Archief - Trek uw plant !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

viewer

Legacy Member
firewulf1 zei:
waarom stoppe me examens :s dan zouk juist beginne :p

zeker een no-go :p Als ik een tijdje "intensief" wiet rook (pak één per dag ofzo), dan merkt ge da toch serieus aan uw geheugen en uw fitheid enzo hoor :p)

en over cocaine, da spul is op zich mss nog nie zo slecht, maar hetgeen waarmee ze da versnijden, daarvan weet ge helemaal nie wat het is.

spray-bunny

Legacy Member
viewer zei:
en over cocaine, da spul is op zich mss nog nie zo slecht, maar hetgeen waarmee ze da versnijden, daarvan weet ge helemaal nie wat het is.
Je zou eens moeten weten waarmee sommige telers/dealers wiet behandelen.:x Bij cocaine weet je tenminste nog dat er met gefoefeld is.

Decay

Legacy Member
Trouwens die pijnbestrijding is niet enkel tegen chronische pijn goed... de gemmiddelde persoon is nu eenmaal overstressed, weed zal een heilend psychisch effect op hun hebben zolang ze niet vergeten het niet te vaak te gebruiken.

Ma ja e:
"Wiet is positief op het vlak van relaxatie: het kalmeert weldegelijk de zenuwen en kan zorgen voor een relaxte, ongestresseerde roes."

Dat zeg ik net mister know it all.

ohnee, zeg het ons asjeblieft !!! dat zou de hele discussie door elkaar halen

Nog nooit prijs gewonnen voor het maken van de meest irritante opmerkingen? Nu wel! Proficiat!

^MystiQ

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
Zeggen we je lekker toch niet, jij bent een br33z4h :p

De eerste keer zijt ge heel erg ziek, moet je je longen uitkotsen en kun je niet helder denken voor een paar weken. Je krijgt ook veel puisten en heel veel diarree

:rofl: Strijkgaan met zo een uitspraken :p

$anka

Legacy Member
spray-bunny zei:
Je zou eens moeten weten waarmee sommige telers/dealers wiet behandelen.:x Bij cocaine weet je tenminste nog dat er met gefoefeld is.

idd, de alombekende haarlak truk enzo

ook gezond ze, wa haarlak ligge smore :ironic:

Fr3aK

Legacy Member
Of zand erdoor geblazen, of hydrokweek, ...

Bij cocaïne moogde er zeker van zijn da ze da versnijden me bloem, waspoeder of iets anders, wat niet echt schadelijk is.

metaphore

Legacy Member
als ge uwe wiet in de shop gaat halen kunt ge toch vrij zeker van zijn dat ze daar geen boecht doordraaien?

of zit ik hier mis?

viewer

Legacy Member
metaphore zei:
als ge uwe wiet in de shop gaat halen kunt ge toch vrij zeker van zijn dat ze daar geen boecht doordraaien?

of zit ik hier mis?

hier zit ge mis :p

die kopen hun wiet ook vooral van kleine huiskwekers, de grootste amateurs dus :p (want daar zitten die wetten ook zo gek in elkaar)

*Bios*

Legacy Member
metaphore zei:
als ge uwe wiet in de shop gaat halen kunt ge toch vrij zeker van zijn dat ze daar geen boecht doordraaien?

of zit ik hier mis?

Ze draaien de grootste boecht in hun wiet om het zwaarder te laten maken (of heviger).

Maken ze amnesia niet met chloor trouwes?

noreeeee

Legacy Member
Fr3aK zei:
Of zand erdoor geblazen, of hydrokweek, ...

Bij cocaïne moogde er zeker van zijn da ze da versnijden me bloem, waspoeder of iets anders, wat niet echt schadelijk is.

Kheb van horen zeggen ook soms glas :s? Maar dat zal wel niet waar zijn hopelijk :p?

Moloch

Legacy Member
ToMB zei:
een pintje kan toch wel eens smaken en medisch gezien is daar niets mis mee, het is zelfs eens goed voor je lichaam... , dus waarom zo negatief over alcohol, het meteen bestempelen als slecht en 'enkel goed als je happy wil zijn' idee vind ik persoonlijk er toch altijd over.

lol? goed voor u lichaam? weet ge, der is een reden waarom men over een "bierbuik" spreekt é, dan nog maar te zwijgen over u nieren die afzien door da bier...

medisch gezien niets mis mee? zoek eerst eens op google voor zo antwoorden te geven danku :p

bier is SLECHTER dan wiet, klein voorbeeld: hoeveel ongelukken (met of zonder doden) zijn er al nie geweest door mensen die zat achter het stuur kruipen? ENORM veel, hoeveel door stoned achter het stuur te zitten? nog nooit van gehoord tbh..

en dan gaan de mensen moord en brand roepen over wiet, terwijl the most used drug gewoon legaal dag in dag uit gebruikt word nl alcohol.., weet ge, ik kom liever iemand tegen die stoned is, dan zo ne zatte kloot die nie weet dat em leeft en zo agressief loopt als em groot is

zwijg mij aub van zatte mensen, nieuwe huurder van ons appartement had een verrassingske voor ons, ik kom savonds thuis van twerk en baf, trap ik toch wel nie in ne hoop kots zeker? en nu denkt ge toch nie dat den diene da opgekuist heeft é, zo bal aan de ingang van het appartement, alsek er hem mee confronteerde wist em het zogezegd nie meer, maar theeft er wel 3 dagen gelegen...

kan zo blijven doorgaan maja, mensen moeten het willen aanvaarden ook e..

cool_boy_ke

Legacy Member
Maarja, weed gebruikers zijn ook wel minder dan alcoholisten ...

En ik denk dat als je wiet hebt gesmoort, je liever relaxt dan te gaan rijden ? (kweetni, kheb nog nooit drugs genomen, kdenk nu aan MTV clipkes ofzo)

Kvind wel dat cannabis legaal moet worden (met strikte 18+ wet)

metaphore

Legacy Member
Moloch zei:
lol? goed voor u lichaam? weet ge, der is een reden waarom men over een "bierbuik" spreekt é, dan nog maar te zwijgen over u nieren die afzien door da bier...

medisch gezien niets mis mee? zoek eerst eens op google voor zo antwoorden te geven danku :p

bier is SLECHTER dan wiet, klein voorbeeld: hoeveel ongelukken (met of zonder doden) zijn er al nie geweest door mensen die zat achter het stuur kruipen? ENORM veel, hoeveel door stoned achter het stuur te zitten? nog nooit van gehoord tbh..

en dan gaan de mensen moord en brand roepen over wiet, terwijl the most used drug gewoon legaal dag in dag uit gebruikt word nl alcohol.., weet ge, ik kom liever iemand tegen die stoned is, dan zo ne zatte kloot die nie weet dat em leeft en zo agressief loopt als em groot is

zwijg mij aub van zatte mensen, nieuwe huurder van ons appartement had een verrassingske voor ons, ik kom savonds thuis van twerk en baf, trap ik toch wel nie in ne hoop kots zeker? en nu denkt ge toch nie dat den diene da opgekuist heeft é, zo bal aan de ingang van het appartement, alsek er hem mee confronteerde wist em het zogezegd nie meer, maar theeft er wel 3 dagen gelegen...

kan zo blijven doorgaan maja, mensen moeten het willen aanvaarden ook e..

Bierbuik is meestal geen gevolg van alcoholgebruik maar van het eten dat je eet omdat je honger krijgt van bier drinken.
U nieren ondervinden 0,0% last van alcoholgebruik

Alcohol is voor vele zaken goed, als voornaamste voorkomt hij arterosclerose een ziekte die in onze westerse maatschappij vrij veel voorkomt en vaak dodelijke afloop kent.

Het ging trouwens ook over matig alcoholgebruik en geen alcoholisme hé :)
Cannabis heeft voor zover ik weet nog altijd geen enkel goed effect.

(ik ben wel niet tegen cannabis maar ik wou dit toch even melden.)

Destroyer

Legacy Member
Fr3aK zei:
Of zand erdoor geblazen, of hydrokweek, ...

Bij cocaïne moogde er zeker van zijn da ze da versnijden me bloem, waspoeder of iets anders, wat niet echt schadelijk is.

bloem ziet ge, heeft een licht andere kleur heb ik mij laten vertellen, tis iets anders da ze erbij doen, iets tegen keelpijn ofzoiets, het verdooft in alle geval ook. als ge pech hebt ist zelfs puur da product, maar de helft weet het toch nie :lol:

waspoeder i dont think so

DA_MadAce

Legacy Member
metaphore zei:
Bierbuik is meestal geen gevolg van alcoholgebruik maar van het eten dat je eet omdat je honger krijgt van bier drinken.
U nieren ondervinden 0,0% last van alcoholgebruik

Alcohol is voor vele zaken goed, als voornaamste voorkomt hij arterosclerose een ziekte die in onze westerse maatschappij vrij veel voorkomt en vaak dodelijke afloop kent.

Het ging trouwens ook over matig alcoholgebruik en geen alcoholisme hé :)
Cannabis heeft voor zover ik weet nog altijd geen enkel goed effect.

(ik ben wel niet tegen cannabis maar ik wou dit toch even melden.)

Cannabis kent veel medecinale effecten. Is onder andere pijnverzachtend (zonder bijwerkingen, wat van veel conventionele pijnstillers niet gezegd kan worden) en het is al enkele decenia geweten dat cannabis een heilzaam effect heeft voor astma-patiënten. :)

Destroyer

Legacy Member
Moloch zei:
bier is SLECHTER dan wiet, klein voorbeeld: hoeveel ongelukken (met of zonder doden) zijn er al nie geweest door mensen die zat achter het stuur kruipen? ENORM veel, hoeveel door stoned achter het stuur te zitten? nog nooit van gehoord tbh..

er zijn er al genoeg stoned tegen nen boom reden ofzo ze, hangt er allemaal vanaf hoeveel ge van wa ophebt, en meestal ist de combinatie die het em doet;) nie da ik iets tegen wiet heb, of tegen alcol, kvind da ge zoiets voor u eigen beslist

viewer

Legacy Member
Moloch zei:
bier is SLECHTER dan wiet, klein voorbeeld: hoeveel ongelukken (met of zonder doden) zijn er al nie geweest door mensen die zat achter het stuur kruipen? ENORM veel, hoeveel door stoned achter het stuur te zitten? nog nooit van gehoord tbh..


wat een belachelijk voorbeeld is da nu...

da moet wel proportioneel zijn met het aantal mensen dat die drug gebruikt he jong :/.
Zo kunde wss net zo goed bewijzen dat (pakweg) heroine niet zo gevaarlijk is als bier, aangezien er jaarlijks veel meer sterven tgv biergebruik.

Decay

Legacy Member
Osi` zei:
Zand in wiet? Dan zou je het wel merken en horen hoor, dat knettert
Glas in wiet? ROFL :')
Haarlak? Zou je wel ruiken of proeven hoor ..

Maja, ik let niet op zulke dingen, zolang het me stoned maakt en lekker smaakt, ist helemaal oké voor mij. :p

En Poppers is idd geen trip middel, maja, zal idd door die hoge bloeddruk zijn dat je bepaalde dingen soms dubbel zie enzo. Maja, kheb er mij ook geamuseerd, maar het houdt u zo hard wakker enal, da's hatelijk.

Awel, hebt gij uwe wiet nog nooit horen knetteren? Je moet is letten op de kristallen vanonder in uw zakske, soms zie je er bijliggen die wat groter zijn. Wat is dat? Zand! Da van da glas vind ik ook maar overdreven, maar dat zand heb ik zelf al een paar keer voorgehad ze.

PolletPoulet

Legacy Member
Je moet gewoom een klein topje tussen je voorste tanden steken en blijve malen tussen je voorste tanden --> geknars = vervuild

Je vindt bijna nergens propere wiet meer btw
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan