lol? goed voor u lichaam? weet ge, der is een reden waarom men over een "bierbuik" spreekt é, dan nog maar te zwijgen over u nieren die afzien door da bier...
medisch gezien niets mis mee? zoek eerst eens op google voor zo antwoorden te geven danku
bier is SLECHTER dan wiet, klein voorbeeld: hoeveel ongelukken (met of zonder doden) zijn er al nie geweest door mensen die zat achter het stuur kruipen? ENORM veel, hoeveel door stoned achter het stuur te zitten? nog nooit van gehoord tbh..
en dan gaan de mensen moord en brand roepen over wiet, terwijl the most used drug gewoon legaal dag in dag uit gebruikt word nl alcohol.., weet ge, ik kom liever iemand tegen die stoned is, dan zo ne zatte kloot die nie weet dat em leeft en zo agressief loopt als em groot is
zwijg mij aub van zatte mensen, nieuwe huurder van ons appartement had een verrassingske voor ons, ik kom savonds thuis van twerk en baf, trap ik toch wel nie in ne hoop kots zeker? en nu denkt ge toch nie dat den diene da opgekuist heeft é, zo bal aan de ingang van het appartement, alsek er hem mee confronteerde wist em het zogezegd nie meer, maar theeft er wel 3 dagen gelegen...
kan zo blijven doorgaan maja, mensen moeten het willen aanvaarden ook e..