Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yo-Han zei:aan de middellandse zee is het nu +-15 C ..haha eens omgekeerd...
april dit jaar maakt de koude april van vorig jaar meer dan goed voor mij![]()
Nederland (en andere ons omringende landen) hebben ook heel hoge temperaturen voor de periode van het jaar (check vb. http://www.knmi.nl/). Het is nu ook niet alsof de natuur ineens rekening gaat houden met artificiële grenzen, dàt zou pas belachelijk zijnhatetn zei:dus tligt allemaal aan belgie want de rest heeft normale temps
.hatetn zei:idd belgie is het warmste plekske in europa(zelfs turkije komt nie in de buurt)
dus tligt allemaal aan belgie want de rest heeft normale temps
benny zei:ale er is afkoeling op komst![]()
zie deze link voor info:
http://www.blitzortung.de/index.php?station=1&mode=1&map=0&lang=e
nee dank u.presario zei:Ik hoop dat die naar hier komen.
Lang genoeg droog geweest als het van mij afhangt!
yup. Ideaal: niet te warm en niet te koud^^.gentille zei:De temperaturen voor volgende week zullen niet meer zo warm zijn als nu maar het zal wel nog altijd schommelen rond de 20°. Aangename temperaturen dus.
Osi` zei:Goed voor de horeca![]()
