ComputerVISTA
Legacy Member
Quilombo zei:de mac is wreed raar, ge bestelt daar superveel, uwen honger is volledig over (du'uh), maar eens ge terug buiten bent hebt ge terug even veel honger als dervoor :/
Ge moet misschien eens de verpakking en het dooske proberen, 'k heb me laten vertellen dat dat meer smaak heeft en beter vult

Ook de voedingswaarde zou hoger zijn


