Archief - Trek uw plant !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hmgrwngd

Legacy Member
metaphore zei:
lol gij hebt precies weer ongeloofelijke pech gehad :)

Nee hoor; om eerlijk te zijn , ben ik (al verschillende keren) door het oog van de naald gekropen...

Maar als je allemaal auto's naast je hoort passeren, en het zwart wordt voor je ogen, dan nijp je ze hoor. ;)
Dan gaat je hartje wel effe harder slaan.

viewer

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Nee hoor; om eerlijk te zijn , ben ik (al verschillende keren) door het oog van de naald gekropen...

Maar als je allemaal auto's naast je hoort passeren, en het zwart wordt voor je ogen, dan nijp je ze hoor. ;)
Dan gaat je hartje wel effe harder slaan.

wow :eek:

ik vermijd toch meestal drukke plaatsen hoor, hoogstens wat door de stad kuieren ofzo... , liefst ergens comfortabel liggen ofzo, doen waar je zin in hebt :love:

maar kheb het dan ook nooit voorgehad dat alles zwart werd voor men ogen.

metaphore

Legacy Member
da heb ik nu eerlijk gezegd ook nog niet gehad :)
das volgens mij toch wel teken dat ge net iets teveel in de cake gedraaid hebt :D

kheb mij al wel is super slecht gevoeld en feitelijk niet meer kunnen beween van de slechtheid, maar da was na een half uurke over en dan kon ik rustig verder doen. da was dan ook eerder door de combinatie met alcohol

no_way2go

Legacy Member
Ik ken het gevoel... ook al voorgehad dat ik een halfuur of een kwartier zonder te bewegen op men bed of in de zetel heb gelegen.

De enige echt slechte ervaring die ik heb gehad met "drugs" is een alcoholvergiftiging een paar jaar gelden. Liever wat passief liggen door de ganja dan hoor.

Btw: ook al zand tegengekomen, echt grappig wanneer mensen u denken te kunnen afrippen

cuda

Legacy Member
aangezien er in deze thread meer dan alleen over trek je plant wordt gepraat up ik hem omdat ik een vraag heb.
ik heb ooit is gehoord dat je wnr je pyschedelische drugs gebruikt je best er een maand tussenlaat tussen de keren dat je gebruikt
nu is dit waar?
want heb nu ne maat die redelijk veel van die drugs ( drietal keer per week ) gebruikt en mss als ik bewijs had zou ik hem een mss tot bedaren kunnen brengen :s

Kepa

Legacy Member
cuda zei:
ik heb ooit is gehoord dat je wnr je pyschedelische drugs gebruikt je best er een maand tussenlaat tussen de keren dat je gebruikt
nu is dit waar?
bwah, hangt af wat uw redenen zijn?

indien ge over effecten spreekt is er niet echt een demper op. ALs ge het nu over paddo's hebt is er een urban legend dat ge een maand moet wachten om de effecten maximaal te voelen. Afhankelijk van uw type en hoeveelheid moet er idd tijd tussen zijn (een week of 2), maar ik ken ook mensen die meerdere trips per week hebben meegemaakt (truffels hadden psylocine en mckennai paddo's psylocibine... werkten beiden na elkaar dus)

als het om gezondheidsredenen gaat... ja beh, dan is het beste er volledig afblijven :p. Als hij al 3keer per week tript dan zal hij niet om zijn lichaam bekommert zijn en gaat ge hem toch niet overtuigd krijgen.

Finarfin

Legacy Member
Dit hangt er van af natuurlijk. Er bestaan verschillende soorten psychedelische drugs. Bij sommige drugs onstaat er gewenning en zodoende kan het zelfs voorkomen dat je de eerste we(e)k(en) immuun bent voor de effecten.
Dus, welke drug is het precies? Of zijn het meerdere?

Kepa

Legacy Member
Finarfin zei:
Dus, welke drug is het precies? Of zijn het meerdere?
zullen wel meerdere zijn afleidend op de frequentie... aj dat was mijn eerste gedacht.
Misschien dat die weed ook onder pyschedelische drugs telt :p

cuda

Legacy Member
salvia, lsa en ook nog wiet
en het is meer om zijn gezondheid te doen.
ik heb geen problemen mee dat hij dat neemt maar ben gewoon bang da em zen lichaam serieus zit te verkloten door het zo vaak te nemen.

Kepa

Legacy Member
cuda zei:
salvia, lsa en ook nog wiet
en het is meer om zijn gezondheid te doen.
ik heb geen problemen mee dat hij dat neemt maar ben gewoon bang da em zen lichaam serieus zit te verkloten door het zo vaak te nemen.
tuurlijk, de salvia en weed zal nog meevallen... maar de lsa geregeld nemen is al een stapje verder. Persoonlijk zou ik me eerder zorgen maken over zijn geestestoestand dan zijn lichamelijke toestand.
Lichamelijk gaat hij pas effecten zien in een paar jaar (en het begint klein, zoals af en toe de simpele woorden niet kunnen herinneren.. zoals "voordeur" of "school"), maar stel dat die nu op een dag flipt zal het niet goed komen.

Ik ken veel mensen die gestopt zijn met wiet wegens gevoelens van paranoia (persoonlijk weinig last van, maar soit).. gecombineerd met lsa gaat die zijn gedachten op een dag eens te ver doordraaien imo. Nuja, ik ken je vriend niet...dus kan moeilijk oordelen. Ik zeg gewoon dat hij een een heel stabiele geest moet hebben om wekelijkske trippen lang te kunnen weerhouden.
Kende ook mensen die wekelijks lsd of paddotripje deden... allemaal zijn ze op een bepaalde dag zwaar beginnen vragen stellen over hun leven (gelukkig nooit iets ergs gebeurt, maar voor hetzelfde geld....).

persoonlijk zou ik hem voorstellen om eens een week of 2 zonder te doen... zien of zijn leven dan nog steeds goed verloopt. Indien hij het aankan çava, indien niet...dan gaat hijzelf al een stap verder zijn om het zelf te beseffen ;)

spray-bunny

Legacy Member
Die maand pauze is niet noodzakelijk nodig om lichamelijke klachten te vermijden, eerder om de trip psychologisch te verwerken.

tb-303

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Nee hoor; om eerlijk te zijn , ben ik (al verschillende keren) door het oog van de naald gekropen...

Maar als je allemaal auto's naast je hoort passeren, en het zwart wordt voor je ogen, dan nijp je ze hoor. ;)
Dan gaat je hartje wel effe harder slaan.


Rook al 16 jaar dagelijks 2-4 joints, ga wel alle dagen werken, nog nooit ziek geweest!!! of om andere redenen werkverlet gedaan, maar zo'n toestanden heb ik in 16 jaar en verschillende kilos verder nog nooit meegemaakt, zwart voor ogen enz, dat duid meer op een algemene ongezonde levenswijze (eten, drinken, vuilere shit enz....) en dat in combinatie met wiet, die alle energie uit u lijf trekt, ja dan versta ik het maar enkel van wiet of hasj kan i khet moeillijk geloven.

Hmgrwngd

Legacy Member
tb-303 zei:
een algemene ongezonde levenswijze (eten, drinken, vuilere shit enz....) en dat in combinatie met wiet, die alle energie uit u lijf trekt, ja dan versta ik het maar enkel van wiet of hasj kan i khet moeillijk geloven.

Mnee: het is echt heel simpel: bloeddrukverlaging kan tot bewusteloosheid leiden hoor: ik had al in geen 3uur gegeten denkik, en die cake was veel te zwaar.
Combineer dat met een stressmoment die beetje je angstgedachten triggert, en je krijgt het ferm benauwd.

Voor de rest ben ik in redelijk goeie staat van gezondheid: sport regelmatig; voldoende en gevariëerd eten; maximum 4units alcohol per week; enkel het eenmalig roken als ik op een feestje ben zou ik moeten afleren. :doh:
( "wat is dat in m'n hand hier? Ah, een sigaret! huh ? ")

LainoN.

Legacy Member
khoop het dat goe komt hehe , snap dat niet alcohol word ik agressief van en dat is legaal en jointje chill opt gemak illegaal ? :x pfff

Negatieve : Toch zou ik graag zonder joint eens kunnen slapen..

Fir3wulf

Legacy Member
vroegste dak daardoor is ben gaan slape is 8uur 's avonds. En dan 's morgens om 7uur nog kapot zijn van moeheid.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan