ComputerVISTA
Legacy Member
!2u55!4n zei:Het is heel goed gesteld met de overbevissing. Ongeveer de helft van de vis komt uit eigen kweek (elk jaar meer en meer, dus overbevissing is misschien niet onmiddellijk aan de orde).
Los daarvan doe ik het niet voor de beestjes te beschermen ofzo é. Eigen voorkeur zonder andere belangen.
Ja het gaat goed ook omdat ze veel verboden en limieten moete opleggen hebben of er waren vissen op het uitsterven bedreigd door overbevissing.
En een gekweekte vis is nooit hetzelfde als een visje dat uit het wild komt
Zalm is een schoon voorbeeld daravan 
captain asshole zei:Het ligt misschien aan mij, maar een groentenburger lijkt verdacht veel op de inhoud van mijn maag na een zeven gangen menu![]()

Nee da's echt wel goed hoor, van smaak toch...
Maar moest ik geen vlees meer eten jah... dan zou het triestig gesteld zijn met mij dara ik vele groeten niet mag eten.
