Archief - Wat zijn drugs?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke 'drugs' heb jij al genomen? (van gevaarlijkst naar minst gevaarlijk)


  • Totaal aantal stemmers
    658
  • Opiniepeiling gesloten.

Hostage

Legacy Member
Wu-chAn zei:
Waarom leef je anders? Druggebruik is eeuwenoud, vooral gebruikt wegens spirituele redenen. The search for God. Er moet toch meer in het leven zijn dan hoe we nu leven?

LSD,eeuwenoud??
Rond 1940 werd delta-lyserginezuurdiethylamide geïsoleerd uit moederkoren, een schimmel op rogge. Ontdekt door Hofmann (Zwitserland)

Cartek

Legacy Member
Hostage zei:

na uw derde comment in deze aard hebben we wel door dat ge niet van drugs moet weten (en dat is uw goed recht).
maar stop ermee tis irritant.

Hostage

Legacy Member
Wu-chAn zei:
Binnenkort experimenteren met LSD.
Zou wel leuk zijn om op dezelfde manier te sterven als Aldous Huxley.

Euhm,moet ik nog meer zeggen?

ok,mijn excuses.Maar dat is nog geen reden dat ik moet zwijgen.
Enfin,als het toch zo stoort.

no_way2go

Legacy Member
Wordt anders al duizenden jaren gedaan hoor :p

Aztecen die champies aten, shamanen in Afrika en zelfs de rotschilderingen in grotten over de hele wereld uit de oudheid zijn afbeeldingen van belevingen tijdens hallucinaties.

Wu-chAn

Legacy Member
Als je iets afweet van Aldous Huxley wist je wel beter, je kan ook gewoon onderaan de vorige pagina iets meer lezen.

^MystiQ

Legacy Member
Wat ik mij wel afvraag ( indien deze poll resultaten correct zijn natuurlijk ) is dat er nu 13 heroïne stemmers zijn en 10 methadon.

Methadon wordt voornamelijk gebruikt voor het afkicken van heroïne. Nu ziet ge dat er 3 mensen zijn die heroïne gebruikt hebben maar kunnen afkicken hebben zonder methadon ofwel er nog altijd aan verslaafd zijn. Ofwel dus een helse afkick.

Kzou wel graag eens wat reacties horen van de mensen die hier heroïne gepakt hebben, volgens mij zijn het 13 votes full of crap :)

Wu-chAn

Legacy Member
Hostage zei:
Euhm,moet ik nog meer zeggen?

ok,mijn excuses.Maar dat is nog geen reden dat ik moet zwijgen.
Enfin,als het toch zo stoort.

Mijn jongen het is een vrij forum, geloof ik toch, je moet helemaal niet zwijgen ik reageer enkel en dat mag jij ook doen!

DA_MadAce

Legacy Member
Math'ke zei:
Wat ik mij wel afvraag ( indien deze poll resultaten correct zijn natuurlijk ) is dat er nu 13 heroïne stemmers zijn en 10 methadon.

Methadon wordt voornamelijk gebruikt voor het afkicken van heroïne. Nu ziet ge dat er 3 mensen zijn die heroïne gebruikt hebben maar kunnen afkicken hebben zonder methadon ofwel er nog altijd aan verslaafd zijn. Ofwel dus een helse afkick.

Kzou wel graag eens wat reacties horen van de mensen die hier heroïne gepakt hebben, volgens mij zijn het 13 votes full of crap :)

Reacties? In welke zin?

Hostage

Legacy Member
Wu-chAn zei:
Mijn jongen het is een vrij forum, geloof ik toch, je moet helemaal niet zwijgen ik reageer enkel en dat mag jij ook doen!

Ja,het was niet op u bedoeld.Ik had edit gebruikt.
Was bedoeld op Cartek.
Genoeg nu,ik moet morgen werken.
Slaaptijd.:sleep:

Cartek

Legacy Member
Math'ke zei:
Wat ik mij wel afvraag ( indien deze poll resultaten correct zijn natuurlijk ) is dat er nu 13 heroïne stemmers zijn en 10 methadon.

Methadon wordt voornamelijk gebruikt voor het afkicken van heroïne. Nu ziet ge dat er 3 mensen zijn die heroïne gebruikt hebben maar kunnen afkicken hebben zonder methadon ofwel er nog altijd aan verslaafd zijn. Ofwel dus een helse afkick.

Kzou wel graag eens wat reacties horen van de mensen die hier heroïne gepakt hebben, volgens mij zijn het 13 votes full of crap :)


denkt ge nu echt dat iedereen die heroïne gebruikt een verslaafde is? het zijn slechts enkelingen die verslaafd geraken.

democracy02

Legacy Member
Math'ke zei:
volgens mij zijn het 13 votes full of crap :)
idd :p
'k gok da het aantal mensen hier die ooit H geprobeerd hebben onder de 5 ligt.
Cartek zei:
denkt ge nu echt dat iedereen die heroïne gebruikt een verslaafde is? het zijn slechts enkelingen die verslaafd geraken.
:rofl:

EagleEye

Legacy Member
30% nog geen enkele sigaret of druppel alcohol? I seriously doubt it... volgens mij kijken mensen niet echt goed naar de pol

ng

Legacy Member
EagleEye zei:
30% nog geen enkele sigaret of druppel alcohol? I seriously doubt it... volgens mij kijken mensen niet echt goed naar de pol
Ik ken er nogtans wel die nog nooit één van de twee hebben gebruikt. En ze zijn 18+
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan