Archief - Wat zijn drugs?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke 'drugs' heb jij al genomen? (van gevaarlijkst naar minst gevaarlijk)


  • Totaal aantal stemmers
    658
  • Opiniepeiling gesloten.

^XapmaT

Legacy Member
no_way2go zei:
², nobelprijs winnares van fysica ergens in de jaren 80-90 (kan even niet op de naam komen maar ze komt ook even voor in de film/docu "Lsd: the beyond withing") kwam tot haar theorie onder invloed van lsd. Ze kon op de atomen "rijden" :D


Trouwens: Alcohol maar 73.37% ?
Dus 1/4 van de mensen hier heeft nog nooit een pintje gedronken? Of nog nooit is wijn/champagne gedronken bij een speciale gelegenheid? lol :D

mooie docu tbh :p
en om eerlijk te zijn mensen die nog nooit lsd hebbe gepakt kennen da nie en kunnen er niets over zeggen :)
gelijk timothy leary zei
TUNE ON
TUNE IN
DROP OFF :p

DA_MadAce

Legacy Member
Math'ke zei:
Precies alsof hier al 33 man ( 39 ondertussen ) al aan de hero heeft gezeten :rofl:

Owja en 29 aan de methadon, dus als het allemaal waar is dan zouden er op zijn minst 10 man zomaar kunnen afkicken zijn. Da lijkt mij dan nog meer onlogischer dan het nu al is.

Een mens kan ook online zitten als hij/zij verslaafd is. :wtf:

Spliffsnatcher

Legacy Member
Direkt verslaafd aan drugs is een fabel punt aan de lijn,

IEDEREEN DIE NIET GEBRUIKT MOET ZWIJGEN.

wat logisch is, hoe kan je nu een oordeel vellen over een produkt zonder het zelf te gebruiken. En afgaan op algemene conclusies kan ook niet want drugs is vrij individueel.

Timmos

Legacy Member
Spliffsnatcher zei:
IEDEREEN DIE NIET GEBRUIKT MOET ZWIJGEN.
Dat is ook maar een niet doordachte opmerking; je kan evengoed zeggen dat iedereen over zelfmoord moet zwijgen omdat hij/zij het nog nooit heeft geprobeerd :ironic: bedoel je nu dat hard drugs niet ongezond zijn?

Anoniem04

Legacy Member
Spliffsnatcher zei:
Direkt verslaafd aan drugs is een fabel punt aan de lijn,

IEDEREEN DIE NIET GEBRUIKT MOET ZWIJGEN.

wat logisch is, hoe kan je nu een oordeel vellen over een produkt zonder het zelf te gebruiken. En afgaan op algemene conclusies kan ook niet want drugs is vrij individueel.

Ik beslis zelf wel wanneer ik moet zwijgen en wanneer niet. Daarbij ook dat het imo perfect mogelijk is om een mening te vormen over drugs ookal heb je het niet gebruikt.

Hmgrwngd

Legacy Member
^XapmaT zei:
gelijk timothy leary zei
TUNE ON
TUNE IN
DROP OFF :p

Als je dan toch hem gaat quoten, moeje het goed doen é... :D
Turn on , tune in , drop out

'Turn on' meant go within to activate your neural and genetic equipment. Become sensitive to the many and various levels of consciousness and the specific triggers that engage them.

'Tune in' meant interact harmoniously with the world around you - externalize, materialize, express your new internal perspectives.

Drop out suggested an elective, selective, graceful process of detachment from involuntary or unconscious commitments. 'Drop Out' meant self-reliance, a discovery of one's singularity, a commitment to mobility, choice, and change.

Unhappily my explanations of this sequence of personal development were often misinterpreted to mean 'Get stoned and abandon all constructive activity.'

wikipedia for president !

Wu-chAn

Legacy Member
Mja ga dan voor je televisiedoos zitten naast je wijf en wees een zombie van de maatschappij zonder originele gedachten etc.

Hmgrwngd

Legacy Member
Wu-chAn zei:
Mja ga dan voor je televisiedoos zitten naast je wijf en wees een zombie van de maatschappij zonder originele gedachten etc.

Or: be a parent! :p
Sit back and watch both TV and your kids taking drugs... :doc:

DA_MadAce

Legacy Member
Wu-chAn zei:
Mja ga dan voor je televisiedoos zitten naast je wijf en wees een zombie van de maatschappij zonder originele gedachten etc.

drugs =/= vrije gedachten

Killstick

Legacy Member
kvind de resultaten wa raar :) ma volgens mij gaan de mensen die drugs gebruiken ier eerder stemmen dan mensen die et ni doen.


Alcohol, ieder eeft ier wel al is een pint gepakt. Ma wss ni iedereen me et gedacht is een zwart gat te creeren tussen nu en morge

zoas al eerder gezegd es, raar da cannabis hoger staat dan tabak :p ik vind et tbh raar als iemand een toepke smoort en nog nooit aan een sigaret is geweest, die zijn dan imo al weg van den tabak alleen. Kunter der wa sla tussenleggen zal zelfde zijn imo :) Puur rolde u toepen toch ni

mss da er veel mensen zijn da van een bong roken. Ik maak er zelf ( check sig ) ma heb ni et gedacht da er veel zijn da em zo roken.

voor mezelf : tabak, cannabis en amfe me alcohol om uit te gaan. Pados ontbreke imo zelf nog ni gedaan moe er cker is van komen in de vakance ^^

megamold

Legacy Member
al deze dingen ( en nog veel meer da der ni opstaan ) zijn imho niet meer/minder verslavend als alcohol
persoonlijk vind ik drugs nemen niet erger dan een pint drinken
tis gewoon da ge ermee moet lere omgaan en wete wanneer ge moet stoppe
als ge da ni kunt geraakt ge verslaafd en zijt ge just zo rap verslaafd aan die pint als aan die lijn , joint , whatever
ik rook / neem al een paar jaren en ik doe het nog steeds aleen alsk op stap ga, wat niet noodzakelijk elk weekend is btw. ( behalve men jointjes das voort gamen & het chillen :D ) en kweet nog altijd waar men grens ligt en ik ben der ook nog nooit over geweest.

0m3g4

Legacy Member
Yoshingy zei:
ik vind et tbh raar als iemand een toepke smoort en nog nooit aan een sigaret is geweest, die zijn dan imo al weg van den tabak alleen.

Ik ben eerst met weed begonnen en dan pas later met roken dus heel raar vind ik het niet.

maandelijks neem ik misschien enkele XTC, liever MDMA.
Als je er gedoseerd mee omgaat is het pure plezier en verrijkt je uitgaansbelevenis. Amfetaminen en Coke vroeger gedaan maar uiteindelijk mee gestopt wegens te harde afkicks en simpelweg teveel geld voor iets waar je eigenlijk geen barst aan hebt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan