Archief - Tongpiercing

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cybergirl

Legacy Member
Wss ga ik rond nieuwjaar een tongpiercing laten zetten. Het enige probleempje is dat mijn ouders niet volledig achter dat idee staan.

volgens hen is een tongpiercing 'gemeen' en ook een teken dat niets je intresseert enzo van die zever... Ondertussen heb ik ze kunnen overtuigen om toch toe te stemmen op 1 voorwaarde (die nu niet van belang is ;) )

Maar zoals jullie wss al door hebben, zijn ze redelijk streng op het vlak 'piercings'. Dus is hier toevallig iemand die goede argumenten heeft om ze volledig te overtuigen? En mss kan wat informatie ook geen kwaad :p

Nog 1 laatste vraagje: weet er iemand een goede en hygiënische shop zijn in de gebuurte van lokeren? want mijn pa is heel bezorgd over de hygiëne, moest ik dan een of andere ziekte krijgen :ironic: (ge kent da wel :D)

Latinos

Legacy Member
Cybergirl zei:
Wss ga ik rond nieuwjaar een tongpiercing laten zetten. Het enige probleempje is dat mijn ouders niet volledig achter dat idee staan.

volgens hen is een tongpiercing 'gemeen' en ook een teken dat niets je intresseert enzo van die zever... Ondertussen heb ik ze kunnen overtuigen om toch toe te stemmen op 1 voorwaarde (die nu niet van belang is ;) )

Maar zoals jullie wss al door hebben, zijn ze redelijk streng op het vlak 'piercings'. Dus is hier toevallig iemand die goede argumenten heeft om ze volledig te overtuigen? En mss kan wat informatie ook geen kwaad :p

Nog 1 laatste vraagje: weet er iemand een goede en hygiënische shop zijn in de gebuurte van lokeren? want mijn pa is heel bezorgd over de hygiëne, moest ik dan een of andere ziekte krijgen :ironic: (ge kent da wel :D)

14 en tongpiercing?

zie maar dat je er geen spijt van krijgt

Kid_C

Legacy Member
ik raad het af, meisje(?) met tongpiercing is imo niet mooi :/

Avondland

Legacy Member
Kid_C zei:
ik raad het af, meisje(?) met tongpiercing is imo niet mooi :/
Welke jongen gaat zich nu Cybergirl noemen?

ot: doe wat je wil, maar denk er goed over na. Als het een impuls is die van de ene dag op de andere is gekomen of door druk van vriendinnen raad ik het af, je gaat er gegarandeerd spijt van krijgen dan.

Time

Legacy Member
Het enige pro-argument voor een tongpiercing (behalve het 'das mooooooooi :p:D:p:D'-gezaag) denk ik:
- Extra leuk om te kussen.
En ik denk niet dat ge dat kunt gebruiken tov uw ouders als 14-jarige.:p

TETTENMAN

Legacy Member
als je ouder was dan 16 zou ik mij daar niks van aantrekken maar nu heb je nog de toestemming nodig van je ouders.
Wacht nog wat of is het niet zo dat je die eruit kan nemen? en dat het gat dan dichtgroeit?
Dan kan je dat ook als argument gebruiken: als je "netjes/deftig" moet zijn doe je hem eruit of als je hem beu bent laat je het dichtgroeien (op dat vlak is het dan anders dan een tattoo)

_Wicked_

Legacy Member
Hmm, tongpiercing is helemaam niet mooi in mijn ogen :)
En 14jaar ? reden waarom je ze wil laten zetten, als ik dat mag weten :p

matthias

Legacy Member
ik wil ne stretch late zette, zijn hier mense die da hebbe
en doe da veel pijn omda te zette ?
en kvraag mij oko af of alsge da uit doet endie is bv 6mm al, blijfd da dan een gat voor gans u leven of word da toch nog kleiner ?

demon326

Legacy Member
Cybergirl zei:
Wss ga ik rond nieuwjaar een tongpiercing laten zetten. Het enige probleempje is dat mijn ouders niet volledig achter dat idee staan.

volgens hen is een tongpiercing 'gemeen' en ook een teken dat niets je intresseert enzo van die zever... Ondertussen heb ik ze kunnen overtuigen om toch toe te stemmen op 1 voorwaarde (die nu niet van belang is ;) )

Maar zoals jullie wss al door hebben, zijn ze redelijk streng op het vlak 'piercings'. Dus is hier toevallig iemand die goede argumenten heeft om ze volledig te overtuigen? En mss kan wat informatie ook geen kwaad :p

Nog 1 laatste vraagje: weet er iemand een goede en hygiënische shop zijn in de gebuurte van lokeren? want mijn pa is heel bezorgd over de hygiëne, moest ik dan een of andere ziekte krijgen :ironic: (ge kent da wel :D)

lol..,gij geeft ook niet bepaald op he:D zoals de meeste al zeiden denk 2 keer na voor ge het doet want spijt zult ge mss wel hebben:) ik spreek niet uit ervaring zoals ge zelf weet :D


Kid_C zei:
ik raad het af, meisje(?) met tongpiercing is imo niet mooi :/

het is idd een meisje;)

offtopic
mm dat nieuwe systeem is wel handig op het forum

Mithrandix

Legacy Member
big no no voor piercings imo :naughty: ge draagt het de rest van u leven mee en op 14 jaar kunde daar ni nuchter over beslisse

Time

Legacy Member
Mithrandix zei:
big no no voor piercings imo :naughty: ge draagt het de rest van u leven mee en op 14 jaar kunde daar ni nuchter over beslisse
Bolletje losdraaien en de bout eruithalen, weg piercing... :unsure:

Tha_nOn

Legacy Member
kzou nu niet gaan beweren dat ge piercings voor de rest van uw leven meedraagt maar eerlijk gezegd wil ik liever ook geen 14jarigen zien rondlopen met piercings overal \o/

anyway ge kunt het max een paar uur uitlaten in uw tong dacht, groeit daar enorm snel toe (weetwel wonden in uwe mond genezen ook snel) maar overt algemeen valt een tongpiercing niet snel op, dus das misschien een pluspunt

anyway kzou als ouder da toch niet toestaan aan mijn 14jarige dochter

en een litteken op uw tong ziet ge niet, en de meeste mensen krijgen geen littekens (of toch niet bepaald opvallende) ge moet al aanleg hebben voor littekens om da echt te blijven zien tenzij ge ne surface pakt en die te lang laat inzitten

Varry

Legacy Member
ten eerste zonder toesteming ouders kan je normaal niet onder 18 laten piercen. Door geen enkele SERIEUZE piercer. Indien uw piercer het toch wil doen, is hij dus niet zo serieus; stel jezelf maar eens de vraag of hij dan ook zo nonchalant is met de hygïene en de nazorg (zéééér belangrijk). Tongpiercing is zeker niet de meest ongevaarlijke piercing, er zijn namelijk veel zenuw uiteinden in de tong, indien er een zenuw geraakt is kan dit nare gevolgen hebben. En ik zwijg nog over ontstekingen. Indien je bijvoorbeeld een litteken in je tong heb, door een vroegere valpartij, kan daar ook geen piercing gezet worden.
De boodschap is dus bezint eer ge begint!! en wacht nog 4 jaartjes, dan, indien je het nog wenst, ben je zeker dat je het dan echt wilt + moet je jezelf bij niemand verantwoorden + kan je terecht bij een serieuze profesionele piercer in volle legaliteit. Ik heb zelf mijn eerste piercing gezet aan 25j. Derna heb je nog vele jaren om ervan te genieten.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Piercings kunnen geen kwaad, familiefeest ofzo, dan doede die ff uit.
En een litteken, mja daar kiesde dan zelf voor.
Als 14jarige zou mijn dochter da ook ni moge eigenlijk, 16jaar mss.

Hmgrwngd

Legacy Member
Ik vind da opwindend, een tongpiercing.

Snap nie wa zoveel mensen ertegen hebben ; zolang het nie overdreven is (geen ijzerwinkel), vind ik wenkbrauw-piercing, tongpiercing en neuspiercings heel mooi.

(oorpiercings dan weer nie )

Dusja, elk zijn smaak verschilt é. :)

xcruchesx

Legacy Member
matthias zei:
ik wil ne stretch late zette, zijn hier mense die da hebbe
en doe da veel pijn omda te zette ?
en kvraag mij oko af of alsge da uit doet endie is bv 6mm al, blijfd da dan een gat voor gans u leven of word da toch nog kleiner ?

kleiner dan een 1cm groeit het terug, wil je groter zit je met een gat, grootte van gat hangt af van de grootte van stretchers, om te laten zetten is het juist zoals een piercing, een secondje doorbijten en ge zijt ervan af, of ge direct 6mm kunt weet ik niet, moest het kunnen zou ik het in ieder geval niet willen aanraden

Varry

Legacy Member
check BMEzine.com, daar zij foto's van oorreconstructies na stretches

Cybergirl

Legacy Member
1. ik ben binnen 5 dagen 15 jaar dus de excuus van 'je bent nog maar 14' is dan niet meer geldig :D

2. ik zit al 8 maanden met dat idee in mijn hoofd dus het is zeker geen bevlieging

3. tis echt nie om stoer te doen.. moest het zo zijn zou k het wel op een meer zichtbare plaats laten steken

4. dat van da toegroeien had k al gebruikt als argument en ik denk dat da toch wel veel aan mijn ouders hun mening heeft verandert :p

5. zoals Hmgrwngd al zei: smaken verschillen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan