Archief - zomer --> hittegolf?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DA_MadAce

Legacy Member
mega_stihl zei:
is gewoon de waarheid, end of story

Ik heb niet gezgd dat het niet waar is, ik heb wel bedoelt dat het geen excuus is om zelf geen verantwoordelijkheid te nemen.

Simonn

Legacy Member
DaMob zei:
Ik heb mij wel geinformeerd, als ik de bronnen terug vindt, zal ik ze posten.
Iedereen vormt zijn eigen bedenkingen erover, mijn leerkracht aardrijkskunde in het middelbaar gelooft er ook niet in en had harde bewijzen bij. En die man is echt wel slim!Ik geloofde er eerst ook in, maar toen ben ik opzoekingswerk beginnen te verrichten en alles eens goed te lezen. Die vulkanen en die wijngaarden bv.

Ieder zen mening, het is nog altijd een vrije meningsuitingland. Dus gewoon respecteren wat de andere denken. Als het blijkt dat ik over 100 jaar ongelijk heb, pech voor mij en hoera voor jou :)

:ironic:

GaMe®

Legacy Member
omg, de verwachtingen voor de komende dagen in de Kempen:

Maandag 7/26 wissel. bewolkt
Dinsdag 8/27 wissel. bewolkt
Woensdag 10/27 kans op buien
Donderdag 11/27 wissel. bewolkt
Vrijdag 12/28 wissel. bewolkt

insane gwn

democracy02

Legacy Member
gisteren eens naar een natuurreservaatdinges gegaan in Oudenaarde,
daar krioelde het van de muggen en andere insecten. nie te doen..

we gaan een leuke toekomst tegemoet:
watertekort, insectenplagen, overdreven luchtvervuiling + warmte overlast :p

dank u, "intelligent" mensenras!

:bow: wetenschap
:bow: kapitalisme
:bow: massaconsumptie

hatetn

Legacy Member
democracy02 zei:
gisteren eens naar een natuurreservaatdinges gegaan in Oudenaarde,
daar krioelde het van de muggen en andere insecten. nie te doen..

we gaan een leuke toekomst tegemoet:
watertekort, insectenplagen, overdreven luchtvervuiling + warmte overlast :p

dank u, "intelligent" mensenras!

:bow: wetenschap
:bow: kapitalisme
:bow: massaconsumptie


hoezo watertekort kdacht da alles ging overspoelen en een natuurreservaat natuurlijk da er daar meer zitten bos+ water is gewoon veel insecten t'is al heel mijn leven zo waar ik woon en al vanaf nu
en aangezien er veel mensen/dieren gaan doodgaan aan die hoge temperaturen gaat de aarde zich wel stabiliseren en gaan enkel de sterksten overblijven

hatetn

Legacy Member
BlackShadow zei:
Ja tuurlijk de wetenschap is slecht...
Komaan zeg, als geloof niet had bestaan zat de wetenschap nu verder en hadden we dit veel eerder zien aankomen.

Ik denk dat de opwarming meer te maken heeft met de activiteit van de zon.
http://upload.wikimedia.org/wikiped...g/800px-Carbon14_with_activity_labels.svg.png



de zon toch niet
die heeft trouwens het groene vruchtbare gebied da we nu kennen als de sahara in 100jaar gecreeerd en was het niet zo da de zon groeide en ze uiteindelijk zelfs de aarde zou opslokken(ooit op ngc gezien dachtek)

Karre

Legacy Member
hatetn zei:
hoezo watertekort kdacht da alles ging overspoelen en een natuurreservaat natuurlijk da er daar meer zitten bos+ water is gewoon veel insecten t'is al heel mijn leven zo waar ik woon en al vanaf nu
en aangezien er veel mensen/dieren gaan doodgaan aan die hoge temperaturen gaat de aarde zich wel stabiliseren en gaan enkel de sterksten overblijven

Zeewater is wel geen drinkbaar water e :p.

democracy02

Legacy Member
:$ ok dan,

ma die kutuitlaatgassen...
het tekort aan bomen...
het tekort aan drinkbaar water...
+ the other shit


is nie door de zon he.

hatetn

Legacy Member
democracy02 zei:
:$ ok dan,

ma die kutuitlaatgassen...
het tekort aan bomen...
het tekort aan drinkbaar water...

is nie door de zon he.


nee door de hypocrieten da janken over global warming
laten we de vervuiling tegen gaan maar ondertussen de natuur voor de kloot helpen
trouwens kutuutlaatgassen(het productieproces voor hybridewagens is vervuilender dan alle suv's hummer incl in hun hele levencyclus deze week gehoord) dus moeten ze er nie over zeveren da ze zoveel beter zijn

Careless zei:
Zeewater is wel geen drinkbaar water e :p.

zouden ze er het nodige geld insteken zouden ze het drinkbaar kunnen maken

boostah

Legacy Member
democracy02 zei:
gisteren eens naar een natuurreservaatdinges gegaan in Oudenaarde,
daar krioelde het van de muggen en andere insecten. nie te doen..

we gaan een leuke toekomst tegemoet:
watertekort, insectenplagen, overdreven luchtvervuiling + warmte overlast :p

dank u, "intelligent" mensenras!

:bow: wetenschap
:bow: kapitalisme
:bow: massaconsumptie

wa zit gij dan op nen computer bezig, weet gij wel hoe vervuilend da is (elektriciteit + productie+ waarschijnlijk zware metalen)

hop hop terug naar je grot

boostah

Legacy Member
hatetn zei:
trouwens kutuutlaatgassen(het productieproces voor hybridewagens is vervuilender dan alle suv's hummer incl in hun hele levencyclus deze week gehoord) dus moeten ze er nie over zeveren da ze zoveel beter zijn

inderdaad + laten we niet vergeten dat het verbruik van de prius ongeveer 6.4 liter is ipv de opgegeven 4.2 liter, en laat mij zeggen da er veel auto's een pak zuiniger zijn dan dat

Fighting Hobbit

Legacy Member
Feit is wel dat er nog altijd geen zekerheid is over de effectieve invloed van de mens op global warming. Global warming is een feit, onze invloed daarentegen...De kans is vrij reëel dat het zo is, maar het staat wel niet vast. Mijn bron hiervoor is een 3de bacher geologie, wat me een vrij aannemelijke bron lijkt. Er is trouwens literatuur genoeg die dat bevetsigt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan