ChunWai.
Legacy Member
Razzia` zei:Stomme warmte, ik vermoed dat zomer nog warmer wordt...
Geef mij maar winter
Enigste voordeel is, BBQ![]()
En zwemme

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Razzia` zei:Stomme warmte, ik vermoed dat zomer nog warmer wordt...
Geef mij maar winter
Enigste voordeel is, BBQ![]()

Zoals al gezegd das al bezigcoewem zei:hooikoorts gaat weer beginnen
.
, enja dan lekker int zonneke gaan. Perfect weer nu
nigel555 zei:Zoals al gezegd das al bezig.
Elke dag pilleke paken, enja dan lekker int zonneke gaan. Perfect weer nu
Tmag warmer woren van mij maar dan moeten ze een short boven de knie toelaten in het VTI Waregem
![]()
.gentille zei:gisteren de warsmte 14de april ooit. Vandaag de warmste 15de april ooit![]()
Kemblin zei:daarvoor ook al de warmse 13 april ooit

nigel555 zei:Zoals al gezegd das al bezig.
Elke dag pilleke paken, enja dan lekker int zonneke gaan. Perfect weer nu
Tmag warmer woren van mij maar dan moeten ze een short boven de knie toelaten in het VTI Waregem
![]()
Thinsulate zei:Geef mij maar sneeuw, is nu al te warm voor ik. Daarom dak binnen zit op de PC
.

Avenger 2.0 zei:Met wat pech kan het in Belgie vanaf volgende week tot volgend jaar deze tijd aan een stuk smodder weer zijn. En dan hoor je weer iedereen klagen dat het een rot zomer is geweest.
Ik zou zeggen... PROFITEER ER VAN NU HET NOG SCHOON WEER IS !

Xt[FCB];8502127 zei:veel te warm voor mij, kan beter tegen koude dan tegen warmte.
Een 23-25° meer moet da voor mij ni zijn
|) ][ |V| ][;8502038 zei:Hoe noemen zo'n pillekes, kzal da ook nodig hebben maar nog nooit gepakt


Spineless zei:tkan maar ni warm genoeg zijn voor mij in de zomer ^^
waterspellekes are back in!!Sk8erMatty zei:lol ja, altijd zalig om door zo'n watersproeier te springen ofzo, of gewoon me tuingslangen op elkaar zitten spuiten ^^ haha
Zoals ik zal doen in de eerste maand van de zomervakantie