Cartek
Legacy Member
DA_MadAce zei:Ik heb het niet over labiele mensen. Ik heb het over mensen met problemen. Eender wat voor problemen en issues.
Heb jij er geen? Zou me verbazen.
Heroine gebruikt elke zwakheid die je hebt.
Je tolerantiegrens tegenover problemen neemt in het begin af omdat heroine er voor zorgt dat je ze niet meer voelt of er niet meer aan denkt. Met een soort van Pavlov-reactie denk je dan (bewust al dan niet onbewust) dat heroine een oplossing is, dit nog sterker dan bij alcohol. Dus je zit er meteen aan vast, bewust gezien besef je het in het begin zelf niet. En soms kan het je zelfs niet schelen. Daarbij komt nog dat de afkick vrij snel komt, zoiets van binnen de 24 uur bij een halve gram per dag. Dit is zelfs voor een groot deel geestelijk aangezien het werkend in je bloed blijft voor 2 tot 3 dagen.
Het is wetenschappelijk bewezen dat heroine enorm verslavend is, zowel op geestelijk als op lichamelijk vlak.
En zoals je zegt. Zeg gewoon no thanks. Zonder het te proberen.
nee ik heb geen problemen? wat noem jij problemen?
en waarom zijn er dan +- 10 mensen die ik ken of gesproken heb die hero gebruikt hebben en dat degelijk bij 1 of 2 maal gebleven is, van ALLEMAAL.
er zou nog iets 10x zo verslavend zijn als hero, je zegt gewoon tegen jezelf ik heb een mooie job, ik moet er wa goed uitzien, ik blijf er gewoon af. en wtf heroine speelt in op al uw zwakheden wa bedoelt ge daarmee? als ge nie goed kunt hoofdrekenen gaat heroine da nog erger maken ofzo?



)


. ben ik nog niet tegengekomen met alcohol en tabak