Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het kweken van een vrouwelijk plantje wordt wel gedoogd ('laagste prioriteit') maar eigenlijk blijft het illegaal dacht ik.DekadeZ zei:Naar verluid is er zelfs geen reden tot arrestatie.
Als ik correct ben is de toegestane 'hoeveelheid' 1 plantje per persoon? Dat is dan ook wat de VZW gedaan heeft.
Elk lid moet een vrouwelijke plant in de vzw inbrengen.Blanco zei:Goed initiatief, maar wie in die vzw gaat zich opofferen om die zaadjes te gaan kopen in Holland?
Negeer de 'haters' aub, don't feed the trolls!
)
Wietkwekerijen waarop de overheid geen vat heeft? In NL kan je je huis/appartement verliezen als je betrapt wordt op wiet kweken. Men vliegt daar rond met helicopters met warmtesensoren op om kwekerijen te zoeken. Ik ben voor een minieme taks die kan dienen voor preventie, informeren van jeugd en eventueel zelfs helpen van verslaafden. En dan meteen het hele drugsgebeuren volledig legaliseren.Osi` zei:Cannabis kan je in kleine hoeveelheden roken, maar ook in grote hoeveelheden. Tis nie dak zo lam als ne koe zit van 2 trekjes ofzo hé ..
En van Koffie wordt ge ook enorm opgewekt, een oppep middel is dat.
Chocolade geeft een gevoel van bevrediging.
En over dat legaliseren, neen danku. Liever niet, zouden jullie blowers graag taxen betalen ofzo? Geef mij maar de manier van nederland, gedogen en wietkwekerijen waarbij de regering geen vat op heeft (om geen taxen te betalen)
Alhoewel legalisatie het gebruik van cannabis ook veel veiliger maakt.
spray-bunny zei:Men vliegt daar rond met helicopters met warmtesensoren op om kwekerijen te zoeken.

Vertel eens over die test, lijkt me boeiend?Ozymandias zei:Argument 1 is het belangrijkste. Trouwens, wist je dat ik met de juiste apparatuur kan bewijzen of je ooit al in je leven cannabis gerookt hebt (of in een kamer gezeten hebt waar ze voldoende rookten) Een jointje roken heeft duidelijk wél invloed op iemands hersenen. Je hebt mensen die paranoïed schizofreen zijn voor de rest van hun leven na 1 joint (en nee, er is geen logica dat je dat kan voorspellen, dus iedereen die denkt "ik mooi niet" is er mooi naast).
Ozymandias zei:ik ben tegen wiet.
Waarom:
1. Wietrokers hebben meer kans schizofreen te worden. Schizofrenie komt 7% meer voor bij die mensen. Weet niet of je beseft hoe erg schizofrenie is (en hoeveel het kost).
2. Ze hebben de neiging verslaafd te worden, en niet echt economisch productief niet meer (wat jammer nu toch dat wiet je een korte tijd beter doet voelen, maar een rebound effect heeft waardoor je je nadien gedurende een véél langere tijd slechter voelt). Vroeger dacht men dat er een cannabis related syndromen complex was (depressief, lusteloos, futloos, lui en verslaafd). Is nogal veel discussie daarover (ondertussen denken we eerder dat het karaktertrekken van cannabisgebruikers zijn die meer tot uiting komen)
3. Wiet onderdrukt een deel controlefuncties van de hersenen, zoals alcohol. Niet echt veel zin om naast de ongevallen door alcohol er ook nog ongevallen door wiet bij te nemen.

Math'ke zei:Iemand die nog nooit bier heeft gedronken en de eerste keer 2 pintjes drinkt weet der wel al goed van. Alleen drinkt ge vast en zeker al te lang om u dat nog te herrineren![]()