screaM^
Legacy Member
oja nog ff vergeten ;
ik ben niet TEGEN cannabis maar;
- ik kan er niet tegen dat mensen constant vragen van "ook is...?" of dergelijke want das aanzetten en spijtig genoeg komt dit TE VEEL voor ( soms ook aandringen)
- mensen waar je begrip voor moet hebben omdat ze gebruikt hebben.
- mensen die in het openbaar cannabis roken ( als niet-cannabis roker hebt ge niet zon grote weerstand tegen deze rook en voel je dat sneller (ook al wil je dat niet))
wou ik nog ff kwijt
ik ben niet TEGEN cannabis maar;
- ik kan er niet tegen dat mensen constant vragen van "ook is...?" of dergelijke want das aanzetten en spijtig genoeg komt dit TE VEEL voor ( soms ook aandringen)
- mensen waar je begrip voor moet hebben omdat ze gebruikt hebben.
- mensen die in het openbaar cannabis roken ( als niet-cannabis roker hebt ge niet zon grote weerstand tegen deze rook en voel je dat sneller (ook al wil je dat niet))
wou ik nog ff kwijt


