Archief - Tongpiercing

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Suphafly

Legacy Member
Fartman zei:
da heeft niets te maken met wijzer zijn.... heeft te maken met ingesteldheid...

ok mss
toen waren ze er ook al ze 6jaar geleden meisjes/jongens die zich ouder voordeden dan ze waren.
en zoveel is er nog ni veranderd in die tijd da bedoel ik
jullie doen precies of er zit das 30jaar verschil tussen

Kurobu

Legacy Member
het gaat over gedrag he. niet over slimmer en dommer ;)

is het niet zo dat media, mode, vriendinnen, school en nog zeer veel andere dingen " verlangen " ( doen blijken dat ze verlangen ) dat kinderen vroeger volwassen worden ?

komaan, de jeugd van nu is de toekomst van morgen.
dus laat ze vandaag nog kind zijn ;)

Fartman

Legacy Member
Suphafly zei:
ok mss
toen waren ze er ook al ze 6jaar geleden meisjes/jongens die zich ouder voordeden dan ze waren.
en zoveel is er nog ni veranderd in die tijd da bedoel ik
jullie doen precies of er zit das 30jaar verschil tussen


ja da is waar ;) toen waren er ook al zo .... maar veeeel minder als nu....

Dr.White widow

Legacy Member
en over dat "sletten"gedrag.... wa wilde tegenwoordig, zet ne keer ne muziekzender op, kijk ne keer naar die clipkes... tis er gewoon over (nee ik ben niet g4y :p)

RaZoR be

Legacy Member
Fartman zei:
² ;) tegenwoordig willen ze veel te snel volwassen zijn/lijken.... Ik dacht daar allemaal nie aan ze op die leeftijd... ik ging mee mijn veloke in de bossen gaan rijden ne kattekwaad uitsteken....

nu klink ik mss als nen bompa maja kijk :p da was zo vroeger bij mij... en tis nog 'maar' 6 jaar geleden als ik 14 was....

Laat ons zeggen " Kindjes geniet van uldere jongen tijd :p ge gaat later nog groot genoeg mogen doen "

I agree...

Suphafly

Legacy Member
das ni waar
das lijk oude mensen iedereen zeg altijd van de jeugd gaat altijd maar achteruit
das lijk al 50 jaar aan de gang
en toch is da nog altijd hetzelfde
en dan nog over da slettengedrag zij blij dan geraakte ook ies van de grond :p
dan nog ne piercing heeft nix mee slet ofzo te maken ze

Fartman

Legacy Member
Suphafly zei:
das ni waar
das lijk oude mensen iedereen zeg altijd van de jeugd gaat altijd maar achteruit
das lijk al 50 jaar aan de gang
en toch is da nog altijd hetzelfde
en dan nog over da slettengedrag zij blij dan geraakte ook ies van de grond :p
dan nog ne piercing heeft nix mee slet ofzo te maken ze

voor van de grond te geraken eb ik geen slet vandoen ze ;)

en nee een piercing heeft niets te maken met slet zijn... maar bij jongere meiskes lijkt da 'goedkoop' volgens mijn mening ;)

Kurobu

Legacy Member
wel is het zo dat bij de mensen geen leeftijd op hun voorhoofd staat he ;)
dus kunde mensen ferm mis beoordelen, en zeggen tegen een meisje dat ze er goedkoop uitziet met haar piercing. waarna zij u antwoord dat ze op haar 25ste verjaardag toch mag doen wat zij wil :lol: ;)

Fartman

Legacy Member
Kurobu zei:
wel is het zo dat bij de mensen geen leeftijd op hun voorhoofd staat he ;)
dus kunde mensen ferm mis beoordelen, en zeggen tegen een meisje dat ze er goedkoop uitziet met haar piercing. waarna zij u antwoord dat ze op haar 25ste verjaardag toch mag doen wat zij wil :lol: ;)


ja maja ge ziet toch wel het verschil tussen 14 en 25 e :p anders gade rap in den bak belanden ze :D :lol:

Kurobu

Legacy Member
kheb idd overdreven.
maar zoals vele hier zeggen dat ze iemand van 14/ 15 sletterig of goedkoop vinden met een piercing. terwijl ze dit van iemand van 17/18 niet vinden ;)

en believe me, soms lijken ze veel ouder dan ze zijn...
die duivejongen zijn soms nie normaal ze op jonge leeftijd :p

Cyberkid

Legacy Member
Suphafly zei:
in de stationstraat moete da laten zetten. das daar super proper en goeie kerel

^^ das nu juist de enigste plaats waar k het liever nie laat doen... er zijn er al een paar die da hebben afgeraden om daar te gaan (vraag mij nie naar de reden want die ben k al vergeten :$ :D ) en nu heb k daar eig een beetje schrik van om naar daar te gaan :)

Cybergirl

Legacy Member
Cyberkid zei:
^^ das nu juist de enigste plaats waar k het liever nie laat doen... er zijn er al een paar die da hebben afgeraden om daar te gaan (vraag mij nie naar de reden want die ben k al vergeten :$ :D ) en nu heb k daar eig een beetje schrik van om naar daar te gaan :)

ke.. klein foutje.. was nog op het account van mijn broer :$ dus die post komt van mij :D

Arifiene

Legacy Member
Suphafly zei:
das ni waar
das lijk oude mensen iedereen zeg altijd van de jeugd gaat altijd maar achteruit
das lijk al 50 jaar aan de gang
en toch is da nog altijd hetzelfde
en dan nog over da slettengedrag zij blij dan geraakte ook ies van de grond :p
dan nog ne piercing heeft nix mee slet ofzo te maken ze

nja, fout :p
onlangs is zelfs bewezen dat de leeftijd om met barbie te spelen achteruit gegaan is van maximum 12 naar maximum 9
en als meisjes barbie aan de kant smijten is er iets serieus mis hoor :p

Suphafly

Legacy Member
Arifiene zei:
als meisjes barbie aan de kant smijten is er iets serieus mis hoor :p

wa voro iets belachelijk is da
er zijn genoeg meisjes die nooit met barbie hebben gespeeld

Varry

Legacy Member
Arifiene zei:
ja en don't get me started on that one
ouders die hun kinderen(want dat zijn het) zo lang buitenlaten op zo'n leeftijd, bah, slechte ouders IMO

en een oorbel is iet héél anders, der zijn nu nog altijd veel mensen die hun baby/kleuter zelfs oorringen geven (vroeger was dit ook normaal)
een oorbel wordt geschoten, een piercing gestoken met een naald, het risico op infecties, verlamming van de spieren (zoals tong) en het raken van een hoofdader zijn zeer groot, zeker bij zo'n amateur-piercers die in sommige tatoeage-salons werken
(got k ga nooit vergeten alsek mee moest met men beste vriendin achter een tattoo, en en dat er daar een meiske buitenkwam met gloednieuwe tongpiercing, het kind bloedde gelijk een rund, twas niet om aan te zien... dan maar snel een andere plaats gaan zoeken voor die tattoo:p)

Efkes erop terugkomen, maar geshoten oorringen brengen veel meer risicos mee op infectie, vraag het meaar aan iedere piercer; het gaatje wordt gemaakt met het juweel zelf.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan