Archief - vegetarisme

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

En?


  • Totaal aantal stemmers
    386
  • Opiniepeiling gesloten.

^MystiQ

Legacy Member
Killer Queen zei:
zn punt was eerder da legkippen ook maar heel hun leven in miserabele omstandigheden leven om ook de zogezegde dierevrienden van eitjes te voorzien
en dat melkkoeien ook ni veel anders zien dan de muur van de stal en dag in dag uit gemelkt worden om ook de zogezegde dierenvrienden van zuivelproducten te voorzien

Inderdaad, daarom dat ik ook iets 'heb' tegen vegetariërs met hun hypocriet geod, ofwel ben, je veganist ofwel vleeseter maar niets er tussenin :)

Razzia

Legacy Member
vleeseter, heb niets tegen veggies maar als ze aan menne kop komen zagen da vlees slecht is dan kunnen ze de pot op

iedereen eet wat ie wil

vlees :love:

_DM_

Legacy Member
Razzia` zei:
vleeseter, heb niets tegen veggies maar als ze aan menne kop komen zagen da vlees slecht is dan kunnen ze de pot op

iedereen eet wat ie wil

vlees :love:

Dikke seconded :)
Heb genoeg vrienden die vegetariêr zijn, die kijken wel eens vies als ik ne lekkere steak me frieten aan het eten ben maar daar blijft het bij.
Dat en het feit dat het niet kan schelen :D

denkimi

Legacy Member
Killer Queen zei:
zn punt was eerder da legkippen ook maar heel hun leven in miserabele omstandigheden leven om ook de zogezegde dierevrienden van eitjes te voorzien
en dat melkkoeien ook ni veel anders zien dan de muur van de stal en dag in dag uit gemelkt worden om ook de zogezegde dierenvrienden van zuivelproducten te voorzien

koeien zitten alleen in de winter binnen, tijdens de zomer lopen die buiten.

madior

Legacy Member
Ik eet vlees, veel zelfs, maar kheb niets tegen vegies

ik ken iemand die veggie is omdat hij zegt dat het gezonder is, maar hij rookt wel massas...

.TiTipower

Legacy Member
Ik eet dus totaal geen groenten. Niet rauw en niet gekookt. Enkel wortels en appels eet ik.
Eet wel veel soep, drink veel fruitsapkes, dus krijg men dosis vitamine wel binne.

Heb dit al sinds de dag ik gebore ben, en heb nog na 18 jaar geen gezondsheidprobleme ondervonde...

Meat makes you strong.

Gavin

Legacy Member
.TiTipower zei:
Ik eet dus totaal geen groenten. Niet rauw en niet gekookt. Enkel wortels en appels eet ik.
Eet wel veel soep, drink veel fruitsapkes, dus krijg men dosis vitamine wel binne.

Heb dit al sinds de dag ik gebore ben, en heb nog na 18 jaar geen gezondsheidprobleme ondervonde...

Meat makes you strong.
exact dezelfde shizzle hier!
enkel ook geen wortelen en appels, wel spinazie

voor de rest hetzelfde verhaaltje, buiten 20 al

@silent_spring@

Legacy Member
Ik ben zelf ook vleeseter, heb in mijn échte puberjaren wel ns zitten denken om veg te worden, ma uiteindelijk toch maar laten varen.

Oh ja, de mensen die gedegouteert raken vn nen biefstuk; ge moet deftig vlees kopen bij uwen beenhouwer he... meestal verkopen die beenhouwers u zomaar wat aan de prijs van 'filet pur' bijvoorbeeld.
Nu ja, mijn grootvader is altijd beenhouwer geweest en ik werk zelf 2 keer op de maand in een beenhouwerij dus ja...
ik moet wel toegeven dat ik nu wel iets minder graag americain of zwarte pens eet ofzo, als 'k zag hoe da gemaakt werd...brrrr...

mcR

Legacy Member
zeker een vleeseter, maar heb ook respect voor mensen die dat niet willen!

wat ik wel dom vind, is dat sommige mensen dan wél vis of kip eten..
je bent het of je bent het niet.

zelf zou ik geen veggi kunnen zijn!

Atrox

Legacy Member
Kzou een biefstuk met peperroomsaus niet kunnen late ligge! :(

Vandaag nr de McDonalds geweest, alleen ma voor kameraden plezier te doen.
Veels te duur voor wa ge krijgt imo. Geef mij ma de kebabzaak aant station ^^

w00tw00t

Legacy Member
Atrox zei:
Vandaag nr de McDonalds geweest, alleen ma voor kameraden plezier te doen.
Veels te duur voor wa ge krijgt imo.

+ ook nog ongezond. Hartkwalen, depressies, maagproblemen, ...
in feite betaalt ge geld om u eige van binne uit te rotte

cool_boy_ke

Legacy Member
Ja, als al het vlees van McDonalds was, dan zou ik ook veggie worden :)
Vroeger was dat eten daar zo lekker (toen ik klein was). Nu zou ik véél liever een goeie biefstuk hebben =)

denkimi

Legacy Member
Atrox zei:
Kzou een biefstuk met peperroomsaus niet kunnen late ligge! :(

Vandaag nr de McDonalds geweest, alleen ma voor kameraden plezier te doen.
Veels te duur voor wa ge krijgt imo. Geef mij ma de kebabzaak aant station ^^

duur? voor 5 euro hebt ge een complete menu. behalve een frietkot of een pitazaak zijn er niet veel plaatsen waar ge goedkoper gaat kunnen eten.

DieselPower

Legacy Member
Ik eet geen vlees en zoek geen kruistocht te voeren tegen vleeseters, elk z'n eigen keuzes. Dit werkt natuurlijk ook in twee richtingen en ik moet mij aan niemand verantwoorden over mijn waarom ;)

w00tw00t

Legacy Member
den-kimi zei:
duur? voor 5 euro hebt ge een complete menu. behalve een frietkot of een pitazaak zijn er niet veel plaatsen waar ge goedkoper gaat kunnen eten.

voor 6 euro kank nen groten kebab bestellen en zit ik serieus vol mee. McDonalds menu is gewoon niet genoeg voor mij

Quilombo

Legacy Member
de mac is wreed raar, ge bestelt daar superveel, uwen honger is volledig over (du'uh), maar eens ge terug buiten bent hebt ge terug even veel honger als dervoor :/

_DM_

Legacy Member
Quilombo zei:
de mac is wreed raar, ge bestelt daar superveel, uwen honger is volledig over (du'uh), maar eens ge terug buiten bent hebt ge terug even veel honger als dervoor :/

Ik toch niet hoor, als ik zo'n volledige menu op heb heb ik heus wel goed gegeten...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan