Ali_
Legacy Member
SeQ zei:meer cannabis gebruikers als tabak gebruikers ?![]()
Da vinnik nu nie zo abnormaal, ken veel mensen die helemaal nie roken en als ik een toet heb gerold staan ze ineens allemaal rond mij (die niet-rokers)

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SeQ zei:meer cannabis gebruikers als tabak gebruikers ?![]()

no offense, maar die mensen zijn waarschijnlijk allochtonenAli_ zei:Da vinnik nu nie zo abnormaal, ken veel mensen die helemaal nie roken en als ik een toet heb gerold staan ze ineens allemaal rond mij (die niet-rokers)![]()
)Ken$hee zei:Drugs: middelen die het bewustzijn kunnen beïnvloeden, nix met verslaafd te maken tbh ^^.

)Ali_ zei:Wij hebben ooit eens drugpreventie gehad (het heeft veel uitgehaald) en ze zeiden dat hard- en softdrugs gebaseerd worden op de 'verslaafbaarheid', daarom is alcohol een harddrug
democracy02 zei:no offense, maar die mensen zijn waarschijnlijk allochtonen
(die niet mogen roken van thuis, dus het niet kunnen veroorloven aan nicotine verslaafd te worren.)
meeste weedgebruikers die ik ken zitten ook aan de sigaretten

vreemd genoeg zie je geen allochtonen op snowboardreis
ik ben precies de enige altijd

Ali_ zei:hard- en sofdrugs worden tegenwoordig meer en meer op hun ''verslaafbaarheid'' beoordeeld. zeiden ze letterlijk op de drugspreventie
Maar idd eigenlijk zijn het bewustzijnsbeïnvloedende middelen, dat weet iedereen toch (hoop ik)
. Maar wat gij zegt is idd juist, ze gaan het meer beoordelen op de 'verslaafbaarheid' ..
).Dirty_Col zei:cannabis boven xtc?![]()
Hellrabbit zei:Beetje dubbelzinnig niet?
Iemand er enig idee van hoeveel liters alcohol ge kunt binnengieten zonder ook maar de lichtste fysische afhankelijkheid te voelen?
Vergelijk dat eens met drugs als heroïne ed.
De reden waarom er effectief zoveel alcoholverslaafden rondlopen is het feit dat iedereen en zijn kat wel eens alcohol consumeert en dat sommige mensen er effectief zo enorm hard overgaan (denk maar aan mensen met depressies, mensen waarbij het een dagelijkse gewoonte werd, etc etc). Algemeen spreken ze pas vanaf een alcoholverslaving vanaf het equivalent van 6 pinten per dag. Als ge 6 tassen koffie per dag drinkt, vrees ik dat ge ook verslaafd bent aan caffeïne :ironic:

Ken$hee zei:Allé, bedoelde eigenlijk dat dat de 'normale' definitie van drugs was. Maar wat gij zegt is idd juist, ze gaan het meer beoordelen op de 'verslaafbaarheid' ..
Dus m.a.w. :
- Softdrugs: Nu & dan eens gebruiken en ge kunt gerust zonder.
- Harddrugs: Voortdurend gebruik en ge kunt niet meer zonder.
Dat zijn zowat hoe ze drugs nu beoordelen (denk'k).
+ daarbij zijn er voor zowel soft & harddrugs nog es onderverdelingen welke gevolgen er zijn voor de verschillende type drugs.

Ali_ zei:En ja als ge niet zonder 6 tassen koffie kunt (en echt met last zit als ge het nie krijgt, zoals mijn moeder die koppijn heeft als ze haar tas thee nie krijgt in de morgen) dan ben je toch verslaafd...
metaphore zei:jep, omdat ge het zo snel en gemakkelijk veel gaat gebruiken.

vyeate zei:Ge zijt MDMA & paddo's vergeten
Hellrabbit zei:Idd, ik ken ook zo mensen die verslaafd zijn en niet zonder hun tas koffie elke morgen kunnen.
Maar 6 tassen koffie per dag is al redelijk buitensporig, net zoals 6 pinten per dag ook buitensporig is. Ge geraakt niet "zomaar" verslaafd aan alcohol, daar moet ge al stevige capriolen voor uithalen.

Avenger 2.0 zei:Wat een drugsbende is dat hier wel niet. Slechts 1/4 die geen drugs gebruikt volgens de poll![]()

Avenger 2.0 zei:Wat een drugsbende is dat hier wel niet. Slechts 1/4 die geen drugs gebruikt volgens de poll![]()
Dirty_Col zei:Mja, ik had het anders geïnterpreteerd door die vermelding van gevaarlijkst naar minst gevaarlijk, nu klopt het idd wel wat meer...![]()
Ali_ zei:Zo hebben ze het ons geleerd op de drugspreventie![]()
.