (nieuwe op vrt?) daar af dat ze goed nieuws heeft maar het nog niet op de kaart staat.
Hetgeen dat op je kaart stond voor vandaag was nog niet eens juist :doh:
Van die dingen krijg ik het dus he![]()


Werkt da wel? Hij voorspelt hier 12° en onweersbuien terwijl het 19° en zon is hier...chosen1 zei:kdenk dat het allemaal wa vertraging oploopt! gisteren voorspelde mijn ForecastFox regen voor vandaag en nu is het al gewoon bewolking en zon dat hij voorspelt!
dattet ma regent vandaag want ik moet hier alle planten water geven omda ze op vakantie zijn en das nogal veel werk hier![]()

Nu regent het hier en staat er 16° en zonnigUnpro zei:Werkt da wel? Hij voorspelt hier 12° en onweersbuien terwijl het 19° en zon is hier...![]()

Unpro zei:Nu regent het hier en staat er 16° en zonnig![]()
)
SMa zei:Volgens voorspellingen zou het vanaf dit weekend weer beteren en dan stabiel blijven.
nu is't echt niet meer te doen... zomer noemen ze dat dan


Unpro zei:Werkt da wel? Hij voorspelt hier 12° en onweersbuien terwijl het 19° en zon is hier...![]()
metaphore zei:Das ne voorspeller hé... daarstraks voorspelde hij onweersbuien, en nu regent het bij u.
Nu voorspelt hij 16° en zonnig, dus straks wordt het zonnig. (of in elk geval geen wolken meer, maar alst donker is kan het nie zonnig zijn)
En alst gene voorspeller is dan is da het minst nuttige voorwerp dat ik ken. Iedereen die kan aflezen op da schermke dat het regent kan evengoed uit zijn raam kijken... Dan ist gewoon nen dure thermometer![]()

²gentille zei:Dat het maar warom wordt dit weekend. Dour ftw :applause:
.