Timmos zei:
Om high te worden pakt ge toch geen slaap- of geneesmiddelen? En is alcohol nu ook 'drugs'?
alcohol is zelfs een harddrug tbh
geneesmiddelenverslaving komt btw veel meer voor als mensen denken en das nie omda ge er nie begaaid van wordt
in de jaren 60 dronken junkies bvb hele flessen hoestsiroop met codeïne (en da terwijl lsd toen nog legaal was domme kloten!

)
ook nu nog zijn er redelijk veel codeïneverslaafden (dafalgan met codeïne is nie vr niks enkel nog op voorschrift verkrijgbaar)
ff de moraalridder uithangen nu:
ik krijg laatste jaren echt schijt van de manier waarop cannabis bekend staat bij de mensen
en dan heb ik het niet over de oudjes die denken dat het hetzelfde is als hero
mr dan heb ik het over de tieners die denken dat een joint totaal ongevaarlijk is
net zoals die oudjes zijn die tieners even hard mis, cannabis is imo de meest gevaarlijke drug, dan heb ik het wel over het geleidelijk kweken van een gewoonte en dus niet omdat da zwaarder spul is als iets anders mr gwn omdat het door de doorsneegebruiker te zwaar onderschat wordt
van hero of coke weet iedereen ondertussen wel dat het nie gezond is mr van wiet mag je precies tegenwoordig geen slecht woord mr zeggen want het is een levenswijze... ^^
hoe kan je trouwens tabaksreclame verbieden terwijl de radio "smoke weed everyday" blijft afspelen?
(slaat niet op mensen in dit forum ofzo mr irl valt me da echt op)