Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
u tabel klopt niet, als ik vergelijk me een van de weinige omnivoren, nl. het varken dan hebben die geen klauwen, geen scherpe tanden, sterk ontw,ikkelde kaakspieren, ...democracy02 zei:ochja, dacht ook te hebben gelezen da veeteelt veel meer land/moeite vergt... dus internationaal vegetarisme is een goede oplossing tegen de wereldhonger.
maja, de idioten die de wereld regeren zitten nie in met de wereldhonger en het milieu en dergelijke... die geven alleen om macht en centen.
ksnap nie wa er verkeerd is met tegen je instincten in te gaan.
moesten we allemaal vegetarisch leven zouden onze genen na enkele honderd jaar wss al helemaal veranderd zijn.. zodat ons lichaam nog beter geschikt is voor vegetarisch te leven.
de mens is altijd trots om te zeggen dat het geen dier is omda het boven de instincten staat, ma als ze iets moeten opgeven zoals vlees dan komen ze direct af met shit zoals "het is onnatuurlijk".
@genious over "de mens is een omnivoor"
http://users.telenet.be/psy/meanttoconsume.JPG (fixed)
en nee, ik kak nie op mensen die vlees eten en begrijp ze weljust pointing out some facts
.. ik ruik ook liever m'n lichaamsgeur en scheten als ik lange tijd vegetarisch leef vgl. met als ik vlees eet.
Bah, als er 1 restaurant(keten) staat voor een culinaire holocaust, dan is dat McDonnalds wel! Nog nooit eerder zo'n rommel gegeten als daar. Een plaatselijk frituurke is daartegen vergeleken een vijfsterrenrestaurant.Hmgrwngd zei:Iemand zin in een hamburger van de McDonalds ?![]()
Vettig en ongezond ja, maar dan wel kwaliteits ongezond 
Het mag dan wel kwaliteit zijn, het smaakt echt slecht. Een hamburger bij de lokale beenhouwer smaakt véél beter. Maar ik geniet meer van een ribstuk, steak of lamsgebraad in plaats van hamburgers ...boogje zei:McDonalds heeft nochtans kwalitetisvlees. en neen, ik zever niet, het is keer op keer aangetoond dat McDonalds trouwens een van de meest strenge controles heeft omdat ze zich daar geen enkel foutje kunnen veroorlovenVettig en ongezond ja, maar dan wel kwaliteits ongezond
![]()
Vlees kan héérlijk bereid worden, zeker nu wanneer het wildseizoen eraan komt.boogje zei:McDonalds heeft nochtans kwalitetisvlees. en neen, ik zever niet, het is keer op keer aangetoond dat McDonalds trouwens een van de meest strenge controles heeft omdat ze zich daar geen enkel foutje kunnen veroorlovenVettig en ongezond ja, maar dan wel kwaliteits ongezond
![]()
(voor af en toe)Avondland zei:Bah, als er 1 restaurant(keten) staat voor een culinaire holocaust, dan is dat McDonnalds wel! Nog nooit eerder zo'n rommel gegeten als daar. Een plaatselijk frituurke is daartegen vergeleken een vijfsterrenrestaurant.
Dat mensen een grondige hekel hebben aan McDonnalds en zijn verderfelijke clown kan ik goed mee inkomen. Weg met die handel!
ComputerVISTA zei:Gij noemt dat een restaurant? Bah... Hoe ge dat zo kunt noemen, 't is een affront voor elk zichzelf respecterend 'degelijk' restaurant.
cool_boy_ke zei:Ik ben een op en top "vleeseter".
Mensen die geen vlees eten snap ik niet echt. Meestal zijn het van die domme excuusjes zoals 'die dieren hebben recht op leven' enzovoorts maar zelf eten ze wel eieren, drinken melk, eten producten die komen van dieren (gebakjes et cetera) waarvan die dieren meestal alleen maar leven voor hun melk/eitjes en dan worden afgedankt ...
BEEF RULES

cool_boy_ke zei:Ik ben een op en top "vleeseter".
Mensen die geen vlees eten snap ik niet echt. Meestal zijn het van die domme excuusjes zoals 'die dieren hebben recht op leven' enzovoorts maar zelf eten ze wel eieren, drinken melk, eten producten die komen van dieren (gebakjes et cetera) waarvan die dieren meestal alleen maar leven voor hun melk/eitjes en dan worden afgedankt ...
BEEF RULES

cool_boy_ke zei:Ik ben een op en top "vleeseter".
Mensen die geen vlees eten snap ik niet echt. Meestal zijn het van die domme excuusjes zoals 'die dieren hebben recht op leven' enzovoorts maar zelf eten ze wel eieren, drinken melk, eten producten die komen van dieren (gebakjes et cetera) waarvan die dieren meestal alleen maar leven voor hun melk/eitjes en dan worden afgedankt ...
BEEF RULES
w00tw00t zei:Vegans eten niks dierlijks. Vegetariers eten geen vlees.
Nah, die vetzakken smijten overal augurken tussen. Bah enzo.Hmgrwngd zei:Iemand zin in een hamburger van de McDonalds ?![]()