Archief - Tongpiercing

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arifiene

Legacy Member
14 vind ik persoonlijk veel te jong, en constant zagen aan uw ouders om der ene te mogen vindek gewoon kinderachtig

Cervantes

Legacy Member
Bwa, der zijn nog meisjes van 14-15-16 jaar met een tongpiercing ze, wereld word jonger, Jongens ook, jongens nu met oorbellen vanaf hun 12-13 jaar. Ga is naar een fuif, der lopen gastjes rond van 14 jaar, en meisjes soms van 12 ofzo. En nochtans staat er 16+.

Give it her ;]

Terrorist_Hell

Legacy Member
Ach ik wou op m'n 14e 'n GameBoy, maar ik kreeg er geen. Als je daar later op terugkijkt, was 't toch maar 'n (lange) bevlieging.

NinjaTune

Legacy Member
Als ik juist gelezen heb, wil je een tongpiercing zetten omdat het mooi is? Zoals Djack zei zieje dat bijna niet... Het enige voordeel is dat het het kussen enzo aangenamer maakt.. Ik ken er die het hebben en je moet er écht op letten om hem te zien. Zelf vind ik daar niks mis mee met een tongpiercing, maar 14 of 15 jaar vind ik er toch nog erg jong voor hoor.

Dr.White widow

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
Ach ik wou op m'n 14e 'n GameBoy, maar ik kreeg er geen. Als je daar later op terugkijkt, was 't toch maar 'n (lange) bevlieging.

ja een gameboy vragen aan uw ouders, daz wel hetzelfde als een piercing vragen..... :ironic:

spray-bunny

Legacy Member
Cervantes zei:
Bwa, der zijn nog meisjes van 14-15-16 jaar met een tongpiercing ze, wereld word jonger, Jongens ook, jongens nu met oorbellen vanaf hun 12-13 jaar. Ga is naar een fuif, der lopen gastjes rond van 14 jaar, en meisjes soms van 12 ofzo. En nochtans staat er 16+.
N/O, maar dat zijn randgevallen.

CryTeX

Legacy Member
Meh, Tongpiercing is zkr niet erg, gewoon de eerste paar dagen afzien.
Kheb een tijdje 1tje gehad nu terug uit omdat gewoon tegenstak en soms ambetant was. Redelijk vlug toegegroeid nu zieje er niets meer van :). Handige aan piercings eenmaal beu gewoon uithalen :D

Hmgrwngd

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Ik vind piercings wel mooi, zolang het er niet teveel zijn.

Lance: Hey, what do you think about Trudi? She ain't got a boyfriend. You wanna hang out?
Vincent: Which one is Trudi? The one with all the shit in her face?
Lance: No, that's Jody. That's my wife.
:rofl:

phixiuZ

Legacy Member
Cervantes zei:
Bwa, der zijn nog meisjes van 14-15-16 jaar met een tongpiercing ze, wereld word jonger, Jongens ook, jongens nu met oorbellen vanaf hun 12-13 jaar. Ga is naar een fuif, der lopen gastjes rond van 14 jaar, en meisjes soms van 12 ofzo. En nochtans staat er 16+.

Give it her ;]

't Is te zien wat voor een fuiven lol :) . Maar je hebt gelijk, 't zijn altijd zo van die uitzonderingen denken dat ze al lang al volwassen zijn ed en dat zijn idd de randgevallen, zoals iemand zei :p.

Tha_nOn

Legacy Member
orez zei:
lol? Beetje nadenken hé...

Een meisje met tongpiercing die jou oraal bevredigt of kust... Tis een wereld van verschil hoor ;)

ja? ik hoor evenveel dat er helemaal geen verschil te voelen is, dus tzal misschien vooral tussen uw oren zitten ze
(anyway kzit ook niet in hoe andere piercings op intieme plaatsen voor mee rgenot kunnen zorgen, meer stress ja, ziet dat ge blijft haken of ze daar kwijtraak)(oh en zie dat ge pech hebt verkeerd gepierct/ontsteekt whatever, gevoel kwijt \o/)

Timmos

Legacy Member
Tha_nOn zei:
ja? ik hoor evenveel dat er helemaal geen verschil te voelen is, dus tzal misschien vooral tussen uw oren zitten ze
(anyway kzit ook niet in hoe andere piercings op intieme plaatsen voor mee rgenot kunnen zorgen, meer stress ja, ziet dat ge blijft haken of ze daar kwijtraak)(oh en zie dat ge pech hebt verkeerd gepierct/ontsteekt whatever, gevoel kwijt \o/)

voila kijkt iemand die ook zo denkt :) ik snap echt niet hoe iets van ijzer voor meer genot kan zorgen...

kisthechef zei:
Ge hebt toch genen beugel ofzo? :p

Komaan, zeg, 14 jaar...
yes, ik heb een piercing aan mijn tanden :D

incskater

Legacy Member
mss is het al gezegd geweest maar degen die ik ken met een tongpiercing
maken hun tanden kapot door de heele tijd me die piercing over hun tanden te wrijven.ik raad het dus af

Arifiene

Legacy Member
Cervantes zei:
Bwa, der zijn nog meisjes van 14-15-16 jaar met een tongpiercing ze, wereld word jonger, Jongens ook, jongens nu met oorbellen vanaf hun 12-13 jaar. Ga is naar een fuif, der lopen gastjes rond van 14 jaar, en meisjes soms van 12 ofzo. En nochtans staat er 16+.

Give it her ;]

ja en don't get me started on that one
ouders die hun kinderen(want dat zijn het) zo lang buitenlaten op zo'n leeftijd, bah, slechte ouders IMO

en een oorbel is iet héél anders, der zijn nu nog altijd veel mensen die hun baby/kleuter zelfs oorringen geven (vroeger was dit ook normaal)
een oorbel wordt geschoten, een piercing gestoken met een naald, het risico op infecties, verlamming van de spieren (zoals tong) en het raken van een hoofdader zijn zeer groot, zeker bij zo'n amateur-piercers die in sommige tatoeage-salons werken
(got k ga nooit vergeten alsek mee moest met men beste vriendin achter een tattoo, en en dat er daar een meiske buitenkwam met gloednieuwe tongpiercing, het kind bloedde gelijk een rund, twas niet om aan te zien... dan maar snel een andere plaats gaan zoeken voor die tattoo:p)

Cybergirl

Legacy Member
mja, in de tong zitten nu wel veel bloedvaten e, maar daarom dak nen goeien shop zoek :p zulke dinges wil k toch wel liever vermijden ze :D

omfg

Legacy Member
citrofenwick zei:
als ik hoor dat het geen bevlieging is en het idd mooi terug kan toegroeien EN als je toestemming hebt thuis, dan zou ik geen reden weten om die niet te laten steken.
²

too short..

Arifiene

Legacy Member
Cybergirl zei:
mja, in de tong zitten nu wel veel bloedvaten e, maar daarom dak nen goeien shop zoek :p zulke dinges wil k toch wel liever vermijden ze :D

correct, maar een goeie piercer weet waar die zitten en kan ze zo vermijden
enkele jaren geleden is dat toch nog opt nieuws gekomen, enkele mensen die waren doodgebloed doordat de hoofader in de tong doorprikt was...

amdr

Legacy Member
Wa zitte hier allemaal kortzichtige mensen :')
Als ze echt een sletje zou zijn zou ze ten eerste zelfs ni wete hoe ge ne computer opstart, laat staan het telenet forum te vinden :rofl:

Heb zelf ook een tongpiercing gehad voor een vrij lange tijd toch en dee dat gewoon omdat ik da wel mooi staan vond.

Tha_nOn

Legacy Member
amdr zei:
Wa zitte hier allemaal kortzichtige mensen :')
Als ze echt een sletje zou zijn zou ze ten eerste zelfs ni wete hoe ge ne computer opstart, laat staan het telenet forum te vinden :rofl:

Heb zelf ook een tongpiercing gehad voor een vrij lange tijd toch en dee dat gewoon omdat ik da wel mooi staan vond.

tis niet omdat iemand een 'sletje' zou zijn dat ze dom zou zijn
anyway de invulling van da begrip is toch voor iedereen persoonlijk en niemand blijft dat dus al dat gemekker erover is ook niet nodig
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan