Archief - Tongpiercing

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sir. K

Legacy Member
sletjes =/= wannabe sletjes :p

En het feit dat uw ouders da zeggen is nie om te zagen, da is voor uw goed.
Tklinkt stom, ik denk da ook vaak... ma tis zo

cuda

Legacy Member
Wat ik dus niet snap is waarom zoveel ouders iets tegen een piercing hebben.
ze hebben er niets op tegen dat hun 16 jarige dochter tot 4-5 uur op fuiven blijft , ze hebben er niets op tegen dat ze telkens strontzat thuiskomen of nog beter strontzat naar de fuif vertrekken maar voor een stuk metaal zijn ze dan opeens super conservatief :crazy:

Raukaris

Legacy Member
cuda zei:
ze hebben er niets op tegen dat hun 16 jarige dochter tot 4-5 uur op fuiven blijft , ze hebben er niets op tegen dat ze telkens strontzat thuiskomen of nog beter strontzat naar de fuif

Lichtjes overdreven <<

orez

Legacy Member
Dr.White widow zei:
ja een gameboy vragen aan uw ouders, daz wel hetzelfde als een piercing vragen..... :ironic:

in mijn tijd... jup :p Piercings zag je dan bijna nog nooit, probeerde je ouders maar es te overtuigen voor ne Casette Walkman of ne gameboy .. :p

Tha_nOn zei:
ja? ik hoor evenveel dat er helemaal geen verschil te voelen is, dus tzal misschien vooral tussen uw oren zitten ze
(anyway kzit ook niet in hoe andere piercings op intieme plaatsen voor mee rgenot kunnen zorgen, meer stress ja, ziet dat ge blijft haken of ze daar kwijtraak)

Mijn ex had eerst geen en dan wel een tongpiercing, het kussen blijft hetzelfde infeite... Maar het orale voelde wel stukken better infeite, en da zit ni echt tussen de oren...

Nuja ik geef eerlijk toe, dat er meisjes hetzelfde gevoel kunnen geven zonder piercing ook hoor... Maar dan vraag ik mij wel af, als ze ni beter zijn ook met? :)

Nuja soit... Ge kunt er over blijven discussieren, tegen u kan ik nu moeilijk zeggen van probeer het eens.

Maar waar ik wel mee akkoord ga, is dat ik piercings op echt intieme plaatsen echt afschuwelijk vind... Moet ik ook ni van hebben :)

pinchebot

Legacy Member
hmz kmoet zeggen heb zelf een tongpiercing als jongen, dus van orale zou ik niets weten :p maar bij het kussen maakt het echt niet zoveel uit znne... en nja de ene mens staat al wat beter met een piercing dan een andere, voordeel aan een tongpiercing vind ik wel dat niemand het ziet, tenzij je het laat ziet. Het is dus echt iets voor jezelf, en nja als het niet bij je staat kan je het nog altijd uit doen het groet vrij snel dicht en je ziet er nadien niet veel van.

S.8 D.8

Legacy Member
14 jaar is veel te jong voor een tongpiercing (PUNT)

ik hab zelf een tonpiercing op mn 17e! jaarje verder, stuk tand minder heb ik het uitgedaan!

//edit, je zult zowiezo de begeleiding nodig hebben van je ouders! een simpel briefje werkt nie bij een degelijke piercer!
zonder begeleiding van ouders (of voogd) kan de piercer worden aangeklaagd over opzettelijke slagen en verwondingen!

MorGo7h

Legacy Member
Een tongpiercing is lelijk imo.
En 15 jaar is veeel te jong.
En luister mss is naar je ouders, die zegge niet voor nix dat ze er tege zijn.

Shyheim

Legacy Member
amdr zei:
Wa zitte hier allemaal kortzichtige mensen :')
Als ze echt een sletje zou zijn zou ze ten eerste zelfs ni wete hoe ge ne computer opstart, laat staan het telenet forum te vinden :rofl:

Kortzichtige mens maat, volgens u kunnen sletjes dus geen computer opstarten?



:)

Cybergirl

Legacy Member
S.8 D.8 zei:
je zult zowiezo de begeleiding nodig hebben van je ouders! een simpel briefje werkt nie bij een degelijke piercer!
zonder begeleiding van ouders (of voogd) kan de piercer worden aangeklaagd over opzettelijke slagen en verwondingen!

mijn ma/pa gaat zeker mee als ik die laat steken hoor.. k denk nie dat ze mij alleen zullen laten gaan (daar vertrouwen ze mij nie genoeg voor :D)

Suphafly

Legacy Member
in de stationstraat moete da laten zetten. das daar super proper en goeie kerel

Tha_nOn

Legacy Member
orez zei:
Mijn ex had eerst geen en dan wel een tongpiercing, het kussen blijft hetzelfde infeite... Maar het orale voelde wel stukken better infeite, en da zit ni echt tussen de oren...

ik vraag mij echt af hoe gij kunt zeggen dat dat neit tussen de oren zit:p veel van seks zit tussen de oren das de reden waarom deels verlamde mensen nog van seksuele activiteiten kunnen genieten (al is het wel een aanpassing want dan moeten ze van deels tussen de oren naar grotendeels tussen de oren:p)

ach uiteindelijk zal het wel goed blijven voelen:p en afhankelijk van de situatie extra goed of minder goed, imo gaat zo'n bolleke niet een spectaculair verschil uit maken

(en ik wil nog is van den eerste horen dat een eikelpiercing meer genot geeft :sop: ja als ge het kwijt raakt in uw vriendin ofzo <o/)

Suphafly

Legacy Member
Tha_nOn zei:
(en ik wil nog is van den eerste horen dat een eikelpiercing meer genot geeft :sop: ja als ge het kwijt raakt in uw vriendin ofzo <o/)


gebeurt da dan?
als da goed verzorgd word en goed is gestoken kan da echt moeilijk scheuren vrees ik

Eagle`

Legacy Member
Yoo de manne,

ik ben 12 en ik zou mij graag nen prins albert laten schieten, vooral omda het volgens mijn vriendjes mijn aim verbetert bij CS.
















serieus met wa zijn we bezig ...

cuda zei:
Wat ik dus niet snap is waarom zoveel ouders iets tegen een piercing hebben.
ze hebben er niets op tegen dat hun 16 jarige dochter tot 4-5 uur op fuiven blijft , ze hebben er niets op tegen dat ze telkens strontzat thuiskomen of nog beter strontzat naar de fuif vertrekken maar voor een stuk metaal zijn ze dan opeens super conservatief :crazy:

Ik had het niet beter kunnen verwoorden

Op die leeftijd (14) was voor mij het enige object van interesse/facinatie aka lustobject "ne voetbal", toch gek hoe snel ze tegenwoordig "volwassen" worden ;)

Ik word oud :baard: :cry:

Tha_nOn

Legacy Member
Suphafly zei:
gebeurt da dan?
als da goed verzorgd word en goed is gestoken kan da echt moeilijk scheuren vrees ik

da kan ook gewoon opengaan :sop: (wie spreekt er over scheuren jezus:p)

Fartman

Legacy Member
Eagle` zei:
Op die leeftijd (14) was voor mij het enige object van interesse/facinatie aka lustobject "ne voetbal", toch gek hoe snel ze tegenwoordig "volwassen" worden ;)

Ik word oud :baard: :cry:

² ;) tegenwoordig willen ze veel te snel volwassen zijn/lijken.... Ik dacht daar allemaal nie aan ze op die leeftijd... ik ging mee mijn veloke in de bossen gaan rijden ne kattekwaad uitsteken....

nu klink ik mss als nen bompa maja kijk :p da was zo vroeger bij mij... en tis nog 'maar' 6 jaar geleden als ik 14 was....

Laat ons zeggen " Kindjes geniet van uldere jongen tijd :p ge gaat later nog groot genoeg mogen doen "

Dr.White widow

Legacy Member
Fartman zei:
² ;) tegenwoordig willen ze veel te snel volwassen zijn/lijken.... Ik dacht daar allemaal nie aan ze op die leeftijd... ik ging mee mijn veloke in de bossen gaan rijden ne kattekwaad uitsteken....

nu klink ik mss als nen bompa maja kijk :p da was zo vroeger bij mij... en tis nog 'maar' 6 jaar geleden als ik 14 was....

Laat ons zeggen " Kindjes geniet van uldere jongen tijd :p ge gaat later nog groot genoeg mogen doen "

²nd that :)

Suphafly

Legacy Member
goh amai iedereen is hier al oud voor zijn tijd.
'k word er ni goed van.
precies of ge zijt zoveel wijzer

Fartman

Legacy Member
Suphafly zei:
goh amai iedereen is hier al oud voor zijn tijd.
'k word er ni goed van.
precies of ge zijt zoveel wijzer

da heeft niets te maken met wijzer zijn.... heeft te maken met ingesteldheid...

tis gewoon een feit dat de gastjes en meiskes van rond de 14 jaar al willen bezien worden als iemand van 18 en verder....

kzie da wekelijks op cafe... ze zijn 14 15 jaar en da zit tot stukken in de nacht op cafe....ze roken.... nemen drugs... wil opvallen tov de rest....

laat een kind een kind zijn ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan