Archief - Trek uw plant !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

noreeeee

Legacy Member
Decay zei:
Awel, hebt gij uwe wiet nog nooit horen knetteren? Je moet is letten op de kristallen vanonder in uw zakske, soms zie je er bijliggen die wat groter zijn. Wat is dat? Zand! Da van da glas vind ik ook maar overdreven, maar dat zand heb ik zelf al een paar keer voorgehad ze.

glas sloeg op de cocaine en ik zei dat ik het maar heb van hore vertellen en het zelf niet weet. Ik vroeg hier gewoon of het waar was:sop:

metaphore

Legacy Member
DA_MadAce zei:
Cannabis kent veel medecinale effecten. Is onder andere pijnverzachtend (zonder bijwerkingen, wat van veel conventionele pijnstillers niet gezegd kan worden) en het is al enkele decenia geweten dat cannabis een heilzaam effect heeft voor astma-patiënten. :)

THC heeft inderdaad een bronchoverwijdend effect. Maar de teer en nicotine hebben het tegenovergestelde effect dus echt schitterend zijn de resultaten meestal niet.

hoe stoppen ze btw zand in uwe cannabis?
als ge in knoppen koopt is da toch nogal moeilijk om der in te steken?
en haarlak??? da zou ge toch rieken zeker?

kweet niet wat ze er mee doen maar ik heb er in elk geval nog nooit last van gehad, en ik heb nog nooit zand in een zakje zien zitten of want dan ook...
Als er zand in cananbis zat zou da trouwens constant knetsen... bij sommige weed knets dat inderdaad... kheb mij laten wijsmaken dat dit van het vocht is.
Bij zelfkweek heb ik het trouwens ook al gehad en dieje stopte daar echt geen zand in zenne :p

DA_MadAce

Legacy Member
Wiet kan ook lichtjes knetteren als er zaadjes in zitten. Vooral afrikaanse heeft dit.

Decay

Legacy Member
Osi` zei:
Heb het dan ook nooit gehad hoor :) Kheb nooit kristallekes gezien onder m'n zak, enige wak gezien heb was witte witte puntjes (THC) of groen gruis :)
Maja, ik haal mijn wiet dan ook niet meer in coffeeshops

Awel die kristallekes zijn THC, dat wist je toch? Als je bv geen wiet meer hebt moet je gewoon al je zakjes nemen, een mes en een blad papier. Je snijdt die zakjes open langst de kant en schraapt dan met dat mes alle korreltjes van de binnekant van het zakje op een wit blad. Als je dat dan gewoon op je tabak strooit ben je stoned, en heel leuk stoned omdat je de bij-effecten van de plant zelf niet hebt (teer en nog andere stoffen die in de bloemekes zelf zitten) maar enkel de werkzame stof oprookt. Grootste nadeel natuurlijk is dat je nog altijd tabak moet gebruiken. :) ik heb dat wel gedaan enkel met zakjes waar mijn eigen kweek ingezeten had. Dus geen zand enzo van die shit.

Fr3aK

Legacy Member
Das gene zever ze... het poeder da in TL-buizen zit draaien ze er ook geregeld door...

En als ge goeie wiet wilt moet ge zelf kweken eh ;)

Kepa

Legacy Member
metaphore zei:
Bierbuik is meestal geen gevolg van alcoholgebruik maar van het eten dat je eet omdat je honger krijgt van bier drinken.
U nieren ondervinden 0,0% last van alcoholgebruik

Alcohol is voor vele zaken goed, als voornaamste voorkomt hij arterosclerose een ziekte die in onze westerse maatschappij vrij veel voorkomt en vaak dodelijke afloop kent.

Het ging trouwens ook over matig alcoholgebruik en geen alcoholisme hé :)
Cannabis heeft voor zover ik weet nog altijd geen enkel goed effect.
alcohol heeft zeker zijn voordelen... in veel landen is het de gewoonte om gewoon met wat sterke drank de maagklachten te verhelpen. Het dood gewoon genoeg ongewenste binnendringers en de alcoholische dranken op zich bevatten ook "gezonde" stoffen. Da's het voordel aan alcohol, je moet het niet met een andere drugs mengen (zoals tabak bij weed).

maar eh, uw lichaams-, voornamelijk huid en levercellen (bij alcoholiekers) hebben er genoeg last van hoor. Het verzuurt uw bloed, verbrandt onnodig energie, en het stopt de vrijgave van glucose/vetten uit uw reserves!! Dus of ge nu dik zijt of niet, als ge enkel drinkt kunt ge flauwvallen van teveel CO2 in uw bloed (omgekeerd evenredig met pH, veel CO2 is lage pH) en gebrek aan suikers voor uw hersenen..==> bierbuikje ;)
(dus het bierbuikje komt in feite van de durum/swoarma die je er gepast bijeet :p):x
metaphore zei:
Als er zand in cananbis zat zou da trouwens constant knetsen... bij sommige weed knets dat inderdaad... kheb mij laten wijsmaken dat dit van het vocht is.
Bij zelfkweek heb ik het trouwens ook al gehad en dieje stopte daar echt geen zand in zenne :p
de dikje takjes knetsen in uw weed... beter grinden (met een grinder), maar dat gaat soms helaas niet.
en uiteraard zaadjes...vooral bij zelfkweek :x

metaphore zei:
amai dieje coke riekt goe van keer
kunt ge ook roken hé :p
het is den crack dat echt stinkt (naar het schijnt dan..)

metaphore

Legacy Member
Kepa zei:
maar eh, uw lichaams-, voornamelijk huid en levercellen (bij alcoholiekers) hebben er genoeg last van hoor. Het verzuurt uw bloed, verbrandt onnodig energie, en het stopt de vrijgave van glucose/vetten uit uw reserves!! Dus of ge nu dik zijt of niet, als ge enkel drinkt kunt ge flauwvallen van teveel CO2 in uw bloed (omgekeerd evenredig met pH, veel CO2 is lage pH) en gebrek aan suikers voor uw hersenen..==> bierbuikje ;)
Alcohol wordt omgezet in ethanal en dan in azijnzuur als ik mij niet vergis. Dus u CO² concentratie zou normaal niet mogen stijgen.
En azijnzuur is van geen belang in uw bicarbonaatbuffer dus in principe gaat dat u pH niet veranderen lijkt mij.
Het kan dat het aan iets anders ligt natuurlijk, maar voor zover ik weet komt er in de reacties ook nergens CO² vrij.

Dat alcohol uw lipolyse of glycogenolyse gaat beinvloeden ben ik feitelijk ook nog nergens tegen gekomen.
Maar het zou ook kunnen, ge moet wel eens zeggen hoe dat dan gebeurt :p

(dus het bierbuikje komt in feite van de durum/swoarma die je er gepast bijeet :p):x
dat is dus hetgeen ik zei hé :p

Quilombo

Legacy Member
Fr3aK zei:
Das gene zever ze... het poeder da in TL-buizen zit draaien ze er ook geregeld door...

stadslegende :)

al die verhalen over schadelijke drugs ('k bedoel dat ze er vanalles onder mengen) zijn toch voor 99,9999999% overdreven hoor

Fr3aK

Legacy Member
Quilombo zei:
stadslegende :)

al die verhalen over schadelijke drugs ('k bedoel dat ze er vanalles onder mengen) zijn toch voor 99,9999999% overdreven hoor
Bwoah kweeni, overlaatst in een reportage "Coke NV" zei den distributeur zelf da ze da geregeld me zo'n gerief versnijden.

PolletPoulet

Legacy Member
Ze spuiten er zelf zware metalen op en pesticiden, waarom zouden ze dan op een tl-lamp meer of minder zien?

QplQyer

Legacy Member
kepa zei:
Da's het voordel aan alcohol, je moet het niet met een andere drugs mengen (zoals tabak bij weed).
Bij cannabis moet men het ook niet met tabak gebruiken. Vaporizers, cakes, ... zoveel mogelijkheden om de tabak weg te laten.

En reportages kunnen ook soms nogal eens getruceerd of verdraaid zijn om een anti-drugboodschap uit te sturen. Ik zou dus niet teveel vertrouwen op wat op tv komt.

Fir3wulf

Legacy Member
gistere me ne maat die in tilburg woont mee gegaan naar hem thuis. Ff langs de locale coffeeshop geweest.
Zegt ie tegen mij da hij 2uur niks aan mij heeft gehad, terwijl dak da eig zelf nie zo beseft heb da da 2 uur was.
Voor de rest ist goe geweest :)

koekoek

Legacy Member
het gaat over de stof waaruit de TL lampen zijn gemaakt, en da wordt effectief gebruikt om van 1kg, 2kg te maken... ook waspoeder wordt gebruikt...

Fir3wulf

Legacy Member
*geluid van tl lamp die valt*

jep idd :p veranderen we de topic anders niet in een TL lampen thread ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan