DA_MadAce
Legacy Member
Cartek zei:denkt ge nu echt dat iedereen die heroïne gebruikt een verslaafde is? het zijn slechts enkelingen die verslaafd geraken.
Waar haal je dat in godsnaam?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cartek zei:denkt ge nu echt dat iedereen die heroïne gebruikt een verslaafde is? het zijn slechts enkelingen die verslaafd geraken.
Ja ok, maar toch niet 1/4 van de forum bevolking hier? Ik denk dat veel mensen de poll mislezen als "welke van deze vind jij drugs"night ghost 128 zei:Ik ken er nogtans wel die nog nooit één van de twee hebben gebruikt. En ze zijn 18+

Ali_ zei:er valt niet veel aan te vinden, het ZIJN gewoon allemaal drugs![]()
democracy02 zei:idd
'k gok da het aantal mensen hier die ooit H geprobeerd hebben onder de 5 ligt.
![]()
SweetEmmaRose zei:Ja maar de threadstarter en vrienden hadden er toch maar een discussie over![]()
Ik bedoel gewoon da ik da logisch vind da da allemaal drugs zijn. Anderen precies ni.
Cartek zei:en toch heb ik gelijk, simpel.
the_vee zei:5 vakjes aangevinkt
Haal dit jaar na 3j mijn bachelor diploma aan de hoge school.
Dus allé ja, akkoord tis slecht, ma altijd met mate gebruikt, en dan valt da wel mee ;-)
and don't forget, Alcohol, tabak > cannabis, xtc![]()

DA_MadAce zei:Dude... Heroine voor de smaak is absurd. Mensen die het proberen en nog een beetje bij hun verstand zijn en een beetje een back up in het leven hebben zullen het zeker niet blijven gebruiken. Het is zelfs zo dat er naast een enorme lichamelijke verslaving een oersterke geestelijke verslaving is, waar je hoogstwaarschijnlijk nooit meer van af geraakt. Als je geestelijk niet enorm sterk staat ga je nog lang een geestelijke craving hebben en een spanning die toeneemt tot je weer gebruikt.

bij mij hebben de drugs wel m'n schoolcarrière gef*ckt.Ali_ zei:idd, gebruik van drugs hoeft zeker niet samen te gaan met slechte prestaties op school zoals velen denken, kijk nu naar mij of naar jou.
het hoeft zelfs niet slecht te gaan met lichamelijke prestaties.
alles een beetje in evenwicht houden!

democracy02 zei:bij mij hebben de drugs wel m'n schoolcarrière gef*ckt.
drugs ruined my life, it was the drugs!![]()
![]()



je mag en kan niet de schuld op iemand anders steken 
Cartek zei:daar zeg je het, mensen die nog een beetje bij hun verstand zijn. volgens mij zijn dit de meeste mensen. natuurlijk worden labielere mensen verslaafd maar dat is juist hetzelfde als bij alcohol, sigaretten. kweetnie waar mensen van halen waarom hero plots zoveel verslavender is dan andere drugs. als je wat karakter hebt zeg je doodgewoon no thanks![]()
Toch is het waar. Je zou denken dat het anders is, maar da's omdat enkel de probleemgevallen aandacht krijgen in de media.DA_MadAce zei:Waar haal je dat in godsnaam?