Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DA_MadAce zei:Cannabis is minder erg voor de longen dan tabak. Geen teer.
En bij overmatig gebruik van cannabis kan het lang, echt lang duren voor men terug 100% nuchter is.

Osi` zei:Waar slaat uw mening op? Doe maar verder stoer?
Als je nu eens eventjes zou nadenken zou je uit voorgaande posts verstaan dat de ENIGE reden waarom ik dat schreef was omdat jij meermaals zelf schreef dat ik dat moest schrijven/denken...
Elke logisch nadenkende mens met een beetje verstand zou zoiets begrijpen normaal gezien hoor...Dillyracer zei:Wat heeft dat met zijn mening te maken ?
Piejie zei:Door hem uit te dagen![]()
Ach ja, druk maak ik me er niet in hoor... 
viewer zei:lol, das zever, stel da ge 1/20e van een gram rookt, dan voelt ge daar niks van. rook een gram, dan voelt ge het natuurlijk wel (en zelfs al heel sterk)
drink 1 pint, ge voelt niks, drink er twintig en ge weet het wel...

DA_MadAce zei:Cannabis is minder erg voor de longen dan tabak. Geen teer.
En bij overmatig gebruik van cannabis kan het lang, echt lang duren voor men terug 100% nuchter is.
Komt namelijk omdat er geen filter inzit, en neen... dat opgerold stukje karton telt niet mee... 
BTW: Ik drink een pint voor de smaak, ik denk niet dat de meeste die smoren, smoren voor de smaak maar eerder voor het 'gevoel' te bereiken. Niet?
WarBlade zei:Ongeacht de "Urban Legend" is een joint roken zelfs enkele malen schadelijker dan een sigaret...Komt namelijk omdat er geen filter inzit, en neen... dat opgerold stukje karton telt niet mee...
![]()
Zoals eerder gezegt ben ik meer pro legaliseren, maar wel met zwaar(dere) straffen voor wie dan wel nog de regels breekt (minderj. , Dealen, etc...).
democracy02 zei:mensen met alleen positieve ervaringen op zichzelf/vrienden (voor zoverre ze zichzelf objectief kunnen beoordelen) horen liever niets negatief over drugs.
mensen zonder ervaring, of alleen slechte ervaringen op zichzelf/vrienden zullen drugs afzweren.
echter, hoe het leven van de gebruiker wordt beïnvloed na in contact te komen met drugs... hangt af van:
-de persoonlijkheid & sociale omgeving
-de voorkennis over de drug
-de soort drug
voor de ene kan een ervaring met bepaalde drug zijn doodsteek zijn,
voor een andere zijn redding.
drugs, can't live with them.. can't live without them![]()



Osi` zei:RaarMijn broer kan vrij goed rijden onder 1 gedeelde joint ... Alstublief, praat niet over iets waar je het effect nooit van gevoeld heb. Na 3 jointjes ga je ook niet fatsoenlijk kunnen rijden hoor. Maar van 1 joint gaat dat nog altijd perfect. En ja Vista, ik weet dat je daar eens van gepaft heb en dat jij daar niets van gevoeld hebt.
Over dat schadelijk gedoe, het roken van wiet is ook enorm schadelijk, maar ge hebt ook een gezonde manier om er van te roken, namelijk, vaporizeren, je verbrandt de wiet niet, maar er komt wel THC vrij, want je verwarmt de wiet. En dat is de gezondste manier van wiet roken. Oftewel gewoon wietthee drinken of spacecake eten .. En daarbij, uw geheugen is dan mss wel ff "weg" maar die komt altijd terug als je het niet vaak doet.
Ik wist wel gewoon dat deze thread een nietes welles thread zou worden maja, wat moet ge met anti rokers, anti drugs mensen enzo ..
Daarbij is cannabis weldegelijk minder schadelijker dan uw pintje die jij drinkt, er sterven hopen hersencelletjesJe merkt dat natuurlijk niet
![]()
DA_MadAce zei:http://www.a1b2c3.com/drugs/mj007.htm
http://www.everyonedoesit.co.uk/cannabis_information/health/cannabis_health_cannabis_vs_alcohol.cfm
http://www.ciao.co.uk/Should_cannabis_be_legalised__Review_5613725
http://en.wikipedia.org/wiki/Cannabis_(Drug)#Health_issues_and_the_effects_of_cannabis
Ik spreek ook eigen ervaring. En ik ken mensen die verslaafd zijn/waren aan cannabis. En andere drugs en alcohol. Ikzelf heb ook (veel te veel) ervaring met drugs. Daarom ben ik ook de eerste om te zeggen dat cannabis gevaarlijk kan zijn, maar dit in een stuk mindere mate dan alcohol.
en je veegt meteen al je geloofwaardigheid van tafelDA_MadAce zei:Cannabis is minder erg voor de longen dan tabak. Geen teer.

vooral met degenen die weed rookten is het soms wel verkeerd afgelopen.
firewulf1 zei:Ff een vraagje, moest ge iets gaan roken en ge behoed uzelf voor een bad trip door het op te schrijven ge gebruikt hebt, is da geen idee?
Ik heb ook nog nooit gehoord van iemand die na een eerste maal cannabisgebruik de psychiatrie binnenmoest?Quilombo zei:tgoh ik vind dat je die twee op gebied van schadelijkheid absoluut niet kunt vergelijken, die zijn gewoon anders schadelijk. sommigen worden na één joint al schizofreen (ok, ze hadden dan wel aanleg voor schizofrenie maar zonder weed was het misschien nooit naar de oppervlakte gekomen). ik heb nog nooit gehoord van iemand die na z'n eerste pintje klaar was voor een psychiatrische instelling.
Alles wat je zegt gaat ook voor alcohol op, niet drinken als je depressief bent, psychische problemen hebt, ...ik heb ook al veel wetenschappelijke literatuur daaromtrent gelezen en daar wordt toch overal benadrukt dat je niet mag roken als je depressief bent, psychische problemen binnen de familie kent, niet goed in uw bolleke bent enzovoort, maar 99% van de mensen die met weed beginnen denkt daar niet aan of ze beseffen niet dat ze niet helemaal in orde zijn in hun koppeke. ik zeg gewoon dat je de vergelijking met alcohol niet kunt maken omdat weed voor sommigen VEEEEEL schadelijker kan zijn dan alcohol, en als je mensen in je eigen omgeving puur door de weed enorm raar beginnen doen en ongelukkig worden. op e-gezondheid staat dat ook hoor, wat weed allemaal niet kan triggeren: sociale fobiën (zelfs bij beperkt gebruik), schizofrenie, ... de lijst is oneindig. je moet er echt wel mee oppassen hoor. de vergelijking met alchol gaat echt niet op.
firewulf1 zei:
