Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
firewulf1 zei:Weed kan inderdaad voor velen een oplossing bieden om stress of frustraties van een verschrikkelijk slechte dag achter zich te laten. Eccessief gebruik is natuurlijk ook nie goed, maar TE is bij niks goed.
, want dan gade u (bij mij toch, 1e keer gedaan als k me nie goed voelde) alleen maar slechter voelen. (alle, het hangt ervan af, als ge daar een gezellig "groepsgebeuren" van maakt, en u van uw gevoelens wa af kunt zetten, dan wel)
)ohnee, zeg het ons asjeblieft !!! dat zou de hele discussie door elkaar halenDecay zei:Nuja hier is mijn mening (en ik zeg lekker niet of ik wiet rook of niet)
ik denk dat een gemm joint meer dan 3keer slechter is dan een saf... ook geen filter enzo. Het is wel op een andere manier slechter, naar het schijnt minder kans op chronische bronchitis dan saffen bij pure weedrokers gevonden dan bij saf rokers. Nja anderzijds, na 1 joint (= pak zelfs 5 saffen) zijt ge ff zoet, maar een gemm roker rookt heel wat meer op een fuif. Hangt dus af van persoon tot persoon.Decay zei:Wiet mag gelegaliseerd worden maar met alle wetten die rond alcohol ook gelden; met een uitzondering: onder wiet mag je nooit rijden. Het gebruik van wiet is weldegelijk schadelijk want een joint is ongeveer gelijk aan 3 sigaretten wat het teergehalte betreft, allé het bevat alleszins meer teer dan een sigaret. Wiet is schadelijk want overmatig gebruik ervan kan leiden tot verzwakking van concentratie en psychische afhankelijkheid zoals niet in slaap geraken zonder wiet of het gevoel hebben van altijd stoned te moeten zijn. Bovendien schaadt het je longen én je portemonee. Wiet is positief op het vlak van relaxatie: het kalmeert weldegelijk de zenuwen en kan zorgen voor een relaxte, ongestresseerde roes. Wiet is positief want het helpt bepaalde mensen die last hebben van een ziekte; het helpt bijvoorbeeld voor het honger-gevoel te stimuleren en de pijn te verzachten van mensen die aan chronische pijn leiden.


Zeggen we je lekker toch niet, jij bent een br33z4hnoreeeee zei:Kunde eigenlijk ferm ziek worden van uw eerste keer w33d te gebruiken?


noreeeee zei:Kunde eigenlijk ferm ziek worden van uw eerste keer w33d te gebruiken?
Bonk zei:kheb alles ni gelezen maar
hiermee ga ik volledig akkoord, ik smoor nu tog al jaar of 3, waarvan het eerste jaar echt veel en nu al 2 jaar dagelijks me jointje. Kheb nog nooit ne pil of eender wat aangeraakt. Zelfs de paddo's ni dus kben wel goe voorbeeld iervan ^^

noreeeee zei:Kunde eigenlijk ferm ziek worden van uw eerste keer w33d te gebruiken?


Osi` zei:Mja, tis een mythe dat het met iedere wiet gebruiker gebeurt hé, maar sommige wietgebruikers gaan wel over tot harde "high" middelen enzo. Maar ge hebt ook mensen die gewoon beginnen met speed en dan nog harder willen gaan ..
Maja idd, ik rook zelfs meestal dagelijks/weekelijks wiet enzo, en kheb al XTC geprobeerd (doe het amper, 1x per jaar ofzo), LSD, poppers .. feit is.
Ik wil weten wat die drugs met me doen en wat voor effect het me gaf, kan zijn dat ik nog eens van dat gevoel wil genieten, maar ik weet heel goed dat je dat je zo'n drugs niet elke dag moogt pakken, met wiet is da ook zo dat je het beter niet elke dag kunt smoren.
Maja, kheb tegenwoordig ook het gevoel van, kheb het gehad met wiet, maar toch heb ik vaak genoeg nog altijd zin in een joint. En ik wil nog altijd experimenteren met andere halucinogene drugs (speed, heroine, cocaine, meth, da's de vuile brol waar ge serieus moet van afblijven en wrss nog andere drugs)
majaWelk mens wilt niet eens experimenteren hé
Zolang je het maar met mate en een gezond verstand doet.
Met wiet maak ik weleens een uitzondering ghehe.

Osi` zei:Maja idd, ik rook zelfs meestal dagelijks/weekelijks wiet enzo, en kheb al XTC geprobeerd (doe het amper, 1x per jaar ofzo), LSD, poppers .. feit is.
en het is zelfs legaal in de UK. Heb een 3tal flesjes gekocht in Camden Town op men schoolreis vorig jaar 

Osi` zei:In belgië is het ook legaalkopen bij uw lokale seks shop!


Als je drugs gebruikt om er beter van te worden ben je verkeerd bezig...xcruchesx zei:ik ben tegen elke vorm van drugs: tabak, alcohol & drugs (cannabis & consoorten). waarom? ik heb ze uitgeprobeerd toen ik dacht dat ze me konden helpen, ze hielpen me niet, ik stapte ervan af nadat ik de raad opvolgde van een junk die tegen me zei "stop ermee of het maakt u leven kapot, kijk naar mij!" sindsdien drink/rook/smoor ik niet meer en ik voel mij beter, het is een gevoel dat je niet kunt beschrijven, je denkt van wel omdat je het hebt meegemaakt toen je klein was maar die bewuste keuze maakt een wereld van verschil. drugs kunnen niet helpen, behalve medisch, ze helpen niet, je moet naar jezelf kijken en niet naar een middel grijpen om je beter te voelen. als je wilt beter voelen dan bestaan er veel meer zaken die je "happy" kunnen maken, je moet niet smoren/roken/drinken.
xcruchesx zei:ik ben tegen elke vorm van drugs: tabak, alcohol & drugs (cannabis & consoorten). waarom? ik heb ze uitgeprobeerd toen ik dacht dat ze me konden helpen, ze hielpen me niet, ik stapte ervan af nadat ik de raad opvolgde van een junk die tegen me zei "stop ermee of het maakt u leven kapot, kijk naar mij!" sindsdien drink/rook/smoor ik niet meer en ik voel mij beter, het is een gevoel dat je niet kunt beschrijven, je denkt van wel omdat je het hebt meegemaakt toen je klein was maar die bewuste keuze maakt een wereld van verschil. drugs kunnen niet helpen, behalve medisch, ze helpen niet, je moet naar jezelf kijken en niet naar een middel grijpen om je beter te voelen. als je wilt beter voelen dan bestaan er veel meer zaken die je "happy" kunnen maken, je moet niet smoren/roken/drinken.