Hmgrwngd
Legacy Member
Doom Dragon zei:de jeugd den dag vandaag heeft al geen respect meer en vooral geen waarden (ik praat int algemeen hee... der zijn ook goede jongeren![]()
)
Jank jank jank ...
Zeg anders nog eens een ander cliché ofzo.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doom Dragon zei:de jeugd den dag vandaag heeft al geen respect meer en vooral geen waarden (ik praat int algemeen hee... der zijn ook goede jongeren![]()
)

themummy123 zei:ik drink geen alcohol.
anyhoo, doe maar verder stoer he
zotteluc zei:voldoende uitleg zo of moet ik er ook nog een tekeningetje bij maken?![]()


Hmgrwngd zei:Jank jank jank ...
Zeg anders nog eens een ander cliché ofzo.![]()
ad:DA_MadAce zei:Kheb liever dat een 10-jarige blowt dan dat ze zuipen. En trouwens, als ze op die leeftijd al 1 van beiden doen is er zowizo iets mis. Heeft niets met de cannabis of alcohol te maken.
)Osi` zei:Een pint drinken terwijl je 16 jaar zijt is dan ook niet stoer ofzo? Zie, zoiets haat ik hé, mensen mogen wel pintjes drinken enzo en dat is allemaal niet stoer, maar als iemand een keertje cannabis rookt is't allemaal zo van, wow kerel, doe nog maar verder stoer :ironic:
Waarom rook ik cannabis? Omdat dat relaxed is, Waarom drink jij een pintje? Om los te komen. Zijn allebei roesmiddelen.
Altijd zielig zo'n argumenten van "stoer doen" Volgens mij is het eerder stoer om te zeggen tegen rokers/blowers van, jaja, doe maar lekker verder stoer, dan hebt ge uw aandacht gehad hé, niet?![]()
WarBlade zei:Een tekeningetje bijmaken ? Misschien geen slecht gedacht aangezien de tegenargumenten waarmee dat je komt aandraven op niets trekken... Met sommige mensen valt niet te discussiëren, dat heb jij zojuist bewezen...
Je beschuldigd me van het feit dat ik vooroordelen heb tegenover andere mensen en iedereen zonder nadenken in hokjes plaats, terwijl je zelf zulk een handelswijze hanteert... Zeggen dat ik niet met de vinger mag wijzen naar anderen en het dan zelf doen en furieus op me reageren is vrij hypocriet...
En leer aub zelf lezen om het in je eigen woorden te zeggen i.v.m. dat "moeder onderwerp"...![]()

)Osi` zei:Daar gaat het niet om, het gaat erom dat mensen al direct met hun vinger gaan wijzen en hun kleffer openzetten. Kijk, jij snap zoiets niet, uw bijdrage met uw "anyhoo, doe maar verder stoer he" ?
@WarBlade, nogmaals, het is een voorbeeld, ik ken u niet. Ik hoef je mening over een pint niet te weten, daar gaat deze thread ook niet over.


zotteluc zei:de mama is toch maar een touchie touchie onderwerp precies
*por por*
enfin genoeg off topic gegaan,
ik heb gezegd wat ik nodig achtte en je gevraagd om respect voor andere forumgangers (nee niet voor mij)
jij doet daarmee wat je wilt uiteraard


Osi` zei:En alstublief, laat die "doe maar verder stoer" achterwege, want het slaat op niets, ge maakt er u zelfs belachelijk mee samen met themummy. Doe zo verder kerel, je gaat het maken in de wereld
![]()
Door hem uit te dagenOsi` zei:Niets, maar ik zou niet willen dat hij me zit uit te dagen![]()

amdr zei:Ik ben nu volwassenen, mag 3gr op zak hebben, eindelijk legaal.


Hmgrwngd zei:In your dreams ...
It's illegal.
Wanbedrijf.
Nah, ik heb er ene tegengehouden geweten en mocht door omdat hij niet meer dan 3 gram had. Mijn broer daarentegen hebben ze met 7 gepakt.Hmgrwngd zei:In your dreams ...
It's illegal.
Wanbedrijf.
(en wss zelf in hun zakken steken, wat ook in't echt gebeurd trouwens) 