skelly_king
Legacy Member
conquerpoy_123 zei:pff kijk ik voer die discussies niet graag en ga zeker niet alles ontkennen maar er zijn zoveel oninformeerde mensen, en das niet slecht bedoelt
1. grotere vervuiling van co2 in de lucht (gevolg: ozonlaag word aangevreten, op sommige plaatsen zelf gaten in)
2. ze kapper massaal bomen weg, zoals bijvoorbeeld het amazone woud. Nu miss wist je het nog niet, maar bomen hebben de eigenschap dat ze co2 omzetten in zuurstof/onvervuilde lucht
CO2 is op zich geen vervuilende stof, er is NIKS vervuilend aan, jij ademt het uit, je kat, de koe, en zelf de plant 's nachts.
Co2 wordt verondersteld(!) dat het in de atmosfeer stockeerd waardoor de warmte moeilijker ontsnapt, het heeft dan ook niets met het gat in de ozonlaag te maken (dat overings dicht is), de producten die ze de schuld gaven waren CFK's, die zijn nu niet meer toegelaten.
en ivm punt 2, het is wel degelijk een probleem, die bossen zijn inderdaad wel zeer nuttig voor onze planeet en de kap is een zeer triestig iets..
Idd dat van die bomen is zeeeer triestig... En wie nie wist dat bomen Co2 omzetten naar zuurstof moeten dringend ke nr de les gaan
Door de Co2 uitstot pakt het wel vree op uw adem als het te warm is...



