Archief - Wat zijn drugs?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke 'drugs' heb jij al genomen? (van gevaarlijkst naar minst gevaarlijk)


  • Totaal aantal stemmers
    658
  • Opiniepeiling gesloten.

Dirty_Col

Legacy Member
killgore zei:
Het is wel degelijk van gevaarlijkst naar minst gevaarlijk.

Enkel houden ze niet enkel rekening met de factor "schadelijkheid" van de drugs, maar ook met hoe het je beïnvloed op fysisch en sociaal vlak (zaken die ernstige gevolgen kunnen hebben zonder blijvende lichamelijke schade), verslavingsrisico, ...

Ik dacht dus enkel aan de schadelijkheid van de drugs :p

SeQ

Legacy Member
Ali_ zei:
Da vinnik nu nie zo abnormaal, ken veel mensen die helemaal nie roken en als ik een toet heb gerold staan ze ineens allemaal rond mij (die niet-rokers) :sop:

ge rookt toch niet puur ?
Ge hebt toch tabak en wiet nodig voor een jointje, dus mensen hebben ze alletwee genomen als ze joint roken.

Ali_

Legacy Member
Avenger 2.0 zei:
Wat een drugsbende is dat hier wel niet. Slechts 1/4 die geen drugs gebruikt volgens de poll :s

tis een poll hé => zegt niet veel ;)

der staat: 'welke heb jij al eens genomen' => der zullen dus veel mensen zitten die mss maar 1 keer geprobeerd hebben hé.
De echte regelmatige gebruikers zullen echt wel met een pak minder zijn ;)
zelf rook ik eens om de 2 weken wat goeie purple haze
en kheb 1 keer cocaïne geprobeerd en aangezien de poll moest ik dat ook aanduiden, maar na die 1 keer nooit meer gedaan en kzou het ook nooit meer doen.

Ik wil dus zeggen dat je uit deze poll echt niet de conclusie kunt trekken dat TNG een bende drugsverslaafden is, wat je wel zou kunnen zeggen is dat bijna elke jongere al eens een drug heeft geprobeerd in zijn leven.
Wat niet meer dan normaal is, experimenteren is een deel van het jonge leven!

killgore

Legacy Member
Ali_ zei:
tis een poll hé => zegt niet veel ;)

der staat: 'welke heb jij al eens genomen' => der zullen dus veel mensen zitten die mss maar 1 keer geprobeerd hebben hé.
De echte regelmatige gebruikers zullen echt wel met een pak minder zijn ;)

Zot?

Ik denk dat 1/4e die nog nooit alcohol heeft aangeraakt vrij ongeloofwaardig is :p. 10% maybe, ma geen kwart, maja, mssch al de nog iets jongere tng mannen die gevote hebben :).

^MystiQ

Legacy Member
Toch 9 mensen die hero al geprobeerd hebben, kzou wel eens willen weten hoe ze ervan af gekomen zijn nadien ..

Dirty_Col

Legacy Member
Met maar 107 voters heb je nog niet echt een duidelijk beeld eh... :)

.nOah

Legacy Member
Bwa, kmoet zeggen dat ik toch al wel veel heb gedaan van hetgeen in de poll staat.
Ik heb al genomen: LSD, XTC, MDMA(ook al zit da in XTC als ge da puur neemt hebde totaal ander gevoel), speed, cocaïne, paddo's, cannabis, alcohol en tabak natuurlijk

Gebruik nu nog: LSD, MDMA, cannabis en tabak

Kweet het is mss wel erg, maar ik amuseer mij daar mee en ik gebruik meer van mijn totale hersencapaciteit als ik LSD gebruik, veel meer dan normale mensen zelfs:applause:

Ali_

Legacy Member
SeQ zei:
ge rookt toch niet puur ?
Ge hebt toch tabak en wiet nodig voor een jointje, dus mensen hebben ze alletwee genomen als ze joint roken.

Nogal wieTes hé :p (amai flauwe mop:D)
Ik bedoel dat die mensen nooit een gewone saf roken hé en dan wiet proberen doen ze wel altijd en als ik dan een saf opsteek dan hebben die commentaar.
(mijn vriendengroep is nogal antiroken => enige ''negatiev'' aan hen :D)


killgore zei:
Zot?

Ik denk dat 1/4e die nog nooit alcohol heeft aangeraakt vrij ongeloofwaardig is :p. 10% maybe, ma geen kwart, maja, mssch al de nog iets jongere tng mannen die gevote hebben :).

wie weet, tis anoniem hé :p

Cartek

Legacy Member
gebruikt: xtc, alcohol, cannabis, ghb, vloeibare(mdma), paddo's, cocaïne, lachgas.
doet ik het veel: totaal niet. meestal in het weekend bij het weggaan eens, moet kunnen vind ik. kben ne deftige jongen ze :p.
leukste van het rijtje: xtc
minst leuke: paddo's (door bijna geen controle meer over jezelf te hebben)

Timmos

Legacy Member
Dirty_Col zei:
De volgorde van uw poll klopt toch langs geen kanten ze.... :p
Dirty_Col zei:
cannabis boven xtc? :wtf:
vyeate zei:
Ge zijt MDMA & paddo's vergeten
zucht... het is het artikel dat de volgorde bepaalt, ik niet. Ik weet niets af van die shit :) enkel van alcohol
Ali_ zei:
vreemd genoeg zie je geen allochtonen op snowboardreis :D ik ben precies de enige altijd :D
> 50% is daar allochtoon. Toen ik een week in Risoul was, net de week voor gij er waart ( :p ), was ik daar toch ook allochtoon :unsure:

Ali_

Legacy Member
Timmos zei:
Toen ik een week in Risoul was, net de week voor gij er waart ( :p ), was ik daar toch ook allochtoon :unsure:

Toen ik er was, was het teminste plezant in de yetibar (lees stinkbar) en was er actie op de piste!

DA_MadAce

Legacy Member
Moloch zei:
methadon is een vervanger voor heroine, ze kunnen ze moeilijk heroine geven om af te bouwen é

Het hilarische is dat het moeilijker is van methadon af te raken dan van heroine.

Methadonprogramma's bestaan enkel om het verslaafdenprobleem te controleren en in kaart te brengen. Echte therapieën zijn te duur.

balbe

Legacy Member
xtc
amfetamines
cannabis
tabak
alcohol

wil enkel nog van cannabis en alcohol weten, de rest niet meer ;)

jeltex

Legacy Member
Es kijken, alcohol en tabak dat spreekt voor zich (allé voor mij toch :p) en verder heb ik ook al cannabis, hasj en paddo's geprobeerd. Deze laatste staan niet in de poll, wat jammer is want paddo's zijn een erg aangename drug. Meer nog, ik zou zelfs iedereen hier een paddo-trip durven aanraden.

Zoals je ziet hou ik het dus liefst bij natuurlijke drugs, daar ligt de symbolische grens. Van die chemische rommel hou ik liever mn handjes af :)

ng

Legacy Member
Cannabis, tabak en alcohol en shit

Als het eerste der is zijn de andere der ook. Best onschuldig wel en ben er nooit zwaar van weg.
van andere zaken wil ik afblijven, vooral hero wil ik ver van weg blijven. Vind ik te gevaarlijk en te duur.

MaDDie

Legacy Member
in de week geen tabak, alcohol. Soms wel eens cannabis.
In het weekend tabak, alcohol en cannabis.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan