Archief - Trek uw plant !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hmgrwngd

Legacy Member
Doom Dragon zei:
de jeugd den dag vandaag heeft al geen respect meer en vooral geen waarden (ik praat int algemeen hee... der zijn ook goede jongeren ;) :p)

Jank jank jank ...

Zeg anders nog eens een ander cliché ofzo. :)

DA_MadAce

Legacy Member
Kheb liever dat een 10-jarige blowt dan dat ze zuipen. En trouwens, als ze op die leeftijd al 1 van beiden doen is er zowizo iets mis. Heeft niets met de cannabis of alcohol te maken.

ng

Legacy Member
themummy123 zei:
ik drink geen alcohol.

anyhoo, doe maar verder stoer he

Hij heeft wel dik gelijk, ma bon. Alcohol geen probleem, cannabis...O nee é dat kan niet.

Weet gewoon waar ge aan begint met de twee. (eigenlijk met alles)

WarBlade

Legacy Member
zotteluc zei:
voldoende uitleg zo of moet ik er ook nog een tekeningetje bij maken? ;)

Een tekeningetje bijmaken ? Misschien geen slecht gedacht aangezien de tegenargumenten waarmee dat je komt aandraven op niets trekken... Met sommige mensen valt niet te discussiëren, dat heb jij zojuist bewezen... :)

Je beschuldigd me van het feit dat ik vooroordelen heb tegenover andere mensen en iedereen zonder nadenken in hokjes plaats, terwijl je zelf zulk een handelswijze hanteert... Zeggen dat ik niet met de vinger mag wijzen naar anderen en het dan zelf doen en furieus op me reageren is vrij hypocriet...

En leer aub zelf lezen om het in je eigen woorden te zeggen i.v.m. dat "moeder onderwerp"... :)

EternalSilence

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Jank jank jank ...

Zeg anders nog eens een ander cliché ofzo. :)

ik jank nie .. ik zeg gewoon mijn mening .. :sad:

DA_MadAce zei:
Kheb liever dat een 10-jarige blowt dan dat ze zuipen. En trouwens, als ze op die leeftijd al 1 van beiden doen is er zowizo iets mis. Heeft niets met de cannabis of alcohol te maken.

ja .. da weet ik ook wel, maar ge hebt dan lijk zo den indruk als ge legaal aan uwe cannabis kunt geraken, de kinderen er nog vroeger mee beginnen...
vroeger ..De eerste pint die ge dronk.. da was lijk aan u 16de/18de (allee toch heel lang geleden :p)
en nu .. zijn er al jongeren van 11jaar die aan 'benchdrinking' doen ofzo (omter meest zuipen)

WarBlade

Legacy Member
Osi` zei:
Een pint drinken terwijl je 16 jaar zijt is dan ook niet stoer ofzo? Zie, zoiets haat ik hé, mensen mogen wel pintjes drinken enzo en dat is allemaal niet stoer, maar als iemand een keertje cannabis rookt is't allemaal zo van, wow kerel, doe nog maar verder stoer :ironic:
Waarom rook ik cannabis? Omdat dat relaxed is, Waarom drink jij een pintje? Om los te komen. Zijn allebei roesmiddelen.

Altijd zielig zo'n argumenten van "stoer doen" Volgens mij is het eerder stoer om te zeggen tegen rokers/blowers van, jaja, doe maar lekker verder stoer, dan hebt ge uw aandacht gehad hé, niet? :)

Hoe weet jij in godsnaam dat ik "een pintje drink" vraag ik mezelf dan af ? Of hoe ik daar tegenover sta ?

amdr

Legacy Member
Vind het spijtig dat die 2 duudes zijn opgepakt!
Cannabis mag gelegaliseerd worden.
Ik ben nu volwassenen, mag 3gr op zak hebben, eindelijk legaal. Maar ik moet het wel illegaal gaan importeren uit NL!
Toch ongelooflijk?

zotteluc

Legacy Member
WarBlade zei:
Een tekeningetje bijmaken ? Misschien geen slecht gedacht aangezien de tegenargumenten waarmee dat je komt aandraven op niets trekken... Met sommige mensen valt niet te discussiëren, dat heb jij zojuist bewezen... :)

Je beschuldigd me van het feit dat ik vooroordelen heb tegenover andere mensen en iedereen zonder nadenken in hokjes plaats, terwijl je zelf zulk een handelswijze hanteert... Zeggen dat ik niet met de vinger mag wijzen naar anderen en het dan zelf doen en furieus op me reageren is vrij hypocriet...

En leer aub zelf lezen om het in je eigen woorden te zeggen i.v.m. dat "moeder onderwerp"... :)

de mama is toch maar een touchie touchie onderwerp precies
*por por* :evil:

enfin genoeg off topic gegaan,
ik heb gezegd wat ik nodig achtte en je gevraagd om respect voor andere forumgangers (nee niet voor mij)
jij doet daarmee wat je wilt uiteraard












(en voor de rest is er enkel Mattheüs 5: 3 waar jij toch wel fijn het koninkrijk der hemelen aangerijkt krijgt :tongue: )

WarBlade

Legacy Member
Osi` zei:
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat mensen al direct met hun vinger gaan wijzen en hun kleffer openzetten. Kijk, jij snap zoiets niet, uw bijdrage met uw "anyhoo, doe maar verder stoer he" ?

@WarBlade, nogmaals, het is een voorbeeld, ik ken u niet. Ik hoef je mening over een pint niet te weten, daar gaat deze thread ook niet over.

Als je mijn mening niet hoeft te weten, waarom reageer je dan ? Deze thread staat trouwens vol meningen, is dat ook niet ergens de bedoeling van een thread ? Zodat je die kan delen met anderen ? En idd, je kent me duidelijk niet, dus gelieve in het vervolg ook geen vooroordelen uit de lucht te vangen over personen die je niet kent... :)

Maar om je even blij te maken, doe maar stoer verder hoor... :)

WarBlade

Legacy Member
zotteluc zei:
de mama is toch maar een touchie touchie onderwerp precies
*por por* :evil:

enfin genoeg off topic gegaan,
ik heb gezegd wat ik nodig achtte en je gevraagd om respect voor andere forumgangers (nee niet voor mij)
jij doet daarmee wat je wilt uiteraard


Bwa, ik kom er niet zo heel goed mee overweg door bepaalde gebeurtenissen, maar is dat niet voor de meesten een "touchie touchie onderwerp" ? :)

Ik heb respect voor anderen evenals voor de meeste van hun meningen indien die ietwat normaal zijn... Maar vooraleer ik respect geef, wil ik ook respectvol behandeld worden en dat ontbrak me je in je eerste post... :)

Dat laatste stukje wat je schreef van de bijbel negeer ik aangezien daar me de bedoeling wat van ontsnapt...

Anoniem04

Legacy Member
Osi` zei:
En alstublief, laat die "doe maar verder stoer" achterwege, want het slaat op niets, ge maakt er u zelfs belachelijk mee samen met themummy :). Doe zo verder kerel, je gaat het maken in de wereld :niceone:

Wat heeft dat met zijn mening te maken ?

GMotha

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
In your dreams ... ;)

It's illegal. :)
Wanbedrijf.
Nah, ik heb er ene tegengehouden geweten en mocht door omdat hij niet meer dan 3 gram had. Mijn broer daarentegen hebben ze met 7 gepakt.

3 gram op zak is perfectly legal.

DA_MadAce

Legacy Member
Het is gedoogd. Maar niet legaal. En als ze u echt willen kloten gaan ze wel naar zaadjes op zoek.

Blanco

Legacy Member
Dat hangt gewoon af van de goodwill van de flik. Ze kunnen evengoed uw 3gr afpakken als ze willen.
Gaston 'd Haese en Eddy Walput zouden dat bv afpakken :p (en wss zelf in hun zakken steken, wat ook in't echt gebeurd trouwens)
Doe dat gewoon nooit in't openbaar en ge zult nooit geen last hebben.

animo

Legacy Member
Ik rook het groene/bruine goedje al enkele jaren maar drink zelden alcohol aangezien ik daar serieus ziek van kan worden. Ik ken toch wel enkele cannabis -en alcoholverslaafden en wat ik hieruit kan afleiden is dat alcohol in mijn ogen véél schadelijker is. Met cannabis heb je (buiten een duffe kop) geen kater, geen maag die overhoop ligt of braakneigingen na overdadig gebruik. Enkel spijtig van je longen...

In onze buurt rookt het merendeel cannabis en is het tamelijk sociaal aanvaard. Spijtig dat veel volwassenen dit inzicht nog niet hebben... Het mag maar eens gelegaliseerd worden want het Belgisch gedoogbeleid nu is zo hypocriet als de hasj-export van Marokko :)

Nederland telt minder blowers als haar buurlanden, aangezien een verboden vrucht des te aantrekkelijker is. Zo zie je
maar, legalize it! Als ouder kan je het je kind nog steeds "verbieden", alcohol evenmin aangezien ze elkaar waard zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan