Archief - Tongpiercing

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Djack

Legacy Member
Gewoon laten doen. Je ouders kunnen er onmogelijk last van hebben want je merkt het amper op. Mijn vriendin heeft een tongpiercing, en heb er nog nooit last van gehad. Je ziet het gewoon niet ... Ben 100% zeker dat als je het achter hun rug zou laten doen, dat ze het nog niet zouden opmerken :).
das een stelling eh, ni da ge moet doen ofzo :)

PsyKi

Legacy Member
meh, kzou daar ook mee wachten als ik van u was.
En als ouder zou ik het ook niet toelaten op zo'n leeftijd.

Tongpiercings kunnen mooi zijn, maar ja ...

aagh ja, elk doet zijn zin he :p
Maar een 1'4(of ja, 15) jarig meisje met een tongpiercing straalt voor mij toch 'iets' uit.
En persoonlijk vind ik da ni zo positief, majah.
Ik zeg wel persoonlijk natuurlijk.

Djack

Legacy Member
PsyKi zei:
meh, kzou daar ook mee wachten als ik van u was.
En als ouder zou ik het ook niet toelaten op zo'n leeftijd.

Tongpiercings kunnen mooi zijn, maar ja ...

aagh ja, elk doet zijn zin he :p
Maar een 1'4(of ja, 15) jarig meisje met een tongpiercing straalt voor mij toch 'iets' uit.
En persoonlijk vind ik da ni zo positief, majah.
Ik zeg wel persoonlijk natuurlijk.

Tis toch haar lichaam ... Persoonlijk vind ik dat je zelf met je lichaam doet wat je zelf wilt.
Wat andere denken laat me dan koud. Niet iedereen denkt nu éénmaal hetzelfde zoals je zelf aanhaalt :).

Babs

Legacy Member
Kheb niks tegen piercings (keb er zelf 2 :p) ma kvind je net als de rest toch gelijk wat jong.

Ik wou al 2 jaar een neuspiercing, maar kmocht niet van ouders ook al was ik meerderjarig.
Kheb het dan uiteindelijk laten zetten de dag achter mijn 19de verjaardag.
Ze hebben welgeteld alleen die dag getoond da ze het afkeuren maar voor de rest heb ik er geen woord meer over gehoord.
En ik ben er tot de dag van vandaag nog steeds enorm trots op :woohoo: tis een deel van mijn persoonlijkheid nu.

Nuja, ik kan piercings alleen maar toejuichen, ik staar vaak naar mensen op straat met piercings of tattoos, niet omdat ze er raar uitzien ofzo maar ik vind het echt zo zalig (tenzij het lelijk is :x )

Maarja, een piercing is rap weg, maar denk er toch maar nog eens goed over na :)

^MystiQ

Legacy Member
Djack zei:
Gewoon laten doen. Je ouders kunnen er onmogelijk last van hebben want je merkt het amper op. Mijn vriendin heeft een tongpiercing, en heb er nog nooit last van gehad. Je ziet het gewoon niet ... Ben 100% zeker dat als je het achter hun rug zou laten doen, dat ze het nog niet zouden opmerken :).
das een stelling eh, ni da ge moet doen ofzo :)

:naughty:

Mijn zus heeft een piercing laten zetten, een bolletje onder haar lip en het was ook achter de rug en ze mocht niet, gevolg -> mijn ma doet nix meer voor haar, geen eten, geen was, nix nix nix, ze magget allemaal zelf doen :)

En denk eens een beetje verder ook dan 'het is toch haar lichaam', denk je nu echt dat je een brede waaier aan mogelijkheden opent voor je toekomst met een tongpiercing, tussen het werkvolk ja :)

Chickenlal

Legacy Member
Kzal maar zeggen wat iedereen denkt, het komt vrij sletterig over op die jonge leeftijd. (allé, nie da iedereen da denkt, maar kheb hier toch al wa subtiele hints gezien)

^MystiQ

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Kzal maar zeggen wat iedereen denkt, het komt vrij sletterig over op die jonge leeftijd. (allé, nie da iedereen da denkt, maar kheb hier toch al wa subtiele hints gezien)

Een tongpiercing wordt dan ook meestal geplaatst omwille van de seksuele voordelen die het biedt, verder dan dat is het gewoon ne bol metaal in uwe mond, ik denk dat iedereen het daar wel over eens is ..

Hmgrwngd

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Kzal maar zeggen wat iedereen denkt, het komt vrij sletterig over op die jonge leeftijd. (allé, nie da iedereen da denkt, maar kheb hier toch al wa subtiele hints gezien)

Daar zijn we weer met de hokjes, en de etiketten, en de veralgemeningen.

Bij GEEN ENKEL meisje -jong of oud- heb ik uit een tongpiercing afgeleid dat het een slet is. Geen enkel.
Als je die associatie maakt, dan schort er iets in je hoofd denkik. Een soort negatieve denkspiraal van kortzichtige stereotypen.

EEN MENS VERSIERT ZIJN/HAAR LICHAAM. PUNT.
Jong , oud, man , vrouw, door alle culturen heen.
Heeft niks met slet-zijn te maken.

^MystiQ

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Daar zijn we weer met de hokjes, en de etiketten, en de veralgemeningen.

Bij GEEN ENKEL meisje -jong of oud- heb ik uit een tongpiercing afgeleid dat het een slet is. Geen enkel.
Als je die associatie maakt, dan schort er iets in je hoofd denkik. Een soort negatieve denkspiraal van kortzichtige stereotypen.

EEN MENS VERSIERT ZIJN/HAAR LICHAAM. PUNT.
Jong , oud, man , vrouw, door alle culturen heen.
Heeft niks met slet-zijn te maken.

Als ik een piercing in mijn eikel laat schieten heeft dat niets te maken met mijn lichaam 'versieren' maar heeft tot doel het seksueel plezier te vergroten en dat is het netzelfde met een tongpiercing, want versiering kan je het niet noemen want je ziet het in de helft van de gevallen niet eens :)

Hmgrwngd

Legacy Member
Math'ke zei:
Als ik een piercing in mijn eikel laat schieten heeft dat niets te maken met mijn lichaam 'versieren' maar heeft tot doel het seksueel plezier te vergroten en dat is het netzelfde met een tongpiercing, want versiering kan je het niet noemen want je ziet het in de helft van de gevallen niet eens :)

Een tong gaje nu net iets meer zien dan jouw fluit.
Denk ik...

EN DAN NOG FFS: Zelfs als da meisje dat doet voor het seksueel plezier (wat ik betwijfel) , dan nog maakt haar dat geen slet.
Een slet is iemand die fladdert van de ene jongen naar de ander. Heb jij daar bewijs voor ? NEE
Is dat een kortzichtige stereotypering ? JA .

^MystiQ

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Een tong gaje nu net iets meer zien dan jouw fluit.
Denk ik...

EN DAN NOG FFS: Zelfs als da meisje dat doet voor het seksueel plezier (wat ik betwijfel) , dan nog maakt haar dat geen slet.
Een slet is iemand die fladdert van de ene jongen naar de ander. Heb jij daar bewijs voor ? NEE
Is dat een kortzichtige stereotypering ? JA .

Dan ben ik vast en zeker de persoon met het kortzichtige stereotyperingsgedoe, no offense é, maar ik ken hier heel wat volk waar ik woon en het zijn niet altijd mijn beste vrienden maar van al de meisjes waarvan ik weet dat ze een tongpiercing hebben zit er geen enkel degelijke tussen.

Neemt ge mij dan ook kwalijk dak vanuit da opzicht vertrek om deze persoon te 'veroordelen' ?

Shyheim

Legacy Member
Time^- zei:
Het enige pro-argument voor een tongpiercing (behalve het 'das mooooooooi :p:D:p:D'-gezaag) denk ik:
- Extra leuk om te kussen.
En ik denk niet dat ge dat kunt gebruiken tov uw ouders als 14-jarige.:p


Azo'n bolleke das nog cool voor pepslijtte (om geen vulgair woordgebruik te hanteren, hanteer ik maar een anagram; en details zal ik ook besparen).


edit: is al aan bod gekomen blijkbaar, 'k ben niet den enige... :D

Hmgrwngd

Legacy Member
Math'ke zei:
maar ik ken hier heel wat volk waar ik woon en het zijn niet altijd mijn beste vrienden maar van al de meisjes waarvan ik weet dat ze een tongpiercing hebben zit er geen enkel degelijke tussen.
geen enkele degelijke tongpiercing?
geen enkel degelijk meisje ?
Dus jouw vriendenkring staat jou toe om de threadstarter een slet te vinden.
Goed zo. Je hebt correct een houding aangemeten om blind alle mensen in categorieën in te delen.
Keep up the good work.

Sorry hoor; maar als ik mensen zie gooien met scheldwoorden zonder reden, dan voel ik de noodzaak om te reageren.
Math'ke zei:
Neemt ge mij dan ook kwalijk dak vanuit da opzicht vertrek om deze persoon te 'veroordelen' ?
JA ;)


@cybergirl: nie luisteren naar die botte mensen hier; een piercing kan heel mooi zijn, en laat nooit andere mensen je veroordelen op je keuzes.

^MystiQ

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
geen enkele degelijke tongpiercing?
geen enkel degelijk meisje ?
Dus jouw vriendenkring staat jou toe om de threadstarter een slet te vinden.
Goed zo. Je hebt correct een houding aangemeten om blind alle mensen in categorieën in te delen.
Keep up the good work.

Sorry hoor; maar als ik mensen zie gooien met scheldwoorden zonder reden, dan voel ik de noodzaak om te reageren.

JA ;)

Het is uw volste recht en ja ik deel graag mensen in kotjes, dat vind ik net zo leuk, vooral ook omdak in 90% van de gevallen de personen in kwestie in het juiste kotje heb geplaatst, blijkt dat ik toch verkeerd ben bied ik altijd mijn excuses aan :)

Hmgrwngd

Legacy Member
Math'ke zei:
Het is uw volste recht en ja ik deel graag mensen in kotjes, dat vind ik net zo leuk, vooral ook omdak in 90% van de gevallen de personen in kwestie in het juiste kotje heb geplaatst, blijkt dat ik toch verkeerd ben bied ik altijd mijn excuses aan :)

"Sorry, je bent geen slet; maar door die tongpiercing dacht ik zo van ja... de verhoging van seksueel plezier , en mijn vriendenkring ... ja ... "

Aub é.

Denk nie da ik je geloof als je zegt daje altijd netjes je excuses aanbiedt. ;)

^MystiQ

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Denk nie da ik je geloof als je zegt daje altijd netjes je excuses aanbiedt. ;)

Waarom zou ik ook, net omdat ik ze indeel in kotjes zie ik ze niet meer ;)
Vrij handig tbh :)

Shyheim

Legacy Member
Iedereen plaatst toch in kottekes zeker? Ik kan mij niet voorstellen dat iemand nooit is denkt "wa nen idioot", of "wa ne louche pé" ofzo...

Stimpy

Legacy Member
mijn mening: vulgair, zeker op die leeftijd, ohnee wacht je bent 15 jaar over 5 dagen, dat verandert de zaak :rofl: :ironic:
en wss ben ik niet de enige met die mening. en waarom kom je anders naar een forum als je geen mening zou willen horen (voordat hmgrwdinges dat zegt)

btw raf je avatar lijkt een strikje te hebben :$

Shyheim

Legacy Member
das een snor :$

denk dat ver iedereen die mening erover heeft, behalve een paar meer ruimdenkende mensen zeker... njah. ik stigmatiseer mensen héél snel, en feitelijk beklaag ik mij da nooit. :)

Quilombo

Legacy Member
BaBsie zei:
tis een deel van mijn persoonlijkheid nu.

oh dear god, gaan we die toer op. wtf heeft een stukske metaal in uwe mond nu te maken met uw persoonlijkheid?! als uw persoonlijkheid wordt gevormd door piercings en kledij is het toch maar vrij oppervlakkig.

maarja, tis een modezinnetje nu, hetgeen je net zegt, maar het heeft niks van inhoud.

Hmgrwngd zei:
Een tong gaje nu net iets meer zien dan jouw fluit.
Denk ik...

compleet strijk :rofl:
wel waar natuurlijk (hoop ik :x)

LessThanJake zei:

:D


persoonlijk vind ik het ook nog wa jong, binnen 't jaar bent ge da toch beu, vergeet niet dat ge nog in uw puberteit zit he ;) en om direct zo'n som geld uit te geven aan zoiets ...

ieder zijn zin natuurlijk ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan