Archief - Trek uw plant !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

$anka

Legacy Member
een goei warm hasj chocomelkske voor het slapen gaan. ge zult wel goe slapen :)

Godzilla*Akira

Legacy Member
Probleem is natuurlijk dat je bij het eten/drinken van wiet/hasj is de dosering.
Toch als het de eerste keer is, het duurt ook langer voor het effect intreed. Daardoor zijn er wel vele dat er een beetje de veel van eten.

Weinig ervaring daarin, enkel eens een cake gegeten van checkpoint. Was er niet van onder de indruk. Zal wel meer aan de coffeeshop liggen kwa bereiden/hoeveelheid.

viewer

Legacy Member
wow,hash heeft veel interessante mogelijkheden...

toch mijn bestelling voor na de exames eens gaan aanpassen precies :woohoo:

Bonk

Legacy Member
$anka zei:
een goei warm hasj chocomelkske voor het slapen gaan. ge zult wel goe slapen :)



teffect hiervan komt niet direct.

Had es gedaan, khad et me ferm beklaagd, en kging frietje gaan halen. Man toen begon et pas, kzat doar te zweten en te doen, dan boeftje gedaan en dan pas wassek echt chill wasted ^^. Niet voor teveel te doen, je moet er nogal veel insmijten :ironic:

metaphore

Legacy Member
Heeft er iemand een goei recept voor ne spacecake?
Kga er volgend semester ene maken, maar ik wil daar geen verspilling van hebben... dus doseringen enzo zouden wel handig zijn :)

Hmgrwngd

Legacy Member
haha, spacecake; DE sociaal aanvaarde manier om volledig slecht te gaan in je kopje.

Als ik toch nog mensen effe iets nuttigs kan vertellen: iedereen doet wat ze willen, ongeacht wat iedereen ook zegt. ;)
Maw ik ga zeker nie zeggen da het een verspilling is (wa volgens mij echt zo is) , en da het soms zwaarder aankomt dan je denkt (wa ook vaak zo is) ,
maar lees dit goed : Ga NIET in het verkeer als je spacecake gebruikt hebt.
Dat is vragen om problemen.

metaphore

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
haha, spacecake; DE sociaal aanvaarde manier om volledig slecht te gaan in je kopje.

Als ik toch nog mensen effe iets nuttigs kan vertellen: iedereen doet wat ze willen, ongeacht wat iedereen ook zegt. ;)
Maw ik ga zeker nie zeggen da het een verspilling is (wa volgens mij echt zo is) , en da het soms zwaarder aankomt dan je denkt (wa ook vaak zo is) ,
maar lees dit goed : Ga NIET in het verkeer als je spacecake gebruikt hebt.
Dat is vragen om problemen.

Ik kan al niet met nen auto rijden dus da is al geen probleem :)
en fietsen is dan waarschijnlijk ook niet hetgeen ik wil doen.

Wij doen dat gewoon samen met wat maten op kot, kheb nog nooit gewoon gesmoord ff rap om dan ergens naartoe te gaan ofzo.
Meestal blijft dat binnen de muren.

Behalve op festivals :)
maar als ge daar langst de kant ligt te crashen is da op zich nog nie zo erg :p

Hmgrwngd

Legacy Member
metaphore zei:
en fietsen is dan waarschijnlijk ook niet hetgeen ik wil doen.

Mja, als je dat voelt opkomen, en je begint opeens je wazig te voelen, en het wordt half zwart voor je ogen: 1 van de meest angstaanjagende dingen daje maar kan meemaken. :lol:

metaphore

Legacy Member
als ge zoiets post krijg ik feitelijk alleen maar meer zin om toch te gaan fietsen :)

de hashpudding dak had gemaakt viel uiteindelijk nog mee, goe weg van geweest, maar niet te hard ofzo, feitelijk was het de perfecte dosis. Ik hoop dat ik bij de cake hetzelfde kan bereiken :)

metaphore

Legacy Member
lol, leuke filmpjes...
bloem rustig toevoegen *kap*
chocolade rustig toevoegen *kap*

dieje mens heeft geen geduld :p

zo wiet boter maken lijkt mij toch om een of andere reden verspilling. Volgens mij is dan niet al die thc eruit maar soit :p

Als ik cake ga maken gaat het er ook fijngehakt in, niet in de boter...
ge moogt proeven dat daar verse bladgroenten inzitten :p

viewer

Legacy Member
die wietcapucino moet ik toch ook eens proberen ze :love:

is da capucino-effect ook haalbaar met zo'n senseo koffiezet? (want ik heb alleen een gewone koffiezetter hier, maar een senseo is nog wel te vinden :p )

en hoe doetie da eigenlijk? hij laat de wietroom in zen kopje, laat er dan de koffie inlopen en voegt dan gewone melk toe?

metaphore

Legacy Member
viewer zei:
die wietcapucino moet ik toch ook eens proberen ze :love:

is da capucino-effect ook haalbaar met zo'n senseo koffiezet? (want ik heb alleen een gewone koffiezetter hier, maar een senseo is nog wel te vinden :p )

en hoe doetie da eigenlijk? hij laat de wietroom in zen kopje, laat er dan de koffie inlopen en voegt dan gewone melk toe?

als ge dat met uwe senseo doet hebt ge koffie met room hé :)

tgaat er gewoon om dat ge THC-room hebt, desnoods doet ge dat op uwen ijskreem ofzo hé :p

Hmgrwngd

Legacy Member
metaphore zei:
als ge zoiets post krijg ik feitelijk alleen maar meer zin om toch te gaan fietsen :)

Ja, en lekker onder een auto komen en lekker mogen voor alles (ziekenhuiskosten en verzekering en schade) opdraaien omdat je eens high wou raken. ;)

Leer van andere mensen; en ik ga zeker nie zeggen da ik alles weet of DE autoriteit ben, maar spacecake is naar mijn persoonlijke mening 1 van de gevaarlijkste dingen als je moet deelnemen in het verkeer. ;)
(slaapmiddelen misschien het gevaarlijkste ... makom :p )

metaphore

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Ja, en lekker onder een auto komen en lekker mogen voor alles (ziekenhuiskosten en verzekering en schade) opdraaien omdat je eens high wou raken. ;)

Leer van andere mensen; en ik ga zeker nie zeggen da ik alles weet of DE autoriteit ben, maar spacecake is naar mijn persoonlijke mening 1 van de gevaarlijkste dingen als je moet deelnemen in het verkeer. ;)
(slaapmiddelen misschien het gevaarlijkste ... makom :p )

lol gij hebt precies weer ongeloofelijke pech gehad :)
da gaat dan al eens nekeer drugs proberen en komt onder nen auto terecht... ge zoudt voor minder af die dingen blijven :D
mja ik blijf wel rustig op men kot zitten dan :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan