Archief - Trek uw plant !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moloch

Legacy Member
ja men word er psycho van, kzie da genoeg aan mijn eigen, alsek er heb? no prob, alsek zonder zit? man man..

kzeg nie da ge van een maand zot word é, maar als ge al 8 jaar smoort..

trouwens, hebben die mannen nu hun moederplant al terug? of zitten ze in een proces?

ShPonGle

Legacy Member
tis idd nie goe, als ge zo meer en meer overdag 'ongecontroleerd' begint te smoren, na tijdje leeft ge alleen nog voor uw stuff en kijkt ge alleen maar uit nr die momenten waarop da ge kan genieten, terwijl ge de rest negatiever ervaart en verwaarloost

ge wordt er ook egoïstischer van, oa delen wordt steeds moeilijker
en ook uw contacten worden oppervlakkiger, na tijdje komen bepaalde gasten alleen af als ze weten dat er iets te rapen valt, of ge begint minstens zo te denken. tis gewoon fake, en ge kunt et ook nie volhouden, zeker als ge begint te werken

en uw tanden worden er ook bruiner van :p

Bontus

Legacy Member
Kan iemand mij eeen goeie stek bezorgen? (liefst een buitenplant voor onze contreien, en uiteraard een vrouwtje) Dan kan ik die in April planten en is mijnen tuin weer een stukske interessanter.
Met de weed nadien, kan ik niets doen, dus daar doe ik het nie voor.

metaphore

Legacy Member
:)

voor mij een binnenplantje dat goed boert op een leuvens kot dan aub...
als de mama en papa komen moet ik het wel buiten kunnen zetten.

Ik ben ook nix met de weed, das recht voor in de vuilbak...

GvR

Legacy Member
Als je het puur voor de plant doet kan je ook een mannetje zetten he, uitzicht is quazi hetzelfde, alleen geen toppen met weed aan ;o

Bontus

Legacy Member
GvR zei:
Als je het puur voor de plant doet kan je ook een mannetje zetten he, uitzicht is quazi hetzelfde, alleen geen toppen met weed aan ;o

IK ben niets met de weed, anderen daarentegen...
Derbij ik moet al da stuifmeel van die venten nie in mijne hof :p

Trouwens, wie houdt er stekken bij van mannekes? denk niemand.

ShPonGle

Legacy Member
reteiP zei:
IK ben niets met de weed, anderen daarentegen...
Derbij ik moet al da stuifmeel van die venten nie in mijne hof :p

Trouwens, wie houdt er stekken bij van mannekes? denk niemand.
mss een of andere wietrokende gaylord :p

DA_MadAce

Legacy Member
Bij het nemen van halucinogene drugs altijd iemand in de buurt hebben die nuchter is. Ook vitamine C tabletten in de buurt hebben. Naar het schijnt.

cuda

Legacy Member
:confused: op wie is dit bedoelt?
en idd best nuchtere mensen in de buurt die je kan vertrouwen
als je het voor de eerste keer doet ook in een vertrouwde omgeving liefst

DA_MadAce

Legacy Member
Gewoon ff een algemene warning omdat men hier over bad trips spreekt dus... :)

Bonk

Legacy Member
kheb alles ni gelezen maar

Stijn: Het begint met een ijsje te eten zeg ik dan, of met chocolade of tabak. Die stepping stone theorie is een mythe. De meeste mensen die af en toe een jointje roken houden het bij dat jointje. Het is ook zeker niet zo dat iedereen die cannabis gebruikt marginaal is, integendeel.

hiermee ga ik volledig akkoord, ik smoor nu tog al jaar of 3, waarvan het eerste jaar echt veel en nu al 2 jaar dagelijks me jointje. Kheb nog nooit ne pil of eender wat aangeraakt. Zelfs de paddo's ni dus kben wel goe voorbeeld iervan ^^

Hmgrwngd

Legacy Member
DA_MadAce zei:
Ook vitamine C tabletten in de buurt hebben.

Ik vraag me nog altijd af wie er die mythe's de wereld instuurt, en erger, wie ze gelooft ? :doc:

Denken dat je een badtrip kan oplossen met vitamine C is als zeggen dat je longkanker kan genezen met een Vicks-keelpastille.
Je mag het gerust eens proberen, maar wees niet stomverbaasd als het niet werkt. :crazy:

Achja.

Dit terzijde zie ik niet in waarom jij eigenlijk die warning moet geven terwijl ik die al eerder gegeven had. De thread lezen é.
Een tripsitter is enkel nodig als je onervaren bent. Eens je vertrouwd bent met jezelf is een extra persoon in de kamer met zijn ego soms gewoon ronduit storend.

Fir3wulf

Legacy Member
Tja, ik vind salvia anders toch (qua effect) zwaar tegenvallen tov cannabis. Als er iets gelegaliseerd mag worden is het idd dat.
van salvia krijg je het effect dat je ergens anders bent of dat je samensmelt met iets of weet ik veel. Bij cannabis, ben je nog iets of wat bij je positieven en ik vind het gewoon heel hard lachen :p

democracy02

Legacy Member
eh salvia is een zwaar tripmiddel die niet echt is gemaakt voor "recreationeel" gebruik... als je had verwacht dat je er high van werd en ff lekker goed zou door voelen kan het idd best tegenvallen :p

cannabis is ook een tripmiddel, waar je immens diep op kunt gaan... maar veel mensen kunnen het gebruiken om zich goed te voelen zonder echt zwaar te trippen (maar het is mogelijk).

hmgrwnwd zei:
Ik vraag me nog altijd af wie er die mythe's de wereld instuurt, en erger, wie ze gelooft ?
als iemand gelooft dat vitamine C hem uit zijn badtrip zal halen, kan dat wel werken he...
ergens in geloven en hoop hebben kan je uit een diepe put halen.

en als het werkt voor hem, kan het zijn dat hij denkt dat het werkt voor iedereen... hij verteld dat rond, en op zijn beurt is er dan opnieuw iemand die er mss ooit eens baat bij zou kunnen hebben.

dus die "vitamine C" mythe rond tripmiddelen vind ik nog zo erg niet, één van de betere :p

Suphafly

Legacy Member
democracy02 zei:
eh salvia is een zwaar tripmiddel die niet echt is gemaakt voor "recreationeel" gebruik... als je had verwacht dat je er high van werd en ff lekker goed zou door voelen kan het idd best tegenvallen :p

cannabis is ook een tripmiddel, waar je immens diep op kunt gaan... maar veel mensen kunnen het gebruiken om zich goed te voelen zonder echt zwaar te trippen (maar het is mogelijk).


als iemand gelooft dat vitamine C hem uit zijn badtrip zal halen, kan dat wel werken he...
ergens in geloven en hoop hebben kan je uit een diepe put halen.

en als het werkt voor hem, kan het zijn dat hij denkt dat het werkt voor iedereen... hij verteld dat rond, en op zijn beurt is er dan opnieuw iemand die er mss ooit eens baat bij zou kunnen hebben.

dus die "vitamine C" mythe rond tripmiddelen vind ik nog zo erg niet, één van de betere :p

vroeger dacht ik da je van nen joint te roken roze olifanten en allerlei dingen zou beginnen zien, zoals het in de media werd voorgesteld
was ik teleurgesteld
er is mij al genoeg drugs voorgelegd, toch zeg ik wijselijk nee
ook al wil ik ook wel ies echt trippen.
ik zie wel later als ik 30 en mss verstandig ben en geen kinderne heb :p

Fir3wulf

Legacy Member
ik kan als ik wil direct overstappen op de zwaardere middelen, ma da ben ik echt nie van zins. Die joint was goed genoeg :)

democracy02

Legacy Member
firewulf1 zei:
ik kan als ik wil direct overstappen op de zwaardere middelen, ma da ben ik echt nie van zins. Die joint was goed genoeg :)
drugs zijn nie slecht op zich, ze kunnen ons hard helpen op een bepaald punt in ons leven... als ze gebruikt worden als een medicijn.

maar omdat ze ons goed kunnen doen voelen, en er velen te zwak zijn om daar mee te kunnen omgaan zonder verslaafd te worden en het middel te gebruiken om weg te vluchten...

is dat wat jij doet voor veel mensen idd de beste keuze denk ik, of nog beter... zelfs nooit beginnen aan weed of alcohol.

Fir3wulf

Legacy Member
ja als ge beziet da die klein manne van 12-13-14 (rond die leeftijd) al beginne te roken en bacardi's drinken (omda ze misschien denken da da onschuldig is) is de "jeugd" op da vlak al naar de kl*ten.

Weed kan inderdaad voor velen een oplossing bieden om stress of frustraties van een verschrikkelijk slechte dag achter zich te laten. Eccessief gebruik is natuurlijk ook nie goed, maar TE is bij niks goed.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan