Archief - Tongpiercing

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kid_C

Legacy Member
Voor de 1 versiering, de ander "verminking"...

Te zien vanuit welk standpunt je kijkt zeker?

Hmgrwngd

Legacy Member
Kid_C zei:
Voor de 1 versiering, de ander "verminking"...

Te zien vanuit welk standpunt je kijkt zeker?


Ik vanuit die van de schoonheid van het menselijk lichaam en openheid tov wat andere mensen doen met HUN lichaam. ;)

En kvond het nodig van da hier effe te zeggen tussen al die oerconservatieve stemmetjes hier. :D

Kid_C

Legacy Member
Sommige mensen hebben een andere visie over de schoonheid van het menselijk lichaam :)

GiaMoNsTeR

Legacy Member
kheb een tong & nekpiercing ouders zeiden er nie echt veel van gewoon trouwens mensen gaan je echt niet anders beoordelen omdat je een tongpiercing hebt ofzo ze ge blijft nog altijd de zelfste mens en da valt nog nie eens op dus..mijn baas vond da zelfs vet dus .. :) beetje moderniseren mag zeetem dus :) en euhrm over die hygiëne als je een tongpiercing laat zetten dan zal u piercer meestal wel zeggen van lithanol te gaan halen da is een spoelmiddel waar ge regelmatig mee moet spoelen int begin /achteraf kunde zelf kiezen hoeft niet persée mer wel handig :) enkel de smaak valt wa tegen :D kunt best de blauwe pakke das de lekkerste! kunde trouwens halen in elke kruidvat bij "mondwaters"

en succes ermee :D

Hmgrwngd

Legacy Member
Kid_C zei:
Sommige mensen hebben een andere visie over de schoonheid van het menselijk lichaam :)

Is het daarom dat sommigen hier haar een slet noemen ?
Hoort dat bij die prachtige visie op het menselijk lichaam ?

AUB é . ;)

Kurobu

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
WTF, beetje rustig é. :p

Tis hier geen porno-discussieforum . :lol:


En damn, zijn er dan zoveel die zoiets al niet mooi vinden ? Piercings zijn (in veel gevallen) een subtiele versiering van het lichaam, en dat vinden jullie dan direct uit den boze?


rustig zijn :p tis zo, dus moetek nie rond de pot draaien he.

ik zeg toch nergens dat ik een piercing leelijk vindt. ik zeg gewoon dat ze zichtzelf moet neerleggen bij de beslissing van haar ouders :)

ikzelf heb ooklang getwijfeld of ik een tong piercing zou steken of niet.
en heb beslist om te gewoon nieks te doen. mss komt er ooit een in.
maar nu voorlopig niet. zeker opdat dit in veel bedrijven een afknapper is en bv ook voor school.

Hmgrwngd

Legacy Member
Kurobu zei:
rustig zijn :p tis zo, dus moetek nie rond de pot draaien he.

ik zeg toch nergens dat ik een piercing leelijk vindt. ik zeg gewoon dat ze zichtzelf moet neerleggen bij de beslissing van haar ouders :)

ikzelf heb ooklang getwijfeld of ik een tong piercing zou steken of niet.
en heb beslist om te gewoon nieks te doen. mss komt er ooit een in.
maar nu voorlopig niet. zeker opdat dit in veel bedrijven een afknapper is en bv ook voor school.

Moest ze nu een Mike-Tyson tattoo zetten op haar gezicht; zo'n tribal over heel haar gelaat; dan mag je zeggen: dat is een serieuze opdoffer voor de meeste conservatieve mensen.

Maar een tongpiercing ocharme.
In welke eeuw leven jullie ? De 14e ofzo?

Timmos

Legacy Member
orez zei:
lol? Beetje nadenken hé...

Een meisje met tongpiercing die jou oraal bevredigt of kust... Tis een wereld van verschil hoor ;)
omdat er nen ijzeren bol in haar mond zit???

wtf ik heb hem niet :unsure:

gij zijt toch geen SMer of zo :sop:

Kid_C

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Is het daarom dat sommigen hier haar een slet noemen ?
Hoort dat bij die prachtige visie op het menselijk lichaam ?

AUB é . ;)

Zoek eens de thread door waar ik haar een slet noem..

Je doet met je lichaam wat je wilt, het laat gewoon indrukken na op anderen. En deze verschillen dan weer van persoon tot persoon, gij vindt et schoon, ik vind het een serieuze afknapper. Einde discussie.

roltrap

Legacy Member
enkele facts:

- een tongpiercing zetten pikt even, maar is voor de rest vrijwel pijnloos.

- de tong is een spier en zwelt dus op na het zetten. Zuig op ijsblokjes, dat helpt.

- je lispelt ongeveer een week

- aangezien de tong een spier is, groeit die snel weer dicht. JE kan je piercing ongeveer een werkdag veilig uitlaten, langer is moeilijker.

- je houdt er géén litteken aan over

- je ziet ze amper zitten, tenzij je geeuwt of met je mond ver open praat :)

Fartman

Legacy Member
van mij zou je ook niet mogen ;)

persoonlijke redenen:

de tienermeisjes van tegenwoordig worden al genoeg bezien als sletjes ( sommige terrecht maar soit ) en ik vind een tongpiercing ( of welke andere piercing dan ook ) bij meisjes jonger dan 16 à 17, er goedkoop uitzien...

een meisjes van onder de 16 moet volgens mij nog een zeker onschuld uitstralen... ze zijn tenslotte nog een kind op die leeftijd... noem mij ouderwets ofzo.... i don't care ;) maar da is mij gedacht...

kzeg niet dat ze na 16 er goedkoop mogen uitzien of niet meer onschuldig... maar dan worden ze toch al iets ofwat 'groter' bekeken... en niet meer als " die kleine da wilt opvallen" .... op die leeftijd hebben ze ook al wa meer verstand.... want nu is da rap om er stoer en leuk uit te zien....

maarja wie ben ik om over da meiske te oordelen ;) wil ze het doen....Dan doet ze het gewoon...

Rogue

Legacy Member
Zorg gewoon dat je je goed informeert over de risico's die er aan verbonden zijn, en dat je goed weet hoe je die piercing moet verzorgen. Ga misschien eerst eens informeren in een winkel.

En hygiëne is volgens mij inderdaad een prioriteit bij dergelijke piercings. Dus ik zou zeker naar de meest professionele winkel gaan, ook al ligt die niet direct in de omgeving.

Bontus

Legacy Member
roltrap zei:
enkele facts:

...

- je ziet ze amper zitten, tenzij je geeuwt of met je mond ver open praat :)
Dus het enige voordeel is dat het extra stimulerend werkt bij orale seks? En dat is dan nog een voordeel dat niet voor de piercingdrager zelf is?
:)
Ik vind het maar belachelijk die piercings, net als tattoo's en zo.

citrofenwick

Legacy Member
als ik hoor dat het geen bevlieging is en het idd mooi terug kan toegroeien EN als je toestemming hebt thuis, dan zou ik geen reden weten om die niet te laten steken.
(ik thuis mag er ook geen hebben vanwege vooroordelen etc)

RaZoR be

Legacy Member
Waar is den tijd dat we nog altijd naar ouders luisterden, en nie moesten proberen met het toch te doen...

+ wtf man... 14 en al een piercing? da vind ik nie echt kunnen, is nog net iets te jong

Ik zou zegge : Doe wat je wilt, mja luister naar je ouders vooral ;).

pamperke

Legacy Member
In deftige shops gaan ze geen enkel 14 of 15 jarig meisje een tongpiercing steken. Ik dacht dat je vanaf 16 tot 18 nog toestemming nodig hebt van je ouders. Maarja, in veel shops trekken ze zich daar niks van aan, maar dan vraag ik mij af waar ze nog hun voeten aan vegen (hygiene, uitleg, verzorging, enz...)
Ik ken ook 2 mensen met een tongpiercing die daardoor ook anders zijn gaan praten :s Iedereen heeft dat in't begin dat die piercing zit, maar bij hen is dat nooit volledig weggegaan.

Hmgrwngd

Legacy Member
Kid_C zei:
Zoek eens de thread door waar ik haar een slet noem..

Je doet met je lichaam wat je wilt, het laat gewoon indrukken na op anderen. En deze verschillen dan weer van persoon tot persoon, gij vindt et schoon, ik vind het een serieuze afknapper. Einde discussie.

Je hebt gelijk; jij hebt haar geen slet genoemd; maar veel anderen gooien met termen zoals 'goedkoop' 'sletterig'... Dus sorry voor die beschuldiging, ze is niet terecht.

En die indrukken van anderen mogen best wel eens wat minder negatief zijn, heb ik de indruk. Vanaf iemand iets doet wat niet algemeen aanvaard is, direct uitmaken voor vanalles en nog wat; en dan jezelf verdedigen met "no offense" of "tis maar mijn mening" -> Nee, zo werkt het niet.

Kvind da mensen gewoon wat meer bescheiden en opener mogen zijn in die indrukken ...

T€RM!N4T0R

Legacy Member
GiaMoNsTeR zei:
gieren, tis echt wel een verschil ze.. stimuleert wa meer ;)

Mijn vriendin wil ook een tongpiercing zetten. Toen ik dat hoorde was ik in m'n nopjes juist om deze reden. :D
Nog geen ervaring mee maar heb wel al veel gehoord dat het idd zoveel lekkerder is. ^^

Ik vind piercings wel mooi, zolang het er niet teveel zijn. Kvind een tattoo daarentegen wel wat erger daar die littekens ongetwijfeld blijven. Van een piercing gaat het in de meeste gevallen nog weg zoals eerder al aangehaald in de topic...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan