GMotha
Legacy Member
Boah, "te veel"...reteiP zei:Vegetariërs denken iets te veel na imo...![]()
Veel vegetariërs zijn meelopers (wel funny dat er iemand beweert dat vlees eten kuddegedrag is, dan kunnen we hetzelfde zeggen over sex, urineren, ademen, of minder absurd: groenten eten). Daarmee bedoel ik oa degenen die zeggen dat ze veggie zijn en toch vis eten. Of degenen die geen vlees eten omdat Straight-edge cool is. Etc...
. Het is maar al te absurd van je stempel te willen doordrukken! Doe waar je je goed bij voelt.
.
