VinceFeet
Legacy Member
Hoe denken jullie eigenlijk over druggebruik bij je partner?
Mijn vriendin mag gerust een paar pinten (te veel) drinken in 't weekend. Mijn vriendin mag gerust één keer in de week ofzo een joint roken. Maar sigaretten zou ik al een PAK minder vinden (omdat ik dat zelf gewoon goor vind) en XTC/Cocaïne/... zou ik al helemaal niet op prijs stellen. Meer zelfs, dat zou voor mij een reden zijn om geen relatie te beginnen of de relatie te beëindigen.
Ik gebruik zelf niets van drugs.
Mijn vriendin mag gerust een paar pinten (te veel) drinken in 't weekend. Mijn vriendin mag gerust één keer in de week ofzo een joint roken. Maar sigaretten zou ik al een PAK minder vinden (omdat ik dat zelf gewoon goor vind) en XTC/Cocaïne/... zou ik al helemaal niet op prijs stellen. Meer zelfs, dat zou voor mij een reden zijn om geen relatie te beginnen of de relatie te beëindigen.
Ik gebruik zelf niets van drugs.
).

