Archief - zomer --> hittegolf?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pr0ph3t

Legacy Member
shit man da blijft maar gaan, hoelang ik ze al nie hoor zegge op tv van... kans op lichte neerslag, nu mag het wel is van mij ze kzit hier zo verbrand lijk een overrjipe tomaat

GaMe®

Legacy Member
Voor mij mag het nog tot 31 augustus niet meer regenen :p
Nuja, dan zullen de groenten en de frieten enzo duurder gaan worden zeker :p

Thales

Legacy Member
normaal was er zaterdag een kans op regen, maar nu ik kijk op teletetx is d aook al veranderd naar licht bewolkt ^^ en nu spreken ze pas voor volgende week.
kbegin het wel raar te vinden ^^

GaMe®

Legacy Member
Inderdaad :)

(Voor de Kempen)
Code:
vannacht  	7  	   	ONO  	3  	[B]helder[/B]
morgen 	  	  	21 	ONO 	4 	[B]helder[/B]
donderdag 	6 	22 	NO 	2 - 3 	helder
vrijdag 	7 	23 	NO 	2 - 3 	[B]helder[/B]
zaterdag 	10 	22 	NNO 	3 - 4 	wisselende bewolking en [B]droog[/B]

Zalig weer :cool:

FLT

Legacy Member
GaMe® zei:
Inderdaad :)

(Voor de Kempen)
Code:
vannacht  	7  	   	ONO  	3  	[B]helder[/B]
morgen 	  	  	21 	ONO 	4 	[B]helder[/B]
donderdag 	6 	22 	NO 	2 - 3 	helder
vrijdag 	7 	23 	NO 	2 - 3 	[B]helder[/B]
zaterdag 	10 	22 	NNO 	3 - 4 	wisselende bewolking en [B]droog[/B]

Zalig weer :cool:

Net iets te koud imo, van mij mag het overdag gerust zoals vorige week zijn :). Een goede 25° en snachts niet te warm. Twas perfect vorige week :(

GaMe®

Legacy Member
FLT zei:
Net iets te koud imo, van mij mag het overdag gerust zoals vorige week zijn :). Een goede 25° en snachts niet te warm. Twas perfect vorige week :(

Dat komt ;)

Code:
 woe    6  21  ONO  4  helder           
                                        
 don    6  22   NO  3  helder           
                                        
 vri    7  23   NO  3  helder           
                                        
 zat   10  22  NNO  3  wissel. bewolkt  
                                        
 zon    7  24  VER  2  licht bewolkt

Hopelijk volgende week dan 25°+ ;)

FLT

Legacy Member
GaMe® zei:
Dat komt ;)

Code:
 woe    6  21  ONO  4  helder           
                                        
 don    6  22   NO  3  helder           
                                        
 vri    7  23   NO  3  helder           
                                        
 zat   10  22  NNO  3  wissel. bewolkt  
                                        
 zon    7  24  VER  2  licht bewolkt

Hopelijk volgende week dan 25°+ ;)

:applause: :applause: zolang dat het snachts ma goed koel is

mega_stihl

Legacy Member
agreed :) moet altijd snachts mijn raam openzetten om den boel af te koelen

Time

Legacy Member
BRUSSEL - De maand april 2007 heeft effectief een reeks klimatologische records opgeleverd, zo blijkt uit het dinsdag vrijgegeven maandelijks overzicht van het KMI voor Ukkel.
De gemiddelde temperatuur kwam uit op 14,3 graden, tegen 9,0 graden normaal. Het record van 11,9 graden uit 1987 sneuvelde. De gemiddelde maximumtemperatuur was 20,5 graden, tegen 13,1 graden normaal.

Het record van 17,4 graden uit 1946 ging aan diggelen. De gemiddelde minimumtemperatuur bedroeg 7,6 graden, tegen 5,0 graden normaal. De zon scheen in Ukkel 284 uur 10 minuten. Het vorige record was 255 uur en stamt uit 1893. Er viel geen neerslag, tegen 53,1 liter normaal. In 1893 was er nog 0,5 liter per vierkante meter als record. Uiteraard was ook de afwezigheid van neerslagdagen een record.

De relatieve vochtigheid bedroeg 62 procent, tegen 77 procent normaal. De gemiddelde windsnelheid bedroeg 2,8 meter per seconde. Normaal is dit 3,7 meter. Het vorige record van 3,0 meter dateert uit 1984.

EternalSilence

Legacy Member
djbramz zei:
Fuck, nog even en ik moet het gras niet meer afrijden. :p

idd, hier ook al bijna het geval .. tis al voor den helft dood aan onze voordeur :oink:


miljaar volgens het kmi heeft er geen enkele druppel geregend in april


NIET GEZOND ..
hoelang zal dit nog duren, en wnnr vallen de eerste doden ..
alsook .. hoelang gaan de akkers van de boeren dit kunnen volhouden

chance da ons vlas op onze velden erdoor komt .. bij sommige is het zaad gewoon verschompelt door de warmte ::crazy:

als die niet gauw gaan regenen verwacht jullie dan maar aan stijgende prijzen bij allerhande groenten/fruit

moloko

Legacy Member
Verzuipen zullen we hier nog in dat apenland. :D
Mijn bonen liggen te rotten in den hof.

gecko

Legacy Member
Gisteravond op het weerbericht gehoord dat het volgend weekend 30 graden wordt... gaat weer bakken worden. : )

SMa

Legacy Member
moloko zei:
Verzuipen zullen we hier nog in dat apenland. :D
Mijn bonen liggen te rotten in den hof.
Volgens voorspellingen zou het vanaf dit weekend weer beteren en dan stabiel blijven.
nu is't echt niet meer te doen... zomer noemen ze dat dan

cram

Legacy Member
Volgens ForcastFox is het droog en algemeen zonnig in Merksem op dit moment.:D

D3C0Y

Legacy Member
gecko14 zei:
Gisteravond op het weerbericht gehoord dat het volgend weekend 30 graden wordt... gaat weer bakken worden. : )

ideaal, laat het zomerweer maar komen tijdens de gentse fieste !

moloko

Legacy Member
gecko14 zei:
Gisteravond op het weerbericht gehoord dat het volgend weekend 30 graden wordt... gaat weer bakken worden. : )

Ja,gisterenavond.Maar ze deinzen al terug.Geen 30 graden en onweer.Op het einde van deze week schiet daar niets meer van over.Allemaal voor de mensen naar de kust te lokken.

EternalSilence

Legacy Member
die hittegolf zal wel nog komen denk ik.

alleen wnnr en hoelang die zal aanhouden weet ik niet.
nuja .. miss hebben we de zomer al gehad in mei of was hat april

en net de week waar ik moet werken gaat het 30°C worden :angry:
@moloko .. idd ..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan