cuda zei:
salvia, lsa en ook nog wiet
en het is meer om zijn gezondheid te doen.
ik heb geen problemen mee dat hij dat neemt maar ben gewoon bang da em zen lichaam serieus zit te verkloten door het zo vaak te nemen.
tuurlijk, de salvia en weed zal nog meevallen... maar de lsa geregeld nemen is al een stapje verder. Persoonlijk zou ik me eerder zorgen maken over zijn geestestoestand dan zijn lichamelijke toestand.
Lichamelijk gaat hij pas effecten zien in een paar jaar (en het begint klein, zoals af en toe de simpele woorden niet kunnen herinneren.. zoals "voordeur" of "school"), maar stel dat die nu op een dag flipt zal het niet goed komen.
Ik ken veel mensen die gestopt zijn met wiet wegens gevoelens van paranoia (persoonlijk weinig last van, maar soit).. gecombineerd met lsa gaat die zijn gedachten op een dag eens te ver doordraaien imo. Nuja, ik ken je vriend niet...dus kan moeilijk oordelen. Ik zeg gewoon dat hij een een heel stabiele geest moet hebben om wekelijkske trippen lang te kunnen weerhouden.
Kende ook mensen die wekelijks lsd of paddotripje deden... allemaal zijn ze op een bepaalde dag zwaar beginnen vragen stellen over hun leven (gelukkig nooit iets ergs gebeurt, maar voor hetzelfde geld....).
persoonlijk zou ik hem voorstellen om eens een week of 2 zonder te doen... zien of zijn leven dan nog steeds goed verloopt. Indien hij het aankan çava, indien niet...dan gaat hijzelf al een stap verder zijn om het zelf te beseffen
