Archief - Wat zijn drugs?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke 'drugs' heb jij al genomen? (van gevaarlijkst naar minst gevaarlijk)


  • Totaal aantal stemmers
    658
  • Opiniepeiling gesloten.

ng

Legacy Member
[TFT]Poky;8418517 zei:
zit er iets verslavend in alcohol?

Den alcohol zelf? De roes die je ervan kan krijgen als je genoeg drinkt. Nuja, sommige zijn zelfs al gans zat na 3 pintjes.

Maar echt zat in de zin van "broebel broebel, niet weten wat ze doen".

Alhoewel dat ik nooit verslaafd zou willen zijn aan alcohol, vanwege de kater die eraan hangt na een avondje teveel zuipen, vinden sommige die roes ervan wel leuk.

Xylo

Legacy Member
Alcohol, bijna dagelijks, maar enkel int weekend zal je me dronken zien.
Tabak: Dagelijks
Guana: Dagelijks (wel bijna toch)
Een keer cé gedaan, had een lijntje van 0.65g. Maar ik vond er echt niets aan en had amper een gevoel. Dus ik vind het pure geldverspilling.

Ge kunt zeggen dat alle drugs geldverspilling zijn, maar die 15eur per 3 dagen (niet elke 3 dagen, maar meestal 3 keer per 2 weken) betaal ik nog met plezier voor guan.
Ikzelf ondervind er geen last van en vind mezelf nog wel grappig als ik scheef ben. En ik gebruik in de week enkel als goede dikke slapers (meer al een kannon te noemen :)).

Wu-chAn

Legacy Member
Binnenkort experimenteren met LSD.
Zou wel leuk zijn om op dezelfde manier te sterven als Aldous Huxley.

no_way2go

Legacy Member
Als je geen gekke dingen doet sterf je heus niet van LSD hoor :)

Trouwens meer mensen die cannabis dan tabak hebben gebruikt, klopt iets niet volgens mij :p

Wu-chAn

Legacy Member
Daar had ik het ook niet over, Aldous Huxley was stervende en op zijn laatste dag pakte hij LSD en verliet het leven met een smile :)

Ali_

Legacy Member
no_way2go zei:
Als je geen gekke dingen doet sterf je heus niet van LSD hoor :)

Trouwens meer mensen die cannabis dan tabak hebben gebruikt, klopt iets niet volgens mij :p

zoals reeds gezegd: veel mensen roken wel eens een toet mee (ja daar zit ook tabak tussen, maar het gaat niet om de tabak bij een toet ;)), maar roken nooit gewone tabak.
daarom dat ze enkel cannabis aankruisen ;)

Wu-chAn

Legacy Member
Hostage zei:

Waarom leef je anders? Druggebruik is eeuwenoud, vooral gebruikt wegens spirituele redenen. The search for God. Er moet toch meer in het leven zijn dan hoe we nu leven?

balbe

Legacy Member
SeQ zei:
ge rookt toch niet puur ?
Ge hebt toch tabak en wiet nodig voor een jointje, dus mensen hebben ze alletwee genomen als ze joint roken.

Blunt met een mengeling van pure wiet en shit :bow: :bow: :bow: :love: :love: :love:
beste rookervaring ooit. en duur tegelijk :p

no_way2go

Legacy Member
Ali_ zei:
zoals reeds gezegd: veel mensen roken wel eens een toet mee (ja daar zit ook tabak tussen, maar het gaat niet om de tabak bij een toet ;)), maar roken nooit gewone tabak.
daarom dat ze enkel cannabis aankruisen ;)

Dan ben ik één van hen maar heb tabak toch aangekruist omdat je het onrechtstreeks toch gebruikt. (Vroeger wel gerookt eigenlijk :sad: )


Wu-chAn. Tip: Probeer zoveel mogelijk in een gezellige sfeer bij mensen te zitten en met kleine dosis te begionnen, als ge alleen in een donker veld met iemand staat kunt ge die zen gezicht wel is wat schrik krijgen door wat ge allemaal ziet :P

Artikel uit het laatste nieuws afgelopen week: "Xtc minder gevaarlijk dan Alcohol en Tabak"
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_413535.html?wt.bron=homeArt2
+
http://frontpage.fok.nl/nieuws/74761

Jond3

Legacy Member
Alles wat hierboven staat zijn drugs, het echte onderscheid voor mij wordt gemaakt tussen harddrugs en softdrugs,deze laatste zijn dan alcohol,tabak en cannabis.
kvind t overigens wel sjiek da der meer mensen cannabis geprobeerd hebben als tabak :D

EDIT: vergeet laatste zinnetje maar ...

Wu-chAn

Legacy Member
:music: Red Red Wine :music:
Een passend muziekje om is te lezen wat hier allemaal geschreven wordt.

^MystiQ

Legacy Member
Wu-chAn zei:
Waarom leef je anders? Druggebruik is eeuwenoud, vooral gebruikt wegens spirituele redenen. The search for God. Er moet toch meer in het leven zijn dan hoe we nu leven?

Weer ene die de zin vant leven kwijt is. Tis weer erg gesteld met sommige jongeren tegenwoordig :naughty:

Dat je eens probeert met LSD, tot daar, maar het gebruiken om de reden vant leven te vinden vindek toch net iets teveel vant goeie.

ng

Legacy Member
Jond3 zei:
Alles wat hierboven staat zijn drugs, het echte onderscheid voor mij wordt gemaakt tussen harddrugs en softdrugs,deze laatste zijn dan alcohol,tabak en cannabis.
kvind t overigens wel sjiek da der meer mensen cannabis geprobeerd hebben als tabak

EDIT: vergeet laatste zinnetje maar ...
Alcohol is harddrugs.
Math'ke zei:
Weer ene die de zin vant leven kwijt is. Tis weer erg gesteld met sommige jongeren tegenwoordig

Dat je eens probeert met LSD, tot daar, maar het gebruiken om de reden vant leven te vinden vindek toch net iets teveel vant goeie.

Zijn keuze, laat hem doen. Tis niet omdat jij het niet kunnen en nutteloos vind, dat het daarom ook zo is. Iedereen zijn leven.

Straffer nog, jij denkt de zin van het leven gevonden te hebben. Goed zo jongen, u hebt zowat de moeilijkste vraag ooit beantwoord.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan