Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vyeate zei:Ge zijt MDMA & paddo's vergeten

BongZrGooD zei:MD? Een afleiding van MDMA neem ik aan, wat ook al jaaaaren bestaat maar net zoals XTC, coke en zelfs cannabis gereduceerd is tot overprijsde rommel...
Groetjes,
BongZ
JeanPerrier zei:waarom? ok ja tis verslavend, maar tis bij gelijk welken drug, als ge een maand kunt zonder het te pakken, waarom moogde dan geen lijntje leggen af en toe
de mensen die beginnen overdrijven met drugsgebruik zijn de mensen die gesjost worden
Obscurax zei:xtc (moeilijk om nog goeie pillen te vinden zoals vroeger: 7ups, laatste goeie waren witte duiven +- 8maand geleden 1 pil en je was lekker voor heel de avond)
, groene klavers
, er zijn er wel nog goeie hoor 


the_vee zei:komaan BuBba wa zeverde gij nu, alcohol geen drugs
alcohol is dé moreel aanvaarde drug imo
) en roken doe ik al evenmin (nog nooit van een sigaret getrokken
). Met drugs zoals cannabis, cocaïne, XTC etc. heb ik zelf al helemaal geen ervaring.
).
) een enorm grote afzuigkap heb laten installeren. Want binnen roken/smoren mocht eerst niet van mijn ouders maar het feit dat er dan constant volk binnen/buiten liep was nog veel irritanter. Dus nu mag er binnen gerookt/gesmoord worden op voorwaarde dat ze onder de afzuigkap gaan zitten.Omdat het niet illigaal is?BuBbA zei:Aangezien alcohol imo geen drug is heb ik gekozen voor "geen drugs".
crimineels zei:volges mij stond alcohol der toch gewoon in, en hadde da moete aanduide as ge da soms "gebruikt"..
en volgens mij stond de "imo" voor "moreel aanvaard", het FEIT dat alcohol een drug is staat toch niet ter discussie???
night ghost 128 zei:Omdat het niet illigaal is?
the_vee zei:how how Bongz
Je moet gewoon de goeie MDMA weten zitten, ik had em steeds rechstreeks uit het Labo in A'dam ;-) niks overprijsd
Er waren er die maar bleven afkomen en zagen voor een toeter, terwijl we al meerdere malen duidlelijk gemaakt hadden dat we niet verkochten. Op den duur waren we zo los dat we onze bouillonblikjes aangeboden hebben... Maar toch, die kereltjes kwamen later terug om ons te vertellen dat we hen keigoeie hasj hadden verkocht... Het placebo effect in praktijk...
Zo stoned heb ik zelden mensen gezien...RaDa zei:Joden, groene klavers
, er zijn er wel nog goeie hoor
En al die mensen die de xtc van vroeger zoveel beter vinden. Denk eens ff na, tegenwoordig hebben de gebruikers veel meer tolerantie gekregen ook hoor.
En overpriced? Ja zorg dan dat er geen 5 tussenpersonen zijn e![]()
crimineels zei:Toch.. wa nut heeft een poll as ge der ni eerlijk op antwoord?
