Ali_
Legacy Member
ElBramo zei:Mijn pc is mijn drug![]()
the most dangerous of them all!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ElBramo zei:Mijn pc is mijn drug![]()
[TFT]Poky;8418517 zei:zit er iets verslavend in alcohol?
).Ali_ zei:kunt ge ineens slaappillen pakken![]()
Wu-chAn zei:Binnenkort experimenteren met LSD.
Zou wel leuk zijn om op dezelfde manier te sterven als Aldous Huxley.
no_way2go zei:Als je geen gekke dingen doet sterf je heus niet van LSD hoor
Trouwens meer mensen die cannabis dan tabak hebben gebruikt, klopt iets niet volgens mij![]()
), maar roken nooit gewone tabak.
Hostage zei:Sterk bezig.![]()
SeQ zei:ge rookt toch niet puur ?
Ge hebt toch tabak en wiet nodig voor een jointje, dus mensen hebben ze alletwee genomen als ze joint roken.

Ali_ zei:zoals reeds gezegd: veel mensen roken wel eens een toet mee (ja daar zit ook tabak tussen, maar het gaat niet om de tabak bij een toet), maar roken nooit gewone tabak.
daarom dat ze enkel cannabis aankruisen![]()
ad: )

Wu-chAn zei:Waarom leef je anders? Druggebruik is eeuwenoud, vooral gebruikt wegens spirituele redenen. The search for God. Er moet toch meer in het leven zijn dan hoe we nu leven?
balbe zei:Blunt met een mengeling van pure wiet en shit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
beste rookervaring ooit. en duur tegelijk![]()

Alcohol is harddrugs.Jond3 zei:Alles wat hierboven staat zijn drugs, het echte onderscheid voor mij wordt gemaakt tussen harddrugs en softdrugs,deze laatste zijn dan alcohol,tabak en cannabis.
kvind t overigens wel sjiek da der meer mensen cannabis geprobeerd hebben als tabak
EDIT: vergeet laatste zinnetje maar ...
Math'ke zei:Weer ene die de zin vant leven kwijt is. Tis weer erg gesteld met sommige jongeren tegenwoordig
Dat je eens probeert met LSD, tot daar, maar het gebruiken om de reden vant leven te vinden vindek toch net iets teveel vant goeie.