Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GaMe® zei:Inderdaad
(Voor de Kempen)
Code:vannacht 7 ONO 3 [B]helder[/B] morgen 21 ONO 4 [B]helder[/B] donderdag 6 22 NO 2 - 3 helder vrijdag 7 23 NO 2 - 3 [B]helder[/B] zaterdag 10 22 NNO 3 - 4 wisselende bewolking en [B]droog[/B]
Zalig weer![]()
. Een goede 25° en snachts niet te warm. Twas perfect vorige week 
FLT zei:Net iets te koud imo, van mij mag het overdag gerust zoals vorige week zijn. Een goede 25° en snachts niet te warm. Twas perfect vorige week
![]()

woe 6 21 ONO 4 helder
don 6 22 NO 3 helder
vri 7 23 NO 3 helder
zat 10 22 NNO 3 wissel. bewolkt
zon 7 24 VER 2 licht bewolkt

GaMe® zei:Dat komt
Code:woe 6 21 ONO 4 helder don 6 22 NO 3 helder vri 7 23 NO 3 helder zat 10 22 NNO 3 wissel. bewolkt zon 7 24 VER 2 licht bewolkt
Hopelijk volgende week dan 25°+![]()
djbramz zei:Fuck, nog even en ik moet het gras niet meer afrijden.![]()


Volgens voorspellingen zou het vanaf dit weekend weer beteren en dan stabiel blijven.moloko zei:Verzuipen zullen we hier nog in dat apenland.
Mijn bonen liggen te rotten in den hof.
gecko14 zei:Gisteravond op het weerbericht gehoord dat het volgend weekend 30 graden wordt... gaat weer bakken worden. : )
gecko14 zei:Gisteravond op het weerbericht gehoord dat het volgend weekend 30 graden wordt... gaat weer bakken worden. : )