DA_MadAce
Legacy Member
mega_stihl zei:is gewoon de waarheid, end of story
Ik heb niet gezgd dat het niet waar is, ik heb wel bedoelt dat het geen excuus is om zelf geen verantwoordelijkheid te nemen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mega_stihl zei:is gewoon de waarheid, end of story
DaMob zei:Ik heb mij wel geinformeerd, als ik de bronnen terug vindt, zal ik ze posten.
Iedereen vormt zijn eigen bedenkingen erover, mijn leerkracht aardrijkskunde in het middelbaar gelooft er ook niet in en had harde bewijzen bij. En die man is echt wel slim!Ik geloofde er eerst ook in, maar toen ben ik opzoekingswerk beginnen te verrichten en alles eens goed te lezen. Die vulkanen en die wijngaarden bv.
Ieder zen mening, het is nog altijd een vrije meningsuitingland. Dus gewoon respecteren wat de andere denken. Als het blijkt dat ik over 100 jaar ongelijk heb, pech voor mij en hoera voor jou![]()
en overdag tot 20°C in de limburg.hatetn zei:nachtvorst:applause:
2 tot -3 graden geven ze

wetenschap
kapitalisme
massaconsumptiedemocracy02 zei:dank u, "intelligent" mensenras!
wetenschap
kapitalisme
massaconsumptie
woef woefDillyracer zei:ach, hier gaan we weer :ironic:
democracy02 zei:gisteren eens naar een natuurreservaatdinges gegaan in Oudenaarde,
daar krioelde het van de muggen en andere insecten. nie te doen..
we gaan een leuke toekomst tegemoet:
watertekort, insectenplagen, overdreven luchtvervuiling + warmte overlast
dank u, "intelligent" mensenras!
wetenschap
kapitalisme
massaconsumptie
BlackShadow zei:Ja tuurlijk de wetenschap is slecht...
Komaan zeg, als geloof niet had bestaan zat de wetenschap nu verder en hadden we dit veel eerder zien aankomen.
Ik denk dat de opwarming meer te maken heeft met de activiteit van de zon.
http://upload.wikimedia.org/wikiped...g/800px-Carbon14_with_activity_labels.svg.png
hatetn zei:hoezo watertekort kdacht da alles ging overspoelen en een natuurreservaat natuurlijk da er daar meer zitten bos+ water is gewoon veel insecten t'is al heel mijn leven zo waar ik woon en al vanaf nu
en aangezien er veel mensen/dieren gaan doodgaan aan die hoge temperaturen gaat de aarde zich wel stabiliseren en gaan enkel de sterksten overblijven
.democracy02 zei:ok dan,
ma die kutuitlaatgassen...
het tekort aan bomen...
het tekort aan drinkbaar water...
is nie door de zon he.
Careless zei:Zeewater is wel geen drinkbaar water e.
democracy02 zei:gisteren eens naar een natuurreservaatdinges gegaan in Oudenaarde,
daar krioelde het van de muggen en andere insecten. nie te doen..
we gaan een leuke toekomst tegemoet:
watertekort, insectenplagen, overdreven luchtvervuiling + warmte overlast
dank u, "intelligent" mensenras!
wetenschap
kapitalisme
massaconsumptie
hatetn zei:trouwens kutuutlaatgassen(het productieproces voor hybridewagens is vervuilender dan alle suv's hummer incl in hun hele levencyclus deze week gehoord) dus moeten ze er nie over zeveren da ze zoveel beter zijn
Morre1977 zei:Kans zit er dik in dat er dees maand 0 mm regen gaat vallen.
