Archief - zomer --> hittegolf?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zibro

Legacy Member
vrijdag geven ze 26°C, zaterdag 30 en zondag 32°C in den limburg. Ik hoop het want mijn 2 weken congé beginnen de vrijdag :)

Sk8erMatty

Legacy Member
jaja, laat ze maar komen die hittegolf ... !! :D
zeker met de Gentse Feesten idd :):)

-Helld0g-

Legacy Member
Doom Dragon zei:
die hittegolf zal wel nog komen denk ik.

alleen wnnr en hoelang die zal aanhouden weet ik niet.
nuja .. miss hebben we de zomer al gehad in mei of was hat april

en net de week waar ik moet werken gaat het 30°C worden :angry:
@moloko .. idd ..

same here, vanaf volgende week begin ik me werken en het goe weer ga zeker ook in die week beginnen é :angry:

nuja kan toch met de moto naart werk dan yeuj!

Avondland

Legacy Member
Heerlijk, kan ik zoals vandaag met de fiets naar het werk. Ik had me eens voorgenomen meer beweging te doen en het weer zit mee. Maar ik hoop dat het niet té warm zal worden, daar heb ik niets aan. Laat die jurkjes en décolletés maar komen! :D

zipke

Legacy Member
Euhm tis te hopen dat de zon weer tevoorschijn gaat komen. Gisteren was het wel nog redelijk goed, maar vandaag een fijn onweertje meegemaakt...

't Is ook altijd hetzelfde e. Elk jaar opnieuw snikheet tijdens de examens/blok en dan in de grote vakantie valt de regen met bakken uit de hemel... :sad:

Please sunshine, don't let us down...

drieskeuh

Legacy Member
Wat zitten ze nu al te zeveren over vrijdag. Ze kunnen het weer van morgen nog niet fatsoenlijk voorspellen, komt die vrouw (nieuwe op vrt?) daar af dat ze goed nieuws heeft maar het nog niet op de kaart staat.
Hetgeen dat op je kaart stond voor vandaag was nog niet eens juist :doh:

Van die dingen krijg ik het dus he :angry:

Unpro

Legacy Member
drieskeuh zei:
Wat zitten ze nu al te zeveren over vrijdag. Ze kunnen het weer van morgen nog niet fatsoenlijk voorspellen, komt die vrouw (nieuwe op vrt?) daar af dat ze goed nieuws heeft maar het nog niet op de kaart staat.
Hetgeen dat op je kaart stond voor vandaag was nog niet eens juist :doh:

Van die dingen krijg ik het dus he :angry:
Nieuw? een jaar geleden heb ik die ook al gezien hoor :unsure:

En idd, gisteren zeiden ze 30° en zonnig en vandaag is het al 27° en onweer dit weekend, dus ik denk dat het tegen vrijdag nog ma 25° en regen gaat zijn

chosen1

Legacy Member
kdenk dat het allemaal wa vertraging oploopt! gisteren voorspelde mijn ForecastFox regen voor vandaag en nu is het al gewoon bewolking en zon dat hij voorspelt!

dattet ma regent vandaag want ik moet hier alle planten water geven omda ze op vakantie zijn en das nogal veel werk hier :unsure:

Unpro

Legacy Member
chosen1 zei:
kdenk dat het allemaal wa vertraging oploopt! gisteren voorspelde mijn ForecastFox regen voor vandaag en nu is het al gewoon bewolking en zon dat hij voorspelt!

dattet ma regent vandaag want ik moet hier alle planten water geven omda ze op vakantie zijn en das nogal veel werk hier :unsure:
Werkt da wel? Hij voorspelt hier 12° en onweersbuien terwijl het 19° en zon is hier... :unsure:

the_vee

Legacy Member
laat ze maar wachten tot eind juli, dan moet ik elke dag niet meer naar die fuckin' fabriek trekken en kan ik ook genieten van mijn vakantie met goed weer :D

metaphore

Legacy Member
Unpro zei:
Nu regent het hier en staat er 16° en zonnig :rofl:

Das ne voorspeller hé... daarstraks voorspelde hij onweersbuien, en nu regent het bij u.
Nu voorspelt hij 16° en zonnig, dus straks wordt het zonnig. (of in elk geval geen wolken meer, maar alst donker is kan het nie zonnig zijn :( )

En alst gene voorspeller is dan is da het minst nuttige voorwerp dat ik ken. Iedereen die kan aflezen op da schermke dat het regent kan evengoed uit zijn raam kijken... Dan ist gewoon nen dure thermometer :)

GuntherDW

Legacy Member
SMa zei:
Volgens voorspellingen zou het vanaf dit weekend weer beteren en dan stabiel blijven.
nu is't echt niet meer te doen... zomer noemen ze dat dan

ik heb altijd liever koud weer dan warm weer tot hittegolfweer gehad :p
mede doordat m'n CPU & HDD's dan te warm worde :p

chosen1

Legacy Member
Unpro zei:
Werkt da wel? Hij voorspelt hier 12° en onweersbuien terwijl het 19° en zon is hier... :unsure:

normaal werkt da behoorlijk goed maar de laatste dagen is hij een beetje off-track! maar zelfs het kmi weet het niet goed de laatste tijd dus geen probleem!

Santa

Legacy Member
metaphore zei:
Das ne voorspeller hé... daarstraks voorspelde hij onweersbuien, en nu regent het bij u.
Nu voorspelt hij 16° en zonnig, dus straks wordt het zonnig. (of in elk geval geen wolken meer, maar alst donker is kan het nie zonnig zijn :( )

En alst gene voorspeller is dan is da het minst nuttige voorwerp dat ik ken. Iedereen die kan aflezen op da schermke dat het regent kan evengoed uit zijn raam kijken... Dan ist gewoon nen dure thermometer :)

So true :lol:

GhO$T

Legacy Member
gentille zei:
Dat het maar warom wordt dit weekend. Dour ftw :applause:
²
Kan echt maar zien dat het daar geen 4 dagen regent. En te denken dat het daar een jaartje geleden precies Zuid-Frankrijk was, dag en nacht bakken in +30° en geen halve druppel regen gezien :love:.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan