Archief - zomer --> hittegolf?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

djbramz

Legacy Member
Zomer is toch zoveel aangenamer dan de winter. Licht gekleed door het leven gaan, zwemmen, bbq, vakantie, veel fuiven...

nigel555

Legacy Member
coewem zei:
hooikoorts gaat weer beginnen
Zoals al gezegd das al bezig:D .
Elke dag pilleke paken:D , enja dan lekker int zonneke gaan. Perfect weer nu:niceone: Tmag warmer woren van mij maar dan moeten ze een short boven de knie toelaten in het VTI Waregem:evil:

Spineless

Legacy Member
voila se, de tuinmeubelen nekeer buite gezet. ^^
ik ga straks SMEKEN aan mijn ma om morge nog vlug wa bbqvlees te gaan halen want morge ist ook nog goe weer en dan gaat den deze hier morge chef-kok spele aan den bbq :cool:

Gentille

Legacy Member
gisteren de warsmte 14de april ooit. Vandaag de warmste 15de april ooit :unsure:

Karre

Legacy Member
nigel555 zei:
Zoals al gezegd das al bezig:D .
Elke dag pilleke paken:D , enja dan lekker int zonneke gaan. Perfect weer nu:niceone: Tmag warmer woren van mij maar dan moeten ze een short boven de knie toelaten in het VTI Waregem:evil:

Njah, mij is er gezegd dat ieder jaar dat altijd nemen niet gezond is dus pak ik geen pillekes meer voor de hooikoorts tot als het echt te veel wordt het niezen en al die dingen maar blijkbaar moet ik ieder jaar iets nemen of ik heb het zitten :(.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
nigel555 zei:
Zoals al gezegd das al bezig:D .
Elke dag pilleke paken:D , enja dan lekker int zonneke gaan. Perfect weer nu:niceone: Tmag warmer woren van mij maar dan moeten ze een short boven de knie toelaten in het VTI Waregem:evil:

Hoe noemen zo'n pillekes, kzal da ook nodig hebben maar nog nooit gepakt

mega_stihl

Legacy Member
Thinsulate zei:
Geef mij maar sneeuw :crazy: , is nu al te warm voor ik. Daarom dak binnen zit op de PC:) .

agreed. en idd, nu is het idd mooi terraskesweer, maar deze zomer gaat smelten worden :D
Avenger 2.0 zei:
Met wat pech kan het in Belgie vanaf volgende week tot volgend jaar deze tijd aan een stuk smodder weer zijn. En dan hoor je weer iedereen klagen dat het een rot zomer is geweest.

Ik zou zeggen... PROFITEER ER VAN NU HET NOG SCHOON WEER IS !

alles boven de 27°C is niet schoon meer maar way too hot



lol vorige zomer moest ik in een grootwarenhuis werken als vakantiejob. was goed koel daarbinnen, een 20°C. dan komt ge buiten als het 35°C is :(

solix

Legacy Member
Ik zal blij zijn dat het zal afkoelen, want werken in dit weer is geen lachertje :(. In weekend vind ik het niet zo erg eerlijk :D

Furiax

Legacy Member
veel te warm voor mij, kan beter tegen koude dan tegen warmte.
Een 23-25° meer moet da voor mij ni zijn

nigel555

Legacy Member
|) ][ |V| ][;8502038 zei:
Hoe noemen zo'n pillekes, kzal da ook nodig hebben maar nog nooit gepakt

godja, kzal u straks de correcte benaming geven ;)
Maare zeg nooit te luid dat blauwe zijn:D :D

WeeD@Ubernoob

Legacy Member
niks lekkerder weer als dit, alleen maar genieten, paar nadelige insecten maar gez kunt niet alles hebbe hé.

Sk8erMatty

Legacy Member
amai, da een temperaturen de laatste 3 dagen ! mja, tis nog te doen in feit..kijk ja, van mij mogen het wel hoge temperaturen zijn, maar moetek wel airco hebben 's nachts en overdag wil'k zwemmen en heel den dag ijscreme eten ^^ en slaatjes lol

Conqie

Legacy Member
Percies alsof dit forum vol met bomma's zitten van 80 jaar, zo'n mooi weer en zagen dat het te warm is, Snap ik nu eens ECHT niet..
kruip anders in een kelder ofzo, maarja..

-Helld0g-

Legacy Member
Spineless zei:
tkan maar ni warm genoeg zijn voor mij in de zomer ^^

me2 ik verlang al naar de zomer

het enigste nadeel voor mij is dat we misschien nog in een airco gaan moeten investeren alst zo voortgaat :crazy:


positieve noot: al die pcfreaks gaan da snel genoeg afgeleerd zijn van in de zomer nog op hun pc te zitten overdag :p waterspellekes are back in!!

Sk8erMatty

Legacy Member
lol ja, altijd zalig om door zo'n watersproeier te springen ofzo, of gewoon me tuingslangen op elkaar zitten spuiten ^^ haha

nigel555

Legacy Member
Sk8erMatty zei:
lol ja, altijd zalig om door zo'n watersproeier te springen ofzo, of gewoon me tuingslangen op elkaar zitten spuiten ^^ haha

of als je bij de groendienst bloemen moogt watergeven, kan je natuurlijk elkander een douchke geven op het lokale plein:D :D :D Zoals ik zal doen in de eerste maand van de zomervakantie:cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan